Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Jepp - De skulle laget en type VAC - bare raskere med bansa sine...

 

EDIT: For de som ikke veit hva VAC er:

Valve Anti Cheat . (Til Valve spillene. CS, TF/TF2 osv). Banner alt av cheat som blir brukt - permanent.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp - De skulle laget en type VAC - bare raskere med bansa sine...

 

EDIT: For de som ikke veit hva VAC er:

Valve Anti Cheat . (Til Valve spillene. CS, TF/TF2 osv). Banner alt av cheat som blir brukt - permanent.

 

Nei, VAC banner ikke alt av cheats som blir brukt, kun de få de faktisk finner. Faulty system som har ødelagt hele CS-opplevelsen for min del.

Lenke til kommentar

på mainen min så sparer eg til epic flying mount. har ca 2500g nå, så trenger ca like mye til.

Eg har en shaman i lvl 56. Det eg lurte litt på er om alle pengene eg tjener i outland på den skal sendes over til mainen.

Vill dette gå? Hvor mye er det og tjene på dette?

snakker da om gold eg tjener fra lvl 58-70.

Lenke til kommentar

fra 58-70 vil du tjene omtrent 1500-2000 gull, dette vil du bruke mye av til først å kjøpe vanlig epic land mount til shamanen din (skal du leve i fred må du ha en slik) så endel til training mens du levler også når du er 70 vil du gjerne ha en normal flying mount til shamanen din. gode nyhetene er at dersom du dinger 70 før du når BEM eventuellt før du er ferdig med BEM, så har du resten av BEM, hele Netherstorm og SMV å gjøre for gull go gull alene, noe som sannsynligvis vil tjene deg mellom 5000-8000g om du gjør alt. er du en quester er dette en gyllen mulighet.

 

Hadde jeg vært deg ville jeg gjøre dailies med mainen din, og når de er gjort, levlet shamanen din, med hensikt å bruke den som quest goldgrinder på lvl 70 igjennom de tre høyeste sonene.

Lenke til kommentar

Tok nylig 60-70 på priest, begynte på lørdag og ble 70 på den rett før serverene gikk ned i dag. Spilte ikke dag og natt heller, skole og andre irl-aktiviteter på dagtid, levling på kvelden og litt utover natten. Tailoring til 375 gikk også fint. Spiller du i all våken tilstand, vil jeg anslå litt over 3 dager er tilstrekkelig med tid.

Går fort om du vet hvilken rekkefølge du bør ta questene i. Ganske bortkastet å gjøre en quest på plass A, levere, gjøre en quest på plass B, så tilbake og levere, få followup tilbake til A osv.

Lenke til kommentar
fra 58-70 vil du tjene omtrent 1500-2000 gull, dette vil du bruke mye av til først å kjøpe vanlig epic land mount til shamanen din (skal du leve i fred må du ha en slik) så endel til training mens du levler også når du er 70 vil du gjerne ha en normal flying mount til shamanen din. gode nyhetene er at dersom du dinger 70 før du når BEM eventuellt før du er ferdig med BEM, så har du resten av BEM, hele Netherstorm og SMV å gjøre for gull go gull alene, noe som sannsynligvis vil tjene deg mellom 5000-8000g om du gjør alt. er du en quester er dette en gyllen mulighet.

 

Hadde jeg vært deg ville jeg gjøre dailies med mainen din, og når de er gjort, levlet shamanen din, med hensikt å bruke den som quest goldgrinder på lvl 70 igjennom de tre høyeste sonene.

 

 

hm ok :)

Dailys har eg bare ett av, og det er det i skettis. ikkje så mye og bli rik på akuratt :p

Og Heroic da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...