Poseboen Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Grusomt hvor mye lag det satte inn i kveld, da! Hadde Al'ar på 52% så disconnecter halve raidet og får over 1000ms. Irriterende. Global latency og disconnects på Burning Blade også. Mange servere som går gjennom det samme? Kanskje noen nye som har lagt inn navnet ditt i noen av rekrutteringsgreiene til blizz. Du får jo spørre de du kjenner definér rekrutteringsgreiene? Vet ikke egentlig hvordan det fungerer, men mener jeg har sett noe sted man kunne legge inn navnet til folk som har rekruttert deg. Ellers så kan det jo være scroll of resurrection eller noe lignende. Lagger noe helt syktr p[ Twilights Hammer akkuratt nå. Går så vidt å spille. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Jepp. Vel, guilden migrerte til Ravencrest, hvor de allerede hadde drept Illidan på sin gamle server, men jeg er glad til. Døde på ~80% og fikk t6 chest. Hooray! Hvilken guild? Jeg spiller selv på Ravencrest. Pretty Maids, Horde. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Clarity. Jeg spiller Alliance. <-- Homer, Gnome Warrior (Jess, har rosa hår) EDIT: Husker ikke navnet på characteren din, husker bare du spiller (spilte?) Troll Mage. Endret 25. januar 2008 av Guka Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Spiller. Ogubogou eller noe. Mange vokaler, hvertfall. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Haha, ja. Oguobougo er navnet. Og Alliance synes vi ikke noe om. Alt for mange av dem. .P Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Haha, ja. Oguobougo er navnet. Og Alliance synes vi ikke noe om. Alt for mange av dem. .P Pff. Regner med du hjelper meg med å finne folk jeg vil ganke? Kan hjelpe deg andre veien. Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Har nå begynt på en priest og lurer på om det gearet man lager med tailoring (BoP) er noe tess til raiding som healer? Er jo en del penger å tjene på å selge alt clothet og bruke en annen proffesion istedenfor. Også first aid, to train or not to train? Har ikke tenkt til å pvp'e. Bruker magen min på en annen server til det Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 First aid må trenes vet du Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Du kommer til å bruke Primal Mooncloth settet helt til tier5, det er mye bedre enn tier 4. Gjelder forøvrig Whitemend også. (Bukser og hatt) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Noen som kan fortelle meg hvor Blood Elf's bør questen fra level 20 og opp? Har gjor alle questene i Ghostland, men nå har jeg ikke flere igjen og står dermed "fast". Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg teleporta (fra Silvermoon, med orb of translocation) til Undercity, for så å gjøre de questene i Silverpine som fortsatt var gule, før jeg fortsatte til Hillsbrad Foothills. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Stemmer. Fikk en quest i går hvor jeg må gå ned til Hillsbrand. Hvodan kunne jeg glømme den... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 noen tips til fine levle plasser for en lvl paladin (horde) ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Noen tips til fine levle plasser for en lvl paladin (horde) ? Ja, det er mange fine plasser. hr_krabbe har svaret. Endret 26. januar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 noen tips til fine levle plasser for en lvl paladin (horde) ? Azeroth, så går du til outlands.. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 noen tips til fine levle plasser for en lvl paladin (horde) ? Hvilken lvl er du ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Smart å legge til hvilken lvl du er... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 er lvl 42 glemte å ha på num lock Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Tanaris, Feralas, Swamp of Sorrows, Stranglethorn Vale south. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Haha, ja. Oguobougo er navnet. Og Alliance synes vi ikke noe om. Alt for mange av dem. .P Pff. Regner med du hjelper meg med å finne folk jeg vil ganke? Kan hjelpe deg andre veien. Deal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå