Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan noen taktikker for meg og en shaman i 2on2?

Jeg pleier å spare rage og CDs, blowe alle CDs + ms + whirlwind så tar shamanen earthshok når han healer + instant chainlightning + chainlightning :) Det er taktikken mot paladin vi har lenge slitt mot.

Andre taktikker/tips?

Lenke til kommentar
Burde jeg queste i Netherstorm eller spare alle questene til level 70?

Er cirka en bar unna level 68, og har gjort ferdig stort sett alt jeg kunne finne i Blade's Edge...

Burde jeg fortsette i SMV eller Netherstorm? :hmm:

Begge zonene får jobben gjort, men i Netherstorm er det mange avgrunner å reise rundt (ja der er broer) så kanskje ville SMV være lettere?

Lenke til kommentar
Burde jeg queste i Netherstorm eller spare alle questene til level 70?

Er cirka en bar unna level 68, og har gjort ferdig stort sett alt jeg kunne finne i Blade's Edge...

Burde jeg fortsette i SMV eller Netherstorm? :hmm:

Jeg ville anbefalt Netherstorm, føler SMV er mer for 70. Du raser forbi de to siste levlene i Netherstorm, er en hel haug med quest.

Lenke til kommentar
Hvorfor er allies så lowlifers? løper rundt å ganker lowbies, jesus så lite å gjøre.

Men nå er ikke STV akkurat det ultimate questing plass.

Wihu, generalisering \o/ Har vært horde og alliance like mye nå, og det du sier gjelder like mye for begge sider :) Å gå i STV er for så vidt nesten det samme som å be om å bli ganket :p

Tror jeg også kommer til å gå for shadowmoon vally etter blades edge :) Trenger pengene til Epic flying uansett... Tror jeg, er ikke helt sikker på om jeg skal ta meg bryet med tanke på hvor "lite" tid outlands har igjen.

Lenke til kommentar
Jeg ville anbefalt Netherstorm, føler SMV er mer for 70. Du raser forbi de to siste levlene i Netherstorm, er en hel haug med quest.

Har begynt i Netherstorm nå, og det går jo greit sålangt. Får se om jeg tar en tur innom SMV dersom det trengs. :)

Lenke til kommentar
Nå ligger prison på Void Crystal på 50g.

*Gni seg i hendene*

Hehe angrer nesten litt selv på at jeg ikke kjøpte masse void crystals. Knepet blir vel å selge halvparten dyrt som void crystals og dne andre halvparten som Shards?

Edit: Yay side 1234 :wee:

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...