Loeve Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja, for all del. Bare besvarte spørsmålet hans, jeg Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Jeg kan faktisk noe om WoW, hør her: Lvl 60 Mage... Edit: Mente 60, ikke 69, LOL :!: Endret 15. januar 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Privat server! :O Ah, endelig, VI VINNER AV! Jeg må bare holde ut litt til, litt til! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hva gjør man når man kjeder seg? Man tar seg en tur til den motsatte faksjonens hovedby, stiller seg på et tak og ser utover Valley of Strength. Så lager man seg en macro. /dance /yell Y-M-C-A Man kler av seg til man kun står der i sin Lavender Shirt og danser i et par timer. Skriker Y-M-C-A nå og da. Og tar bilder. Resultatet finner dere her. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hva gjør man når man kjeder seg? Man tar seg en tur til den motsatte faksjonens hovedby, stiller seg på et tak og ser utover Valley of Strength. Så lager man seg en macro. /dance /yell Y-M-C-A Man kler av seg til man kun står der i sin Lavender Shirt og danser i et par timer. Skriker Y-M-C-A nå og da. Og tar bilder. Resultatet finner dere her. 5441705[/snapback] For den var jo ny. Pleier alltid å stå en NE hunter på et eller annet tak i Orgrimmar og skyte pvp enabled lowbies. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Dæven, jeg skjønner nå at folk klager over imba warriors på lavere level. Fine, fine 323 critten med HS ^^ Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Shait for et MC run... Droppet 4 NS+ aged core leather gloves, core hound tooth, og på toppen av kransekaken bloodfang legs fra Raggy. Da roguez night! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Når kan jeg (warrior) gå til Scholo og Strat og alle disse plassene? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 57-58 tror jeg, men de fleste foretrekker en som er 60 da. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 I 10-man kan du gjerne dra dit på 57-58 som damage dealer. Som tank bør du egentlig være level 60 både i 5- og 10-mans. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 ÅÅ i går skulle vi ta garr for første gank med guilden. VI kom dit og all skffet target og Warriors springer inn, banish også videre. Men plutselig på 2-3% så dauer main tank og vi wiper! Snakk om surt! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 ENDELIG! ENDELIG! Vi vant AV! *løpe til Hillsbrad* Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 ÅÅ i går skulle vi ta garr for første gank med guilden. VI kom dit og all skffet target og Warriors springer inn, banish også videre. Men plutselig på 2-3% så dauer main tank og vi wiper! Snakk om surt! 5442355[/snapback] Hehe, venn dere til det Vi wipet på 1% fire ganger på rad på tigerbossen i ZG for en god stund siden :/ Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 ÅÅ i går skulle vi ta garr for første gank med guilden. VI kom dit og all skffet target og Warriors springer inn, banish også videre. Men plutselig på 2-3% så dauer main tank og vi wiper! Snakk om surt! 5442355[/snapback] Hehe, venn dere til det Vi wipet på 1% fire ganger på rad på tigerbossen i ZG for en god stund siden :/ 5442395[/snapback] Jepp, og så når dere først har fått taket på det, så whiper dere aldri (utenom kanskje på Onyxia, som kan ha litt PMS av og til) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Urk, makan til dritt. Første bossen i ZG er et sant helvete, og når vi først var godt i gang, og ting så lovende ut, autoreleaser den første som døde og fighten resettes. Mumle. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Slangebossen eller flaggermusbossen? Flaggermusbossen kan vel være litt ekkel i starten, hvis kommunikasjonen ikke er god nok, men slangebossen er jævla straight forward egentlig. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Klarte å komme meg til lvl 20. Akkuratt får klokka slo 6 Skal bli stilig å se hva den warriorn får til etterhvert Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hva gjør man når man kjeder seg? Man tar seg en tur til den motsatte faksjonens hovedby, stiller seg på et tak og ser utover Valley of Strength. Så lager man seg en macro. /dance /yell Y-M-C-A Man kler av seg til man kun står der i sin Lavender Shirt og danser i et par timer. Skriker Y-M-C-A nå og da. Og tar bilder. Resultatet finner dere her. 5441705[/snapback] For den var jo ny. Pleier alltid å stå en NE hunter på et eller annet tak i Orgrimmar og skyte pvp enabled lowbies. 5441760[/snapback] Jeg sa ikke at den var ny oppfinnelse. Og jeg skyter de ikke. Som carebear tillater jeg ikke meg selv å kverke noen av motsatt faksjon. Så og si ikke i BG heller ^^ Jeg bare sto der og dansa jeg. Dansa, koste meg og tok bilder Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 WBAha.. skal summone ragnaros idag. og jeg kommer ikke inn. Jeuoo. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Vel hvis du står fast på "retrieving character list.." eller loading-skjermen er det bare å vente. tok 35 minutter for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå