CombatPsycho Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Wow er jo et PvE spill, med en liten(liiiiiiiiten) pvp del. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Personlig har jeg aldri tatt en arena match, og jeg har heller aldri satt en fot innenfor verken Ruins of Lordaeron eller Eye of the Storm. Har ingen aning hvordan de BGene ser ut. Ruins of Lordaeron er ikke en BG, det er én av de tre arena stedene. Lenke til kommentar
drood Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) hurrr Endret 6. november 2012 av drood Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Prøv larger scale arena i såfall, eller team med en druid (2v2) samma hvilken class du er, ellers når du aldri høyt. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Prøv larger scale arena i såfall, eller team med en Resto druid (2v2) samma hvilken class du er, ellers når du aldri høyt. Fixed. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ok, nå er jeg tilbake. På tirsdag skal jeg kjøpe nytt Gamecard, og så skal jeg starte på nytt på en ny server, sammen med en kompis. Nå SKAL jeg nå 70, og jeg SKAL raide Jeg tenkte å gå Horde igjen, gjerne på en RP/RP-PVP server. Noen som har noen ideer for hva jeg burde gå for? Class, race og slikt? Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Prøv larger scale arena i såfall, eller team med en VELDIG GOD Resto druid (2v2) samma hvilken class du er, ellers når du aldri høyt. Fixed. Dobule fixed. Tok ned 2 x warr resto durid i går med hunter rogue combo. Zap/blind på warr og NUKE som F på druid. De har ingen sjanse. Dette var vel og merke på 1600 +/- rating. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sylvanas PvP? :> Vi får se Tenkte helst på en annen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Whut, wai? Pus, elsker du meg ikke lengre? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Prøv larger scale arena i såfall, eller team med en VELDIG GOD Resto druid (2v2) samma hvilken class du er, ellers når du aldri høyt. Fixed. Dobule fixed. Tok ned 2 x warr resto durid i går med hunter rogue combo. Zap/blind på warr og NUKE som F på druid. De har ingen sjanse. Dette var vel og merke på 1600 +/- rating. En arena warrior som ikke vet hva berserker rage gjør, og som ikke har pvp trinket med andre ord :S Jaja, selv ikke druids kan gjøre mirakler.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Whut, wai? Pus, elsker du meg ikke lengre? Joooda Vi får se. Kompisen min og jeg er litt sånne rp dudes, så vi må nesten snakke om det. Det blir kanskje Defias Brotherhood, Ravenholdt eller Scarshield Legion. Men vi vet ikke enda Må få lønn først. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 RP-konseptet døde for meg med Moonglade. Lykke til. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Moonglade har skadet det litt, ja, men jeg prøver. Leser diverse WoW-bøker nå, så jeg er full av stoff Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Hjelper ikke det, med kun retards i den andre enden. Overspill fra ende til annen. Endret 31. januar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Derfor tar jeg en "ny" server Sha'tar og Sporeggar, for eksempel. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er på sha'tar på RP så skal du den veien er det bare å si fra så skal jeg sjokkstarte druide min igjen, lav leve som den er dog Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg er nok en Horde-mann Skal muligens kjøre en warlock, enten undead eller orc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå