Leviath Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Nå har vi 3 bosser igjenn, Illof som vi skal prøve på i dag og Netherspite og nightbane som vi skal ta i morgen muligens.Bør vi klare disse 3 siden vi har klaret prince og resten? for Prince er vell den vanskligeste, eller? Japp. Kan dere ta Prince kan dere ta Nightbane også. Illhoof krever litt av gruppesammensetningen (masse burst damage og helst litt AoE trengs). Netherspite er egentlig bare avhengig av hvor oppegående folk er og litt trening. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Har et spørsmål angående Za, guilden vår skal dit neste uke, er 67 nå, kan hende jeg kalrer 70 inntil da.Men, bør jeg vente til jeg har fått bedre gear? Enhancement shaman... har hørt at Za ikke er en så alt for vanskelig instance, selv om jeg adlri har vært der.. Zul Aman (Hex Lord og Zul Jin) er vanskeligere enn førstebossene i SSC / TK. Ville aldri i verden funnet på å ta med en som nettopp har dinget 70 der. Første boss er vel sånn ca på nivå med Prince, og så blir det vanskeligere. Mye av trashet er verre enn alt du finner i Kara. Vi wipet mer på first trys på Hex Lord Malacrass enn vi gjorde på Al'ar = ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Dette hadde vært en praktisk feature må jeg si ^^ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Dette hadde vært en praktisk feature må jeg si ^^ Genialt ^^. Endret 4. februar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Haha den var virkelig bra. :!: Som Alliance racial ville det vært helt utmerket. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Prince er lett hvis man er heldig med spawns, vet om mange som wiper på dårligs spanws. Så jeg sier i denne bossen må man ha enn del flaks. Netherspite; krever taktikk, konsentrasjon fra de som skal ta de strålene, om de kan gjøre det så skal det være ganske easy. Om alle er frist-timers så vil det garantert være noen wipes. >< For en som har dingen 70, vil bare være pain for healere, spesielt på veien til andre boss. Dessuten så har en som har nettopp dingen 70 piss DPS, vil sannsyligvis ligge under tanken om tanken er "well" geared (dps meter), og det er jo litt CRAPPY. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) ja det var første gang på prince med for guilden vår og vi wipe en del ganger ja, men var gans uheldige med spawns mange av gangene. men klarte han til slutt Endret 4. februar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 ja det var første gang på prince med for guilden vår og vi wipe en del ganger ja, men var gans uheldige med spawns mange av gangene.men klarte han til slutt Gratulerer, fikk du noe loot eller? Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 ja det var første gang på prince med for guilden vår og vi wipe en del ganger ja, men var gans uheldige med spawns mange av gangene.men klarte han til slutt Gratulerer, fikk du noe loot eller? Kan jeg aldri tenke meg. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Har et spørsmål angående Za, guilden vår skal dit neste uke, er 67 nå, kan hende jeg kalrer 70 inntil da.Men, bør jeg vente til jeg har fått bedre gear? Enhancement shaman... har hørt at Za ikke er en så alt for vanskelig instance, selv om jeg adlri har vært der.. Zul Aman (Hex Lord og Zul Jin) er vanskeligere enn førstebossene i SSC / TK. Ville aldri i verden funnet på å ta med en som nettopp har dinget 70 der. Første boss er vel sånn ca på nivå med Prince, og så blir det vanskeligere. Mye av trashet er verre enn alt du finner i Kara. Vi wipet mer på first trys på Hex Lord Malacrass enn vi gjorde på Al'ar = ) Enig. Er så lei fucktarda bluegears, som starter guild "we are doing kara and za need more members! plz". Aldri i verden om de kommer forbi bear/eagle. Og de bossene er lette i forhold til hva som koommer seinere. Kara er puure barnemat i forhold. Kael snart nede btw! Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 prøver igjen, hva skal jeg gå som i alchemy vis jeg vil tjene g? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Hvorfor blir man drept hvis man har Impen ute i Cenarion Refugee i Zangarmarsh? Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Hvorfor blir man drept hvis man har Impen ute i Cenarion Refugee i Zangarmarsh? Du vet, du er warlock, og som du kanskje og vet så liker kanskje ikke alle warlocker(faens OP scumbags). Derfor finner dem bare unnskyldninger for å...ja, du skjønner. /ironyoff Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Fordi du har den på "Agressive" Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Fordi du har den på "Agressive" Ja, fant ut at det var det, men bare fordi den lille grønne flammedemonen min er litt aggresiv er vel ikke en grunn til å drepe meg? Edit: Har hatt sykt mye leifs i det siste. Aner ikke hvorfor. Endret 4. februar 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Enig. Er så lei fucktarda bluegears, som starter guild "we are doing kara and za need more members! plz". Aldri i verden om de kommer forbi bear/eagle. Og de bossene er lette i forhold til hva som koommer seinere. Kara er puure barnemat i forhold. Selv trash mobs opp til Nalorakk vil lage tyggegummi av "ferske" raidere. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 prøver igjen, hva skal jeg gå som i alchemy vis jeg vil tjene g? Ikke noe fasitsvar, spørs på serverøkonomien på din server. På min server er elixir mastery ekstremt bra, men bare på 1 recipe. Tjener ca 10G per flask, og så rundt 35-40G per proc. Tjener også bra på cloth - > tailoring gear - > disenchant, men kjøper bare når prisene er riktig. Har en del faste mats som jeg kjøper når prisen er under en hvis sum, sjekker AH hver gang jeg logger inn og crafter / disenchanter / prospecter en gang i uken kanskje og legger ut for salg regelmessig på en bankalt. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Enig. Er så lei fucktarda bluegears, som starter guild "we are doing kara and za need more members! plz". Aldri i verden om de kommer forbi bear/eagle. Og de bossene er lette i forhold til hva som koommer seinere. Kara er puure barnemat i forhold. Selv trash mobs opp til Nalorakk vil lage tyggegummi av "ferske" raidere. japp. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 ja det var første gang på prince med for guilden vår og vi wipe en del ganger ja, men var gans uheldige med spawns mange av gangene.men klarte han til slutt Gratulerer, fikk du noe loot eller? Kan jeg aldri tenke meg. jo fikk en back. den spelldamage daggern droppa og men en annen mage i guilden vant rollen på denn^^ Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Daggeren fra Prince pleide å være enhver casters våte drøm. Men så kom altså welfare-epics (også kjent som s1-gear) på banen. Eneste gangen den har droppet for oss gikk den til en holy priest til hans off-spec gear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå