Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Har lest at en del eldre nettverkskort sliter med å takle informasjonen hvis man logger inn i Shattrath o.l etter 2.3

ikke tilfellet her, X1950 burde håndtere shattrath helt fint, og jeg har altså ikke FPS problemer, men MS problemer. og Nagle algoritmen hadde jeg fjernet før wow gjorde et drittent forsøk på å gjøre det selv i 2.3.2, så det burde ikke være problemet..

Hvilken fil skal jeg kopiere over hvis jeg skal ha keybindings til min character fra en pc til en annen? Med Bartender3

du må kopiere bartender filene i WTF mappen din, er der alle slike instillinger lagres afaik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvilken fil skal jeg kopiere over hvis jeg skal ha keybindings til min character fra en pc til en annen? Med Bartender3

du må kopiere bartender filene i WTF mappen din, er der alle slike instillinger lagres afaik

Prøvde en del forskjellige, men til slutt kopierte jeg bare hele mappen til min account i WTF-folderen. Da fungerte det. :thumbs:

(100 innlegg til 7k :hmm:)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Har lest at en del eldre nettverkskort sliter med å takle informasjonen hvis man logger inn i Shattrath o.l etter 2.3

ikke tilfellet her, X1950 burde håndtere shattrath helt fint, og jeg har altså ikke FPS problemer, men MS problemer. og Nagle algoritmen hadde jeg fjernet før wow gjorde et drittent forsøk på å gjøre det selv i 2.3.2, så det burde ikke være problemet..

nettverkskortet. Ikke skjermkortet...

Lenke til kommentar
Hei.

jeg har nettop kjøpt meg WoW, og har en venn som gjærne vill spille og.

Men han synes det ble litt dyrt for 1 spill, WoW, TBC+ gamecard. rundt 800 kr.

Går det ann at han låner mine cd'er, WoW og TBC? Så han bare trenger å kjøpe game card?

Be kompisen din kjøpe Battlechest inneholder wow og tbc.

Gamecard koster vel rundt 230, så det blir rundt 470 tilsammen.

(Mulig man også får Battlechest rimligere andre steder)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Gratulerer da, hvor mamge dager brukte dere/du på han?

Det var vel ikke solo siden det var personlig mål?

I lol'd

Men litt mer seriøst. Illidan er siste bossen i Black Temple, et vanskelig raid instance som bare kan bli tatt av bra gearet spillere. Dessuten tror jeg ikke han har brukt så lang tid i Black Temple siden han nettopp joinet guilden... i går?

Lenke til kommentar

Vel, kommer ann på hvordan du ser på det. Han kan jo ha hatt en enorm flaks...

Kanskje han har jobba med guilds som har blitt oppløst rett før BT i et år og endelig fant et guild som hadde kommet videre og som var på utkikk etter en med erfaring...

Edit: Rostad kom før meg.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Kanskje noen nye som har lagt inn navnet ditt i noen av rekrutteringsgreiene til blizz. Du får jo spørre de du kjenner ;)

Digga da jeg klagde på at payment var avslutta uten at jeg visste om det og fikk en gratis måned pga en dag jeg ikke fikk spilt ^^

Edit: Trippelpost^^ Trådløse nettverkstroubles ftl

Endret av Rhythm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...