Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Da skulle jeg mene det går raskt unna i påskeferien da, det verken er skole eller jobb å tenke på. Hva er best å levle med som warrior, arms eller fury? Warrioren min har stått stille på lvl 49 siden fåglarna vet når. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ah, flott å vite. Da blir det respecc ^^ Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Burde jeg queste i Netherstorm eller spare alle questene til level 70? Er cirka en bar unna level 68, og har gjort ferdig stort sett alt jeg kunne finne i Blade's Edge... Burde jeg fortsette i SMV eller Netherstorm? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 men kommer ann på hvilket våpen du har å hvor vanskelig det er å skaffe nye. Gå for den som man får fra mara og noe fra ST kanskje? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Noen som kan noen taktikker for meg og en shaman i 2on2? Jeg pleier å spare rage og CDs, blowe alle CDs + ms + whirlwind så tar shamanen earthshok når han healer + instant chainlightning + chainlightning Det er taktikken mot paladin vi har lenge slitt mot. Andre taktikker/tips? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Få purget freedom og spam hamstring på warrioren. Intercept warrioren når han intercepter shaman. Dette er vill gjetting da jeg aldri har spillet sammen med en shaman selv Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Få purget freedom og spam hamstring på warrioren. Intercept warrioren når han intercepter shaman. Dette er vill gjetting da jeg aldri har spillet sammen med en shaman selv Takker Hva var poenget med å spamme hamstring på warrioren? Lenke til kommentar
Paraben Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvordan i alle dager fjerner jeg et pet som jeg ikke ønsker lenger? Stallen er full av dyr og vil ha et annet, men får bare beskjeden om at jeg har for mange når jeg prøve å temme et nytt? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (old) Blir små hekta på musikken, dont ask why Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Lurer på om vet hvor jeg kan finne pvp filmen eos 4, har lett etter den en stund nå. Finner den ikke på stage6, gametube, youtube, eller video.google og den på warcraftmovies hadde bare premium mirriors. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Burde jeg queste i Netherstorm eller spare alle questene til level 70? Er cirka en bar unna level 68, og har gjort ferdig stort sett alt jeg kunne finne i Blade's Edge... Burde jeg fortsette i SMV eller Netherstorm? Begge zonene får jobben gjort, men i Netherstorm er det mange avgrunner å reise rundt (ja der er broer) så kanskje ville SMV være lettere? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvorfor er allies så lowlifers? løper rundt å ganker lowbies, jesus så lite å gjøre. Men nå er ikke STV akkurat det ultimate questing plass. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Burde jeg queste i Netherstorm eller spare alle questene til level 70? Er cirka en bar unna level 68, og har gjort ferdig stort sett alt jeg kunne finne i Blade's Edge... Burde jeg fortsette i SMV eller Netherstorm? Jeg ville anbefalt Netherstorm, føler SMV er mer for 70. Du raser forbi de to siste levlene i Netherstorm, er en hel haug med quest. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvorfor er allies så lowlifers? løper rundt å ganker lowbies, jesus så lite å gjøre. Men nå er ikke STV akkurat det ultimate questing plass. Wihu, generalisering \o/ Har vært horde og alliance like mye nå, og det du sier gjelder like mye for begge sider Å gå i STV er for så vidt nesten det samme som å be om å bli ganket Tror jeg også kommer til å gå for shadowmoon vally etter blades edge Trenger pengene til Epic flying uansett... Tror jeg, er ikke helt sikker på om jeg skal ta meg bryet med tanke på hvor "lite" tid outlands har igjen. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg ville anbefalt Netherstorm, føler SMV er mer for 70. Du raser forbi de to siste levlene i Netherstorm, er en hel haug med quest. Har begynt i Netherstorm nå, og det går jo greit sålangt. Får se om jeg tar en tur innom SMV dersom det trengs. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nå ligger prison på Void Crystal på 50g. *Gni seg i hendene* Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Nå ligger prison på Void Crystal på 50g. *Gni seg i hendene* Hehe angrer nesten litt selv på at jeg ikke kjøpte masse void crystals. Knepet blir vel å selge halvparten dyrt som void crystals og dne andre halvparten som Shards? Edit: Yay side 1234 Endret 6. februar 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har tenkt litt på når det er beste og selge, ja. Om det er best å selge Crystals rett før 2.4, eller rett etter. Ellers så er jeg jo faktisk enchanter selv, så kan jo transmute til shards. Er som å spekulere i aksjer dette her. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nå ligger prison på Void Crystal på 50g. *Gni seg i hendene* Hadde jeg bare lest patch notes litt tidligere. Du fortjener gullet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå