CombatPsycho Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Good baj. Du også? Weak Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du også? Weak Vet, det sosiale livet mitt kom i veien. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du også? Weak Vet, det sosiale livet mitt kom i veien. Lett å ha litt av hvert da Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Noen skal ha i pose og sekk vet du. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Lett å ha litt av hvert da Joda, men raidingen kommer alltid når jeg ikke kan, og det er liksom den eneste grunnen til at jeg spiller wow, Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Spilt i ~en måned igjen nå, og er igrunnen allerede lei...igjen. Godt jeg sluttet å si at jeg "quitter" spillet...Jeg tar meg bare lengre pauser Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Død over estimated honor og folk som marker deg som afk bare fordi du er 2 sek etter de andre på å komme deg ut av hula i AV fordi du mekker poisons >< Enda gøyere er det å faktisk resse i cave, bli reported og miste 3 marks. Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Død over estimated honor og folk som marker deg som afk bare fordi du er 2 sek etter de andre på å komme deg ut av hula i AV fordi du mekker poisons >< Enda gøyere er det å faktisk resse i cave, bli reported og miste 3 marks. Blir ikke denne borte da du går i combat? Ta det så lang tid å mekke poisons? Du har jo ihvertfall 1 min prep før Av begynner. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ble litt lei her en stund jeg også, men så joina jeg en ny guild igår. Tok Al'ar på 7ende forsøk igår, herlig. Wow ble litt mer fun igjen Lenke til kommentar
discostu Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Død over estimated honor og folk som marker deg som afk bare fordi du er 2 sek etter de andre på å komme deg ut av hula i AV fordi du mekker poisons >< Enda gøyere er det å faktisk resse i cave, bli reported og miste 3 marks. Blir ikke denne borte da du går i combat? Ta det så lang tid å mekke poisons? Du har jo ihvertfall 1 min prep før Av begynner. Kun hvis du går i pvp combat. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Død over estimated honor og folk som marker deg som afk bare fordi du er 2 sek etter de andre på å komme deg ut av hula i AV fordi du mekker poisons >< Happy? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) slett Endret 1. februar 2008 av Frohman Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Dreadsteed! Endret 2. februar 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
-kjelli- Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Prince Malchezaar Down! Tier4 Hjelm(Druid) Blei min Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Noen som er på Burning Steppes, Jaedenar eller Vek'nilash realm? som ally? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Finnes det noen oversikt over daily heroics? eller er det som med PVP dailies? helt random... Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Finnes det noen oversikt over daily heroics? eller er det som med PVP dailies? helt random... Google? Complete daily quest list Edit: Ser nå at dette ikke inkluderer noena v de nyeste som cooking daily, mend e fleste er der og det tok med under ett minutt å finne. Endret 2. februar 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvor på den sida finner jeg lista over hvilken heroic instance som er daily hver dag? var ikke så veldig god synes jeg.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 For en fin dag for WoW. Først fikk jeg Gladiator's Slicer (trodde jeg hadde det i går, men mangla 2 honor points ><), så ble jeg revered med Cenarion Expedition, ettefulgt av honoured med Aldor og friendly med Ogri'la og Sha'tari Skyguard. Fløyet rundt med gamle venner og lekt meg, samt fått 2nd key frag, holdt på å få 3rd også, men så måtte jeg dra. Alt i alt en god dag for roguen min. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Daily heroic er random hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå