Datasmurf Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Død over estimated honor og folk som marker deg som afk bare fordi du er 2 sek etter de andre på å komme deg ut av hula i AV fordi du mekker poisons >< Enda gøyere er det å faktisk resse i cave, bli reported og miste 3 marks. Blir ikke denne borte da du går i combat? Ta det så lang tid å mekke poisons? Du har jo ihvertfall 1 min prep før Av begynner. Ikke alle som joiner asap når saken begynner. Eller er helt tilstede. Autojoin-addon etc Stiller meg i kø, går på dass, kommer tilbake og ser jeg har joina, kampen har starta, jeg setter meg ved PCen, applier poisons like før kampen starter og blir lingrende litt i hula, leser "report leechers in cave" og poff, idle-debuff og må ri som faen i et håp om å se en horde man kan angripe (og så dø da hele rushet ofte kommer like etter den første) eller bli boota ut som afker eller hva faen >< Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Haha, husker før i tiden når jeg hadde autojoin addon. Gikk på dass mens vi buffa opp for Twins, kom tilbake og var i AV >_> Ble en del sure miner i raidet da Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Commando for å promote til Guild Master og commando for å leave group? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 /guildleader *navn*, tror jeg Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 tips til hvor jeg kan grinde mote of air og shadow? er bra pris på ah for tiden, og jeg trenger litt g til epic mount Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Mote of Air er vel ute i SMW, med Altar of Shadows, og ellers rundt om kring i området. Der eg grinder om eg skal ha det i alle fall. Lenke til kommentar
alright Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Også på Elemental Plateau så klart, men med bra priser er det sikkert fullstappa der. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Også på Elemental Plateau så klart, men med bra priser er det sikkert fullstappa der. det er den verste plassen, alltid fult med ally og horder der. men noen som har cord til en bra plass da? hvor er den i smv? så den ikke på mappet mitt, kikka fort etter den Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Hah! Det lønner seg og lese pre-patch notes på mmo-champion. Void crystals skal kunne gjøres om til 2 large prismatic shards gjennom enchanting når neste patch inntreffer. Jeg skjønte at void crystal prisen kom til å skytes i været, så i går kjøpte jeg opp 53 stykker for 10g stykke. Allerede i dag er prison oppe i 40g per, og den kommer nok til å stige enda mer. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Hah! Det lønner seg og lese pre-patch notes på mmo-champion. Void crystals skal kunne gjøres om til 2 large prismatic shards gjennom enchanting når neste patch inntreffer. Jeg skjønte at void crystal prisen kom til å skytes i været, så i går kjøpte jeg opp 53 stykker for 10g stykke. Allerede i dag er prison oppe i 40g per, og den kommer nok til å stige enda mer. ;-O Der kom et par k g i lomma di hvertfall. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 pølsevev, dette gjør de sånn at prismatic shards skal bli billigere. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Prismatic shards kommer til å bli billigere, void crystals kommer til å bli dyrere. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 KRAAAAAAAI! Jeg solgte nettopp 19xVoid Crystal. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Og der var 3rd frag i boks, da blir det bare å dra til bm, fikse medivhs nøkkel eller hva eff og vips, jeg har min første char i boks for kara, yay Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Har dette for affliction levevling nå Aff levling spec. Noen som gidder å fylle ut opp til 70 med noe som er bra for lvling? Er ikke sikke rpå hva jeg burde ta som neste. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Jaja, da blir det nok WoW igjen i morra Har hatt 1 mnd pause nå.. Så .. Gleder meg Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Vashj....føkkings.....haaaat.....must...goo.....sleep... Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 har 337 i alchemy skills, er ally, hvilken vei bør jeg gå for å tjene G på alchemy? og hvor drar jeg etter honor hold? Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Og der var 3rd frag i boks, da blir det bare å dra til bm, fikse medivhs nøkkel eller hva eff og vips, jeg har min første char i boks for kara, yay Et år etter TBC release, grats! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Vashj....føkkings.....haaaat.....must...goo.....sleep... Hah, drev selv med Vashj i dag, wipa på 1 %. arg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå