binko Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Gah, sur, nå. Endelig, etter begging i /g i et par uker, ble det kara i går med guilden. (Jeg er pvpgeared, vil bli pve-geared). Så jobba vi oss fram til Prince i går. Det begynte å bli sent, så folk la seg osv. Siste jeg sa var "Dont even DARE starting tomorrow before I am online! ;D" ...Men nei. De startet den ene halvtimen jeg var offline, og godeste shaman-headen droppa! YESSS lissom! "Nei, vente to timer har vi ikke tid til. Nei, huff." Og nå sitter jeg fast på karazhan-pugging for å prøve å komme videre til Gruul, fordi, jeg, ifølge guilden, ikke skader nok med pvp-gearet mitt. (Som forsåvidt sannsynligvis stemmer). WoW is SO phun!! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Så har du en slags sosial rank i guildet for øyeblikket da, eller? Om guildet trenger flere medlemmer (og jeg er sikker på at en shaman ville kommet godt med), så må du få de til å innse at de må prioritere å få gearet opp folk med 'dårlig' ala. PvP gear. Jeg og gikk fra PvP til PvE, og har vært mange ganger i f. eks Karazhan, der folk har vært mer enn villig til å gi meg en spot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Hei, Jeg lurer på hvordan honor-systemet egentlig fungerer.. Jeg er en priest som har 40 wsg marks og 11 ab marks i lvl 28. Jeg har ikke brukt noe honor eller noen ting, men har kun 808 honor. Vennen min ligger på 2k, og han har brukt honor - warlock. Bare fordi jeg healer, så får jeg nesten ikke honor? Vitsen med å være priest er jo å heale - eller ihvertfall det jeg synes er morsomst. Ligger på 10-60k healing i wsg og 2-20k dmg.. Mitt spørsmål: Kan noen forklare honor systemet? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Hvilken level er han? du får mindre honor i low-level bgs. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Ettersom jeg har skjønt det regnes honor i BG ikke bare ut etter hvor mange kill du har gjort selv men og etter om du er i nærheten når noen dør. Vet ikke helt om det stemmer men har fått honor points der jeg bare har vært sammens når noen i min klan kverka noen allience rotter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) -bollocks--- Endret 26. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 -bollocks--- --bottox---? Karathress = pain. Tok han ned til 48% før vi dæva alle mann Lenke til kommentar
kafan Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Du får mere honor i høyere brackets. Det er ikke sånn at du får så voldsomt mye honor fordi du dreper spillere. Mye honor får du ved å vinne. Vil du ha mest mulig honor på kortest mulig tid er det om å gjøre å vinne raskt, joine ny, vinne den osv. Dette oppnås enklest ved å gå premade. Fortsett å heale, spesielt om du spiller allianse, da healing er viktig og på alliansesiden ofte mangelfull. Prøv å lære deg hvordan man vinner bg's. De er alle ufattelig enkle å lære. Likevel er det de færreste som skjønner hva de skal gjøre og hvordan. Bare en enkel ting som å ha oversikt over hvor folk er på kartet og sånn finne ut hvor den enkelte er til mest nytte/bør gå, er for vanskelig for de fleste. Endret 26. januar 2008 av kafan Lenke til kommentar
War Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Ikke wowet på mange uker, er det like stor interesse for wow nå? Har logget inn en gang i uka i 5 uker i raidtime og hele vennelista er full og alle er offline. Stakk til shatt og så ca 3 spillere. HS til IF og der var ah tom Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Vært mye trøbbel med serverne i det siste, så kan jo hende du kom på et litt rart tidspunkt. Men er nok stadig flere som slutter. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Low populated dritt-server?: :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Du får mere honor i høyere brackets. Det er ikke sånn at du får så voldsomt mye honor fordi du dreper spillere. Mye honor får du ved å vinne. Vil du ha mest mulig honor på kortest mulig tid er det om å gjøre å vinne raskt, joine ny, vinne den osv. Dette oppnås enklest ved å gå premade.Fortsett å heale, spesielt om du spiller allianse, da healing er viktig og på alliansesiden ofte mangelfull. Prøv å lære deg hvordan man vinner bg's. De er alle ufattelig enkle å lære. Likevel er det de færreste som skjønner hva de skal gjøre og hvordan. Bare en enkel ting som å ha oversikt over hvor folk er på kartet og sånn finne ut hvor den enkelte er til mest nytte/bør gå, er for vanskelig for de fleste. Han er 29 warlock - jeg 28 priest. Takk for svar. Men skjønner ikke hvorfor han får så mye mer honor, når jeg healer han - han dreper.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Han spiller vel en del BG utenom når dere spiller sammen? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Ding 300 riding, hatt ray'en lenge tho Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Problemet er at man ikke er alene i BG men har en gjeng sammens og det er ikke alltid de er helt med på noten. Enkelte nekter plent å levere flagget (forutsett at vårt eget flagg er i basen selvfølgelig). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Han har spilt litt mer bg enn meg, men han får også mer honor per bg vi tar, selvom vi har like mye bonus honor.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Ikke wowet på mange uker, er det like stor interesse for wow nå?Har logget inn en gang i uka i 5 uker i raidtime og hele vennelista er full og alle er offline. Stakk til shatt og så ca 3 spillere. HS til IF og der var ah tom Da spiller du nok på feil server. Kazzak er helt perfekt. En sjelden gang er det kø (10-30 stk.), men ellers den akkurat passe. Folk av folk Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Så en lowbie med navnet "Eliteslayer" løpe rundt. Hirr. :3 Han slayer nok hardt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Haha, tøfft navn da. :---D Men blir litt mye av "Hordkiler" og "Gnompwnr" Endret 26. januar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Outland ftw Outland har 5 eller 6 guilder bare på horde sida som har downa illidan. Usikker på hvor mang e alliance guilder som har gjort det, hvertfall 2-3. 100-200 Queue på Kveldene. Perfekt Endret 26. januar 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå