Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjør man når man kjeder seg?

 

Man tar seg en tur til den motsatte faksjonens hovedby, stiller seg på et tak og ser utover Valley of Strength.

 

Så lager man seg en macro.

 

/dance

/yell Y-M-C-A

 

Man kler av seg til man kun står der i sin Lavender Shirt og danser i et par timer.

 

Skriker Y-M-C-A nå og da.

 

Og tar bilder.

 

Resultatet finner dere her.

Lenke til kommentar
Hva gjør man når man kjeder seg?

 

Man tar seg en tur til den motsatte faksjonens hovedby, stiller seg på et tak og ser utover Valley of Strength.

 

Så lager man seg en macro.

 

/dance

/yell Y-M-C-A

 

Man kler av seg til man kun står der i sin Lavender Shirt og danser i et par timer.

 

Skriker Y-M-C-A nå og da.

 

Og tar bilder.

 

Resultatet finner dere her.

5441705[/snapback]

 

For den var jo ny. Pleier alltid å stå en NE hunter på et eller annet tak i Orgrimmar og skyte pvp enabled lowbies.

Lenke til kommentar
ÅÅ i går skulle vi ta garr for første gank med guilden. VI kom dit og all skffet target og Warriors springer inn, banish også videre. Men plutselig på 2-3% så dauer main tank og vi wiper! Snakk om surt!

5442355[/snapback]

 

Hehe, venn dere til det :) Vi wipet på 1% fire ganger på rad på tigerbossen i ZG for en god stund siden :/

Lenke til kommentar
ÅÅ i går skulle vi ta garr for første gank med guilden. VI kom dit og all skffet target og Warriors springer inn, banish også videre. Men plutselig på 2-3% så dauer main tank og vi wiper! Snakk om surt!

5442355[/snapback]

 

Hehe, venn dere til det :) Vi wipet på 1% fire ganger på rad på tigerbossen i ZG for en god stund siden :/

5442395[/snapback]

 

Jepp, og så når dere først har fått taket på det, så whiper dere aldri ;) (utenom kanskje på Onyxia, som kan ha litt PMS av og til)

Lenke til kommentar
Hva gjør man når man kjeder seg?

 

Man tar seg en tur til den motsatte faksjonens hovedby, stiller seg på et tak og ser utover Valley of Strength.

 

Så lager man seg en macro.

 

/dance

/yell Y-M-C-A

 

Man kler av seg til man kun står der i sin Lavender Shirt og danser i et par timer.

 

Skriker Y-M-C-A nå og da.

 

Og tar bilder.

 

Resultatet finner dere her.

5441705[/snapback]

 

For den var jo ny. Pleier alltid å stå en NE hunter på et eller annet tak i Orgrimmar og skyte pvp enabled lowbies.

5441760[/snapback]

 

 

 

Jeg sa ikke at den var ny oppfinnelse.

Og jeg skyter de ikke.

Som carebear tillater jeg ikke meg selv å kverke noen av motsatt faksjon.

Så og si ikke i BG heller ^^

 

Jeg bare sto der og dansa jeg.

Dansa, koste meg og tok bilder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...