Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje noen nye som har lagt inn navnet ditt i noen av rekrutteringsgreiene til blizz. Du får jo spørre de du kjenner ;)

 

Digga da jeg klagde på at payment var avslutta uten at jeg visste om det og fikk en gratis måned pga en dag jeg ikke fikk spilt ^^

 

Edit: Trippelpost^^ Trådløse nettverkstroubles ftl

 

 

definér rekrutteringsgreiene?

Lenke til kommentar
Hvilken meta gem burde jeg putte i Onslaught Battle-Helm?

Har alltid hatt den der 24 AP og litt raskere run speed, men er den 12 agi og 3% mer crit mye bedre? Har ikke sjekket noe særlig. :o

Denne er jo saftig for bedre rage build og white hit dmg:

http://www.wowhead.com/?item=32410

 

http://www.wowhead.com/?item=32409

Som du påpekte er jo heller ikke ett dårlig valg, du får høre rundt på wariror forums (Imo)

Lenke til kommentar
Alt av gear du har skaffet så langt blir totally useless <3

 

Husker første gang jeg satt foten i Outland, eller hellfire... alt av green gear man fikk av quest rewards var liksom, wow, nice så jævli bra :)

 

Kan godt si det ja. Med en gang en er inne i outland, og har questa i ca 3 timer har en dobbelt så bra gear som når en kom! :D

Endret av XitereX
Lenke til kommentar
Grusomt hvor mye lag det satte inn i kveld, da! Hadde Al'ar på 52% så disconnecter halve raidet og får over 1000ms. Irriterende.

Global latency og disconnects på Burning Blade også. Mange servere som går gjennom det samme?

 

Kanskje noen nye som har lagt inn navnet ditt i noen av rekrutteringsgreiene til blizz. Du får jo spørre de du kjenner ;)

definér rekrutteringsgreiene?

Vet ikke egentlig hvordan det fungerer, men mener jeg har sett noe sted man kunne legge inn navnet til folk som har rekruttert deg. Ellers så kan det jo være scroll of resurrection eller noe lignende.

Endret av Rhythm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...