Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg raidet nok før TBC til å vite at det ikke krever noe skills. 1 gang i Kara med Paladin var nok til å se at det ikke var noe vanskelig. Tviler på raids har forandra seg _så_ mye.

Jeg syntes ikke det er vanskelig å utføre kommandoer som popper opp på skjermen.

"5 seconds left to Repentance, cast BoSac!"

Holy schmoly så vanskelig...

"Onyxia takes a deep breath, run to SE corner!"

 

Nei, jeg har ikke cleara BT, så jeg er en n00b. Men allikevel ser man folk fra high-end PvE guilds som krøller det til for seg i vanlige 5- manns stadig vekk. Enten det er en tank som ikke klarer å tanke 3, DPS som gjør IMBA DAMEG og må ninjapulle hele tida som fører til wipes eller healere som får panikk når de ikke bare skal spamheale MT.

 

Men jeg sier ikke at det ikke er gøy, klart det er utfordrende. Men jeg går ikke med på at det krever så sinnyke skills når man spammer 2-3 knapper og jogger litt rundt når skrifta på skjermen sier det. Spill uten Addons, så kan vi kanskje snakkes.

Lykke til på Kael'Thas med spamming av to knapper, du. ;)

ROFL

 

En ting med raiding pre TBC - i 40 man raids kom man glatt unna med å slacke på spillingen, tom afk under raid. I BC 25 man raids må ALLE gjøre 100% det de skal, eller er det et wipe.

 

Og hva addons gjelder så er det enkelt.. hos oss får man ikke raide dersom du ikke har det som kreves av addons.

 

For øyeblikket er det: BigWigs eller DBM, Ora2, Omen og Ventrilo. Og dersom noen wiper raidet på Solarian er de pålagt å innstallere solarian alarm :p Hva folk ellers velger av addons, om noen, er mer avhengig av class etc. Jeg har en cooldown monitor så jeg ikke mister tid på banish og soulstone etc, og en som sier i fra hvem jeg summoner i raidchat.

Lenke til kommentar
Det står jo at de godtar førerkort, så så lenge de kan se at navnet stemmer tror jeg det går greit.

Joda, men betalter spillet med en annen ID enn den Iden jeg kjøpte spillet med.

Jeg er ikke sikker på hvor CD keyen er. Har blanda spilelt mitt med andre spill og tenkte jeg bare trengte ett par CD-er. Har ikke secret password og er ikke sikker på hvilken ID jeg trenger.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar

T6 oppgradert til 8 biter, med 3 nye drops i Sunwell.

 

Herregud, så nydelig! Jeg likte ikke det at det kom nye non-set head/shoulders/chest/hands/legs som var bedre enn t6, fordi 4 set bonusen til mage er så sinnsykt god, at jeg ikke har lyst til å kvitte meg med den. Men nå kan jeg bre plukke opp t6 bracers/boots/belt fra sunwell, og så bytte ut de gamle bitene og fortsatt beholde 4 set bonusen. Dette reddet dagen min!

Lenke til kommentar
Og lettere for noobs og komme inn i Bt/MH guilds.

 

Så man er pro når man har satt å spamma 2-2-2-2-2-2-2 i et halvt år allerede? Det er jo drita vanskelig.

Raiding = Tid

Raiding =/= Skill

 

 

Her har vi en som trur han veit at om raiding uten tydeligvis ha gjort det noe særlig på høyere nivå.

 

Raiding krever først og fremst sammarbeid, man må kjenne de man spiller med. Hele poenget med raiding for min del, er å klare nye encounters så kjapt som mulig, gjerne før alle andre på serveren. Jeg spiller på en av de beste serverene PvE-wise, og vi har et veldig konkurransepreg over raidingen.

 

Det og drepe en boss man aldri før har møtt, i løpet av den første kvelden, krever konsentrasjon, fokus, samarbeid, perfekt utførelse og ikke mist dyktighet.

 

Så nå sitter jeg og venter på Sunwell, slik at 12 BT farm guilds på serveren skal inn dit samtidig og se hvem som først får ned Kil'Jaeden. Det blir moro, men også en stor utfordring.

 

 

Jeg raidet nok før TBC til å vite at det ikke krever noe skills. 1 gang i Kara med Paladin var nok til å se at det ikke var noe vanskelig. Tviler på raids har forandra seg _så_ mye.

Jeg syntes ikke det er vanskelig å utføre kommandoer som popper opp på skjermen.

"5 seconds left to Repentance, cast BoSac!"

Holy schmoly så vanskelig...

"Onyxia takes a deep breath, run to SE corner!"

 

Nei, jeg har ikke cleara BT, så jeg er en n00b. Men allikevel ser man folk fra high-end PvE guilds som krøller det til for seg i vanlige 5- manns stadig vekk. Enten det er en tank som ikke klarer å tanke 3, DPS som gjør IMBA DAMEG og må ninjapulle hele tida som fører til wipes eller healere som får panikk når de ikke bare skal spamheale MT.

 

Men jeg sier ikke at det ikke er gøy, klart det er utfordrende. Men jeg går ikke med på at det krever så sinnyke skills når man spammer 2-3 knapper og jogger litt rundt når skrifta på skjermen sier det. Spill uten Addons, så kan vi kanskje snakkes.

 

Du hadde blitt EID på Morogrim.

Du hadde blitt EID på Leo/karathress.

Du hadde blit SKAMEID på Vashj.

 

T5-25mans er mer kaos enn preTBC 40mans. Believe me. Prøv å cleare SSC/TK med den holdningen, så kan vi kanskje snakkes.

Lenke til kommentar

Driver å skaffer meg honorpoints på en resto-shaman om dagen, for å skaffe enhancement pvpgear. Skal nå kjøpe meg 2 våpen, og står mellom gladiatoraxe, mace og fistweapon. Alle har lik DPS, men fist har mer/mindre max/min damage. Er dette en bra eller dårlig ting? Hvordan blir egentlig max/min damage på et våpen "regna ut"?

 

Synes fists ser helt klart fetest ut, så om det er bra, så tar jeg garantert det...

 

Får uansett bare tatt det til en hånd, så andre hånda blir det axe eller mace. Jeg synes macen ser råest ut, men jeg er orc. Vil de 5 expertisepoengene jeg har i racial gjøre noen forskjell i PVP? Kommer ikke til å drive med pve...

 

Takker for alle svar.

 

 

 

åh, og btw, prøver nok en gang å spørre: Kan et fistweapon bli disarmet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...