Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

har 337 i alchemy skills, er ally, hvilken vei bør jeg gå for å tjene G på alchemy?

og hvor drar jeg etter honor hold? :)

Har hørt det er bra å være transmute master for mye gull, men er ikke sikker :)

Uansett, du kan lære ting i HH til skill 350, etter det gjelder recipes. (Om jeg ikke er helt på jordet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj og atter æsj. Her sitter jeg trøtt, men får ikke sove. Jeg har ingenting å gjøre, og som sagt får jeg ikke sove, så jeg tenkte jeg skulle spille litt (WoW, altså).. Men hva faen?! Jeg logger inn og ser at MSen min er på 1000.. Hva faen?!

Så finner jeg ut at søsteren min sitter nede og laster ned møkk, og sier jeg hun skal slå av kommer hun til å lage en sene (scene, sene???) og det blir balubis i hele huset.. Uff, verden er hard..

Hahahohohaha

Lenke til kommentar
<br />Æsj og atter æsj. Her sitter jeg trøtt, men får ikke sove. Jeg har ingenting å gjøre, og som sagt får jeg ikke sove, så jeg tenkte jeg skulle spille litt (WoW, altså).. Men hva faen?! Jeg logger inn og ser at MSen min er på 1000.. Hva faen?!<br />Så finner jeg ut at søsteren min sitter nede og laster ned møkk, og sier jeg hun skal slå av kommer hun til å lage en sene (scene, sene???) og det blir balubis i hele huset.. Uff, verden er hard..<br /><br /><br />Hahahohohaha<br />
<br /><br /><br />

Flytte for seg selv? ;)

Lenke til kommentar

Har et spørsmål angående Za, guilden vår skal dit neste uke, er 67 nå, kan hende jeg kalrer 70 inntil da.

Men, bør jeg vente til jeg har fått bedre gear? Enhancement shaman... har hørt at Za ikke er en så alt for vanskelig instance, selv om jeg adlri har vært der..

Lenke til kommentar

var med guilden og raidet på fredag som var. vi tok da maiden, opera event som ble Romeo og julie. Kurator, Shade of aran og prince.

De to første tok vi dagen før.

Nå har vi 3 bosser igjenn, Illof som vi skal prøve på i dag og Netherspite og nightbane som vi skal ta i morgen muligens.

Bør vi klare disse 3 siden vi har klaret prince og resten?

for Prince er vell den vanskligeste, eller?

Lenke til kommentar
Har et spørsmål angående Za, guilden vår skal dit neste uke, er 67 nå, kan hende jeg kalrer 70 inntil da.

Men, bør jeg vente til jeg har fått bedre gear? Enhancement shaman... har hørt at Za ikke er en så alt for vanskelig instance, selv om jeg adlri har vært der..

Hvis resten av guildet er godt nok gearet (kara gear +++) kan du sikkert slenge deg med. Men de to første bossene er på nivå med Prince/Nightbane, med andre ord duger det ikke med en gruppe i quest rewards og instance gear.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...