wise™ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ravencrest ftw 12 guilder som dreper Illidan hver uke. Null kø. Aldri. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Mangler litt motivasjon her nå.... Er sykt lei alt som har med wow å gjøre(spessielt honor grindinga!), driver da enda å raider, men vi står fast i ssc/tk med aaaalt for treg progress Har egentlig mest lyst til å slette alt og aldri spille mere men er jo litt dumt det også når man har brukt så mye tid på en ting Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Mangler litt motivasjon her nå.... Er sykt lei alt som har med wow å gjøre(spessielt honor grindinga!), driver da enda å raider, men vi står fast i ssc/tk med aaaalt for treg progress Har egentlig mest lyst til å slette alt og aldri spille mere men er jo litt dumt det også når man har brukt så mye tid på en ting Lag en ny char og spill litt med venner, ha det moro og levle sakte. det funker vel? funka for meg i allefall Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Enig i det. Spilte shaman på lvl 70, raida, spilte litt arena osv, men det ble fort kjedelig. Starta opp igjen med noen venner på en random server. Chillelevler og spiller noen timer i uka, og klarer å ha det gøy når jeg spiller. Kan anbefales Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Enig i det. Spilte shaman på lvl 70, raida, spilte litt arena osv, men det ble fort kjedelig. Starta opp igjen med noen venner på en random server. Chillelevler og spiller noen timer i uka, og klarer å ha det gøy når jeg spiller. Kan anbefales hørtes ut som en situasjon en venn av emg hadde det. hehe^^. levler vel en shaman, mage og en warrior samtidig, jeg så bruker litt tid. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Enig i det. Spilte shaman på lvl 70, raida, spilte litt arena osv, men det ble fort kjedelig. Starta opp igjen med noen venner på en random server. Chillelevler og spiller noen timer i uka, og klarer å ha det gøy når jeg spiller. Kan anbefales Helt enig, men ikke bruk for mange timer heller. Har en 62 druid nå som jeg bare spiller på 2-5 timer i uka, funker top Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 kan vel bare legge til å si at jeg nå fortsatt spiller, med venner. men han jeg spiller med levler vel dobbelt så fort som meg. slik er det med folk som må låne pc... Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hva er laveste mulige rating? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hva er laveste mulige rating? Spør Profusion, han burde vite det Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hva er laveste mulige rating? Spør Profusion, han burde vite det :!: Lenke til kommentar
Macord Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Sorry, har ikke kommet meg til bunns enda, jeg melder fra når jeg eventuelt når bunnen. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hva er laveste mulige rating? Spør Profusion, han burde vite det Jeg bare venta på den kommentaren ... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hva er laveste mulige rating? Spør Profusion, han burde vite det Jeg bare venta på den kommentaren ... Hvem er Profusion ? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Priesten vår. Ah, ok. Hvordan går det i kara med dere ? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Priesten vår. Ah, ok. Hvordan går det i kara med dere ? Grunnet sykdom, ble det ikke noe denne helga. :< Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Priesten vår. Ah, ok. Hvordan går det i kara med dere ? Grunnet sykdom, ble det ikke noe denne helga. :< Det var dumt, så dere har bare downet første bossen enda ? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nei, mangler Netherspite, Nightbane og Prince. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nei, mangler Netherspite, Nightbane og Prince. Ah, hvor lenge har dere egentlig vært inne i Kara nu ? Lenke til kommentar
Macord Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Vært i Kara to ganger og det var fredag og lørdag forrige uke. Endret 27. januar 2008 av Macord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå