wise™ Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Hvilken meta gem burde jeg putte i Onslaught Battle-Helm? Har alltid hatt den der 24 AP og litt raskere run speed, men er den 12 agi og 3% mer crit mye bedre? Har ikke sjekket noe særlig. :o Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Kanskje noen nye som har lagt inn navnet ditt i noen av rekrutteringsgreiene til blizz. Du får jo spørre de du kjenner Digga da jeg klagde på at payment var avslutta uten at jeg visste om det og fikk en gratis måned pga en dag jeg ikke fikk spilt ^^ Edit: Trippelpost^^ Trådløse nettverkstroubles ftl definér rekrutteringsgreiene? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Hvilken meta gem burde jeg putte i Onslaught Battle-Helm?Har alltid hatt den der 24 AP og litt raskere run speed, men er den 12 agi og 3% mer crit mye bedre? Har ikke sjekket noe særlig. :o Denne er jo saftig for bedre rage build og white hit dmg: http://www.wowhead.com/?item=32410 http://www.wowhead.com/?item=32409 Som du påpekte er jo heller ikke ett dårlig valg, du får høre rundt på wariror forums (Imo) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Teron gorefiend down, firstkill og første dag på han. Hyjal cleara vi i går også, så blir kos med progressraids på søndag og mandag Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Hvilken meta gem burde jeg putte i Onslaught Battle-Helm?Har alltid hatt den der 24 AP og litt raskere run speed, men er den 12 agi og 3% mer crit mye bedre? Har ikke sjekket noe særlig. :o Hehehe. Brifer du med t6 gearet ditt? Uansett: Grattis emopanda. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Din slacker! Kom deg over på Sylvanas, vi slayer jo i PvE. Emopanda. Dessuten kan jeg ta deg gjennom SM nå. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Grusomt hvor mye lag det satte inn i kveld, da! Hadde Al'ar på 52% så disconnecter halve raidet og får over 1000ms. Irriterende. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Endelig Outlands. Er halveis til 61 allerede, men har nesten dreadtseed Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Alt av gear du har skaffet så langt blir totally useless <3 Husker første gang jeg satt foten i Outland, eller hellfire... alt av green gear man fikk av quest rewards var liksom, wow, nice så jævli bra Endret 25. januar 2008 av nagina Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Brukte samme gearet i lvl 48 som i 58, vennene mine sa at det ikke var vits å kjøpe nytt til du kom til outland og det stemte jaggu ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Tja, jeg springer rundt med bracers med +1 intellect og bukse med 3 spirit og 4 stamina. (46 warlock) :/ Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Alt av gear du har skaffet så langt blir totally useless <3 Husker første gang jeg satt foten i Outland, eller hellfire... alt av green gear man fikk av quest rewards var liksom, wow, nice så jævli bra Kan godt si det ja. Med en gang en er inne i outland, og har questa i ca 3 timer har en dobbelt så bra gear som når en kom! Endret 25. januar 2008 av XitereX Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 SL/SL specc er artig på Netherspite Fikk meg jo tilogmed [uni-Mind Headdress], selv om helm graph er Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Hehehe. Brifer du med t6 gearet ditt? Uansett: Grattis emopanda. Seff. 3xt6 på to dager. Takker. <3 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Noen som kan fortelle meg hva addonen som fixer goup-bildene heter? altså der det står hvem som er i gruppen din, de 4 under ditt eget bilde/status-bar ting Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) X-Perl f.eks. Selv om akkurat i det bildet der er det vel..uhm...en av disse Ace 2 addonene...Pitbull? Endret 25. januar 2008 av TheScorp Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Det ser ut som Pitbull ja. er nok en av de beste syns jeg selv om det kan ta noe tid og få de som du vill. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 ag_unitframes (ofte kalt AG_UF) Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 takker og bukker for hjelpen Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Grusomt hvor mye lag det satte inn i kveld, da! Hadde Al'ar på 52% så disconnecter halve raidet og får over 1000ms. Irriterende. Global latency og disconnects på Burning Blade også. Mange servere som går gjennom det samme? Kanskje noen nye som har lagt inn navnet ditt i noen av rekrutteringsgreiene til blizz. Du får jo spørre de du kjenner definér rekrutteringsgreiene? Vet ikke egentlig hvordan det fungerer, men mener jeg har sett noe sted man kunne legge inn navnet til folk som har rekruttert deg. Ellers så kan det jo være scroll of resurrection eller noe lignende. Endret 25. januar 2008 av Rhythm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå