Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kara er ikke noe stress, bare få folk til å respecce å fokusere Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er vel strengt tatt fokus som er problemet. Og en helvetes burst på prince. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kara er ikke noe stress, bare få folk til å respecce å fokusere Når nevnte jeg at Kara var stress? Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Herregud. Hvor vanskelig kan det være å få 10 mennesker til å stå stille under flame wrath på Aran? Må...skaffe...nytt...guild... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Herregud. Hvor vanskelig kan det være å få 10 mennesker til å stå stille under flame wrath på Aran? Må...skaffe...nytt...guild... For noen er dette vistnok fantastisk vanskelig -.- Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er vel strengt tatt fokus som er problemet. Og en helvetes burst på prince. Påstår du at jeg er ufokusert? Jeg synger og lager en god stemning! Utakknemlige ... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du tok deg automatisk nær av det? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du tok deg automatisk nær av det? Ja! For tenk! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Heh, mitt hovedproblem med karazhan, er alt tanks som fan ikke vet hvordan de skal tanke :| 500 tps (fra tanken sin side) = en stk. død shadow priest. Edit: Kan vel også forklares med at jeg er litt av en slacker i kara, og følger ikke heeeelt med på omen, but still, 500 tps../sad Endret 27. januar 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er møkk lei kara. Makan til lett instance. Hadde det gått og fått repp over exalted, så hadde jeg vært 30k rep over exalted. minst. Den eneste som er litt kukette er prince, fordi han er basert på flaks. Man kan lett bli innesperret i infernials og dø. Ole_Gunnar! jeg kan tanke for deg!. holder meg stabilt på 1000-1100 tps. uansett. Bortsett fra på attumen, han hitter jo så lite at jeg får ikke rage Lenke til kommentar
Sink Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Bloodboil down etter to timer med trys, 3. try var 25% så det er ikke en veldig vansklig boss. I morgen blir det leking med RoS *vente i spenning* Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hehe, er jo ikke noen problemer når mains (og alts med skills) tanker så klart. Dødde sikkert 6-7 ganger i går tho Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Bloodboil down etter to timer med trys, 3. try var 25% så det er ikke en veldig vansklig boss. I morgen blir det leking med RoS *vente i spenning* RoS er en meget kul fight, spør du meg. Intenst! (i alle fall første/andre kill!) Good luck. ^_^ Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Yay! Gotta love Vashj wiping . Skal bli så sykt deilig å få drept henne, og komme litt videre progression wise! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Bloodboil down etter to timer med trys, 3. try var 25% så det er ikke en veldig vansklig boss. I morgen blir det leking med RoS *vente i spenning* Det å lære seg å drepe RoS er et reint helvete. Dessidert den kjipeste bossen i BT. Men når det senere blir lett, så er den ganske morsom. Absolutt en anderledes encounter. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Lawl, vi tok RoS på fjerde forsøk :F synes bloodboil er mye verre Alle skrekkhistoriene man hører om p2 er så jævlig overvurdert spør du meg, har du et par kurante rogues som har traina kick så er det helt umulig å feile Endret 28. januar 2008 av LenniZ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Fra Teron og oppover hadde vi ett nytt FK hver eneste uke, helt frem til Illidan. Bortsett fra RoS, som vi trengte 2 uker på. Slik som det ser ut nå, så er RoS en av de letteste kampene i BT, men vi brukte svært lang tid på å lære oss kampen. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Herregud. Hvor vanskelig kan det være å få 10 mennesker til å stå stille under flame wrath på Aran? Må...skaffe...nytt...guild... For noen er dette vistnok fantastisk vanskelig -.- Til og med vanskelig å skille mellom wreath og wrath Lenke til kommentar
Macord Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Påstår du at jeg er ufokusert? Jeg synger og lager en god stemning! Utakknemlige ... Ja, Datsyl du lager en god stemning. Men på vei inn til curator dro du stemningen litt ned, det er ikke bra. "Skippiiiiiiii, Skippiiiiiii" Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 ble med pvp-guilden min i går, tok med en pve druid tank og gjorde kara, 4 av oss var nylig attuned (meg inkludert), alle i pvp spec, unntatt tank, jeg er MS arms osv.. hoppet inn der og clearet hele kara å 3,5t, seriøst, Kara er UBRS v2.0 med litt ony tactics og ymse på siden, hva kan være så vanskelig med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå