Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Jepp - De skulle laget en type VAC - bare raskere med bansa sine... EDIT: For de som ikke veit hva VAC er: Valve Anti Cheat . (Til Valve spillene. CS, TF/TF2 osv). Banner alt av cheat som blir brukt - permanent. Endret 5. februar 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Winning stroke, 6wins etter hverandre, elsk Det er rundt 15min queue i 2on2, er det pga, lite folk eller mange folk? Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Winning stroke, 6wins etter hverandre, elsk Det er rundt 15min queue i 2on2, er det pga, lite folk eller mange folk? Mange, alltid kaos køer 1 dag før arena update. Ser du ikke i channels? "LFM 10 matches, rating doesnt matter" Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Winning stroke, 6wins etter hverandre, elsk Det er rundt 15min queue i 2on2, er det pga, lite folk eller mange folk? Mange og for få servere. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jepp - De skulle laget en type VAC - bare raskere med bansa sine... EDIT: For de som ikke veit hva VAC er: Valve Anti Cheat . (Til Valve spillene. CS, TF/TF2 osv). Banner alt av cheat som blir brukt - permanent. Nei, VAC banner ikke alt av cheats som blir brukt, kun de få de faktisk finner. Faulty system som har ødelagt hele CS-opplevelsen for min del. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Winning stroke, 6wins etter hverandre, elsk Det er rundt 15min queue i 2on2, er det pga, lite folk eller mange folk? Mange og for få servere. Det er så forbanna kjipt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 på mainen min så sparer eg til epic flying mount. har ca 2500g nå, så trenger ca like mye til. Eg har en shaman i lvl 56. Det eg lurte litt på er om alle pengene eg tjener i outland på den skal sendes over til mainen. Vill dette gå? Hvor mye er det og tjene på dette? snakker da om gold eg tjener fra lvl 58-70. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 fra 58-70 vil du tjene omtrent 1500-2000 gull, dette vil du bruke mye av til først å kjøpe vanlig epic land mount til shamanen din (skal du leve i fred må du ha en slik) så endel til training mens du levler også når du er 70 vil du gjerne ha en normal flying mount til shamanen din. gode nyhetene er at dersom du dinger 70 før du når BEM eventuellt før du er ferdig med BEM, så har du resten av BEM, hele Netherstorm og SMV å gjøre for gull go gull alene, noe som sannsynligvis vil tjene deg mellom 5000-8000g om du gjør alt. er du en quester er dette en gyllen mulighet. Hadde jeg vært deg ville jeg gjøre dailies med mainen din, og når de er gjort, levlet shamanen din, med hensikt å bruke den som quest goldgrinder på lvl 70 igjennom de tre høyeste sonene. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Gud som jeg hater arenas noen ganger,2k rated teams møter oss hele tiden når vi er 10 rating ifra 1850 0.1 sec igjen på ress så blir healern vår interupta : < Endret 5. februar 2008 av Rostad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvor lang tid vil det ta å gå fra 55 til 70 med effektiv spilling på en prot pala? Vi snakker irl døgn her. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tok nylig 60-70 på priest, begynte på lørdag og ble 70 på den rett før serverene gikk ned i dag. Spilte ikke dag og natt heller, skole og andre irl-aktiviteter på dagtid, levling på kvelden og litt utover natten. Tailoring til 375 gikk også fint. Spiller du i all våken tilstand, vil jeg anslå litt over 3 dager er tilstrekkelig med tid. Går fort om du vet hvilken rekkefølge du bør ta questene i. Ganske bortkastet å gjøre en quest på plass A, levere, gjøre en quest på plass B, så tilbake og levere, få followup tilbake til A osv. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Lowlifers tar det på 3 dagers, folk med skole og jobb osv osv bruker sånn ca 1-2 level per dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 fra 58-70 vil du tjene omtrent 1500-2000 gull, dette vil du bruke mye av til først å kjøpe vanlig epic land mount til shamanen din (skal du leve i fred må du ha en slik) så endel til training mens du levler også når du er 70 vil du gjerne ha en normal flying mount til shamanen din. gode nyhetene er at dersom du dinger 70 før du når BEM eventuellt før du er ferdig med BEM, så har du resten av BEM, hele Netherstorm og SMV å gjøre for gull go gull alene, noe som sannsynligvis vil tjene deg mellom 5000-8000g om du gjør alt. er du en quester er dette en gyllen mulighet. Hadde jeg vært deg ville jeg gjøre dailies med mainen din, og når de er gjort, levlet shamanen din, med hensikt å bruke den som quest goldgrinder på lvl 70 igjennom de tre høyeste sonene. hm ok Dailys har eg bare ett av, og det er det i skettis. ikkje så mye og bli rik på akuratt Og Heroic da. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nei og nei.. Nå sitter jeg her syk og gledet meg til en dag med WoW... så er serverne nede! BABA! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ja rart det der. Aldri vært nede onsdag morgen før liksom. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Om du ikke har merket det, så har det pleid å være 15 minutters restart i det siste istedet.. Uansett, husket ikke at det var Onsdag i dag Lenke til kommentar
imastard Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kven seier att Blood Elf's /dance ikkje er imba ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Lawl, Sylvanas og, jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå