Skurupu Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hadde forresten ny rekkord på Anetheron i dag. Jeg hadde rundt 50% crit på mine fireballs. Aldri sett maken, spillgudene var på min side. Gjennomsnittlig skade per fireball på 4500. :O Endret 6. februar 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har tenkt litt på når det er beste og selge, ja. Om det er best å selge Crystals rett før 2.4, eller rett etter. Ellers så er jeg jo faktisk enchanter selv, så kan jo transmute til shards. Er som å spekulere i aksjer dette her. Med tanke på at prisen på voids stiger sykt nå vil den sannsyneligvis falle etter 2.4 pga prisen på shards også vil synke og da blir begge mindre verdt. Jeg ville solgt mange av shardsa før 2.4 for 50g. Jeg ville solgt litt om gangen for å se om prisen går opp eller ned for når man tenker overr det. Kjøper man void crystals for å tjene penger på transmute ller for å tjene penger på kjøp billig selg dyrt? Tror shardsa prisene synker ekstremt innen en uke. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg tror også du bør bruke litt nå. Prisen kommer nok til å falle litt på voidies, og en del på Prismatic Shards. Selg innen et par uker. Ser du at prisene begynner å falle, start å selge. Heldigvis gratis å legge ut, da. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Har tenkt litt på når det er beste og selge, ja. Om det er best å selge Crystals rett før 2.4, eller rett etter. Ellers så er jeg jo faktisk enchanter selv, så kan jo transmute til shards. Er som å spekulere i aksjer dette her. Med tanke på at prisen på voids stiger sykt nå vil den sannsyneligvis falle etter 2.4 pga prisen på shards også vil synke og da blir begge mindre verdt. Jeg ville solgt mange av shardsa før 2.4 for 50g. Jeg ville solgt litt om gangen for å se om prisen går opp eller ned for når man tenker overr det. Kjøper man void crystals for å tjene penger på transmute ller for å tjene penger på kjøp billig selg dyrt? Tror shardsa prisene synker ekstremt innen en uke. Det hørtes forferdelig fornuftig ut. Trur jeg selger unna før 2.4. Men sparer nok på 1 stack og transmuter. Gidder ikke selge de shardsa, kommer garantert til å bruke det selv. Er jo sunwell snart. Endret 6. februar 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Litt artig samtale med en GM jeg hadde akkurat Kjekt når de hjelper deg så kjapt som det. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har ikke brukt GM mye men de gangene jeg har gjort det har jeg bare hatt positive opplevelser. Den beste er da jeg hadde gjort Sethekk Halls og valgte healer Necken som quest reward til druiden min. Dagen etterpå angret jeg på det, og ville heller ha defence necken. Sendte en ticket og vips så bytta de ut til den jeg ville ha. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 hvor mange daily quests er det i blades edge? man må jo gjøre slike pre quests med og drepe alle sønnen til gruul. har to igjenn, sliter med og finen grupper til det Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Skal vi se: Relic's Emanation Wrangle More Aether Rays Bomb them Again Banish More Demons Tror det var alle, ellers er www.wowhead.com et sted som gir svaret, om du gidder å bruke 1 minutt ekstra. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 tusen takk er jo mulig og tjene rundt 50g på bare dailys da med skettis questet. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Gleder meg til de oppgraderer daily qs til 25 per dag ^^ Gjør 9-10stk per dag (spørs om jeg tar pve eller pvp daily) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 men fins det så mange som 25 dailys da? kommer det nye i neste patch og da eller? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Kommer en god del nye dailys på Sunwell Plateau. Edit: PR i dag er det ikke så mange nei. Endret 7. februar 2008 av Ashvan Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 gleder meg til neste patch håper ikkje det er alt for lenge til. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 8stk netherwing (tror jeg), 2stk i skettis, 5stk i BEM, 1 daily cooking, 1 normal dungeon, 1 heroic dungeon, 1 pvp. + det kommer flere daily pvp quests + det kommer i sunwell + det kommer fishing. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) netherwing, hvor er det? må man gjøre noe spesielt for og kunne gjøre e daily questene? Endret 7. februar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Du må ha epic flying skill for å gjøre dem :] det er for å få drage mounten Snart honored med Netherwing har Nether ray fra før av Endret 7. februar 2008 av Ole J Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 man må ha epic flying faktisk. er jo derfor eg skal begynne og gjøre dailys for og få råd til det xD skall og farme repp til den mounten man kan kjøpe i skettis ved exalted. nether Ray som du nevnte over. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Her er en rimelig oppdattert liste over tilgjengelige daily quests PR i dag. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Gleder meg til de oppgraderer daily qs til 25 per dag ^^Gjør 9-10stk per dag (spørs om jeg tar pve eller pvp daily) Du er bare så leet! Endret 7. februar 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Så jævlig "ork" å gjøre daily's, Zzzzz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå