Skurupu Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Kara har blitt nerfed, nerfed og atter nerfed. På min server er det LFG Kara på lik linje med 5-mans. Og den blir vellykket PuGet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Ikke veldig mye. Vi var 7stk uten raid-erfaring, vi tok alt unntatt Prince Malchezaar, Netherspite og Nightbane. 1% wipe på Prince Malchezaar. :< Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg vet hvorfor de ikke klarte kara Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Fortell fortell! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 De manglet meg.... Men neida, vet ikke hvorfor de ikke kom lenger, ble vel for sent, for lite fokus eller noe... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Sent, fokus og noobing med enfeeble. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Kara har blitt nerfed, nerfed og atter nerfed. På min server er det LFG Kara på lik linje med 5-mans. Og den blir vellykket PuGet. vi pugga hyjal og bt i romjula. Tok tre bosser i hyjal og tre i bt og teron gorefiend på 25%(litt flaks, mye folk som hadde gjort det før som fikk ghosts. Ganske lette de første bossene der også ;p Endret 28. januar 2008 av Sink Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Sent, fokus og noobing med enfeeble. Bare få en til å skrike ut Enfeeble på VT vist det er VT dere bruker, så burde det gå greit med akkurat den delen.. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Semi-pugs til alt under Hyjal/BT (uten ZA?) er forholdsvis vanlig å finne på Ravencrest alliance. Raids består sjeldent av tilfeldige folk, er som oftest e-bekjentskaper det går i. De instancene er så lette uansett. BT/Hyjal skal jeg ikke uttale meg om, da eg ikke vært i noen av de instancene. Sluttet med raiding for godt over et halvt år siden. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Sent, fokus og noobing med enfeeble. Bare få en til å skrike ut Enfeeble på VT vist det er VT dere bruker, så burde det gå greit med akkurat den delen.. Og det gjør vi. Men det tar litt tid av og til. Som sagt, kl. 3 om natten er ikke alltid konsentrasjonen på topp. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Sent, fokus og noobing med enfeeble. Bare få en til å skrike ut Enfeeble på VT vist det er VT dere bruker, så burde det gå greit med akkurat den delen.. Og det gjør vi. Men det tar litt tid av og til. Som sagt, kl. 3 om natten er ikke alltid konsentrasjonen på topp. Jeg skjønner. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Semi-pugs til alt under Hyjal/BT (uten ZA?) er forholdsvis vanlig å finne på Ravencrest alliance. Raids består sjeldent av tilfeldige folk, er som oftest e-bekjentskaper det går i. De instancene er så lette uansett. BT/Hyjal skal jeg ikke uttale meg om, da eg ikke vært i noen av de instancene. Sluttet med raiding for godt over et halvt år siden. Alliance eller Horde? Navn? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Semi-pugs til alt under Hyjal/BT (uten ZA?) er forholdsvis vanlig å finne på Ravencrest alliance. Raids består sjeldent av tilfeldige folk, er som oftest e-bekjentskaper det går i. De instancene er så lette uansett. BT/Hyjal skal jeg ikke uttale meg om, da eg ikke vært i noen av de instancene. Sluttet med raiding for godt over et halvt år siden. Alliance eller Horde? Navn? Les bedre.. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 hva er problemet med Enfeelble uansett, du har jo årevis med tid på å jogge friskt ut, også inn igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Enfeeble er jo bare najs hvis man er troll, og spesielt hvis man er caster. 30% increased casting/attack speed Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 hva er problemet med Enfeelble uansett, du har jo årevis med tid på å jogge friskt ut, også inn igjen. Det burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Sent, fokus og noobing med enfeeble. Bare få en til å skrike ut Enfeeble på VT vist det er VT dere bruker, så burde det gå greit med akkurat den delen.. Og det gjør vi. Men det tar litt tid av og til. Som sagt, kl. 3 om natten er ikke alltid konsentrasjonen på topp. Bruker dere Ventrilo nå? Endelig forstått at det er best? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Sent, fokus og noobing med enfeeble. Bare få en til å skrike ut Enfeeble på VT vist det er VT dere bruker, så burde det gå greit med akkurat den delen.. Og det gjør vi. Men det tar litt tid av og til. Som sagt, kl. 3 om natten er ikke alltid konsentrasjonen på topp. Bruker dere Ventrilo nå? Endelig forstått at det er best? Er det engentlig no veldig stor foskjell på Ventrilo og teamspeak da? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Bruker dere Ventrilo nå? Endelig forstått at det er best? Nix. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Ts suger!. Rævva lyd kvalitet. baah Vent ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå