DeadbeaT Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Har lest at en del eldre nettverkskort sliter med å takle informasjonen hvis man logger inn i Shattrath o.l etter 2.3 ikke tilfellet her, X1950 burde håndtere shattrath helt fint, og jeg har altså ikke FPS problemer, men MS problemer. og Nagle algoritmen hadde jeg fjernet før wow gjorde et drittent forsøk på å gjøre det selv i 2.3.2, så det burde ikke være problemet.. Hvilken fil skal jeg kopiere over hvis jeg skal ha keybindings til min character fra en pc til en annen? Med Bartender3 du må kopiere bartender filene i WTF mappen din, er der alle slike instillinger lagres afaik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Hvilken fil skal jeg kopiere over hvis jeg skal ha keybindings til min character fra en pc til en annen? Med Bartender3 du må kopiere bartender filene i WTF mappen din, er der alle slike instillinger lagres afaik Prøvde en del forskjellige, men til slutt kopierte jeg bare hele mappen til min account i WTF-folderen. Da fungerte det. (100 innlegg til 7k ) Endret 24. januar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) heller for mye enn ingenting, heller perfekt enn for mye. edit: 5500 innlegg til 7k Endret 24. januar 2008 av DeadbeaT Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Har lest at en del eldre nettverkskort sliter med å takle informasjonen hvis man logger inn i Shattrath o.l etter 2.3 ikke tilfellet her, X1950 burde håndtere shattrath helt fint, og jeg har altså ikke FPS problemer, men MS problemer. og Nagle algoritmen hadde jeg fjernet før wow gjorde et drittent forsøk på å gjøre det selv i 2.3.2, så det burde ikke være problemet.. Hvilken fil skal jeg kopiere over hvis jeg skal ha keybindings til min character fra en pc til en annen? Med Bartender3 du må kopiere bartender filene i WTF mappen din, er der alle slike instillinger lagres afaik nettverkskortet. Ikke skjermkortet... Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 uch, major fail å ikke se den. sorry, det er mer mulig.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Klikka litt her... nettverket faktisk Endret 24. januar 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Peronlig mål (TBC) - Drepe Illidan: Check. Nytt mål: Siste boss i Sunwell: Unchecked. Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Gratulerer da, hvor mamge dager brukte dere/du på han? Det var vel ikke solo siden det var personlig mål? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Hei. jeg har nettop kjøpt meg WoW, og har en venn som gjærne vill spille og. Men han synes det ble litt dyrt for 1 spill, WoW, TBC+ gamecard. rundt 800 kr. Går det ann at han låner mine cd'er, WoW og TBC? Så han bare trenger å kjøpe game card? Be kompisen din kjøpe Battlechest inneholder wow og tbc. Gamecard koster vel rundt 230, så det blir rundt 470 tilsammen. (Mulig man også får Battlechest rimligere andre steder) Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Evt ikke kjøpe TBC før han blir 58, noe som kan ta god tid første gangen, hvis ikke han MÅ være belf eller draenei da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Gratulerer da, hvor mamge dager brukte dere/du på han? Det var vel ikke solo siden det var personlig mål? I lol'd Men litt mer seriøst. Illidan er siste bossen i Black Temple, et vanskelig raid instance som bare kan bli tatt av bra gearet spillere. Dessuten tror jeg ikke han har brukt så lang tid i Black Temple siden han nettopp joinet guilden... i går? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Jepp. Vel, guilden migrerte til Ravencrest, hvor de allerede hadde drept Illidan på sin gamle server, men jeg er glad til. Døde på ~80% og fikk t6 chest. Hooray! Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Deilig måte å kom inn i nytt guild ass ^^ Men at du fikk t6 chest må ha vært surt for de andre medlemene Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Egentlig ikke, når jeg er eneste som "rolla". "rolla" = vi hvisker til lootmaster, som bestemmer hvem som har størst nytte, og hvem som fortjener mest. Endret 24. januar 2008 av Guka Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Noen har det for lett her i livet *host* *host* Guka *host* Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg vil tro han har gjort seg fortjent til det han og ^^, Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Vel, kommer ann på hvordan du ser på det. Han kan jo ha hatt en enorm flaks... Kanskje han har jobba med guilds som har blitt oppløst rett før BT i et år og endelig fant et guild som hadde kommet videre og som var på utkikk etter en med erfaring... Edit: Rostad kom før meg. Endret 24. januar 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Vil heller si det sånn ja. Uheldig med disband ol. fram til nå, men heldig med Clarity nå Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Lurer på hva "1 Month Referral Reward" er.. Har tydelig vis fått en måned extra av Blizzard.. men referral? Hensivning? belønning? edit: og "status:pending" Endret 24. januar 2008 av Kn0xville Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Kanskje noen nye som har lagt inn navnet ditt i noen av rekrutteringsgreiene til blizz. Du får jo spørre de du kjenner Digga da jeg klagde på at payment var avslutta uten at jeg visste om det og fikk en gratis måned pga en dag jeg ikke fikk spilt ^^ Edit: Trippelpost^^ Trådløse nettverkstroubles ftl Endret 24. januar 2008 av Rhythm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå