Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje ett lite offtopic spørsmål men, noen som vet om FPS synker veldig når man kjører dualscreen?

Har en 22" og en 19" koblet til, og kjører 22" på WoW, og 19" til internett osv. Får bare 40 fps ca. Hadde 60 før da jeg bare hadde den ene skjermen koblet til.

Før kjørte du jo spillet på en 19" Så er mulig overgangen fra 19" til 22" gjør det?

Lenke til kommentar
Hei.

jeg har nettop kjøpt meg WoW, og har en venn som gjærne vill spille og.

Men han synes det ble litt dyrt for 1 spill, WoW, TBC+ gamecard. rundt 800 kr.

Går det ann at han låner mine cd'er, WoW og TBC? Så han bare trenger å kjøpe game card?

de selger vel wow for ca 150 kr nå flere steder.TBC er heller ikke dyrt, så skjønner ikke helt hvordan dere kom fram til 800 kr..

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Nei. Men han kan vente med TBC til han dinger 60 om han ikke vil være en spesiell klasse som krever TBC.

Til en viss grad, jo. Kan ikke spille Draenei shaman eller Bloodelf paladin.

hallo? leser du hva han skriver du? er jo det han sier: "om han ikke vil være en spesiel klasse som krever TBC" >.>

Lenke til kommentar

ja, og det hadde jo OP allerede sagt når han nevner spesielle klasser som krever TBC.. er som å si at "døren svinger utover." også svarer noe "til en viss grad jo, når du står på innsiden svinger den innover!"

edit: som nevnt under. og det var ikke det madsemann også sa?

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

lurer jeg og på. jeg var bare skikkelig nysgjerrig på hvorfor OP ble rettet på, når rettingen er akkurat det samme som det OP faktisk sa. haha nok om dette.

Er det flere enn meg som har problemer etter 2.3.3? jeg får random høøøøy ping uten grunn, går fra normale 50-60ms til 800-8000ms helt på random. er eneste på linjen og skjer gjerne i instancer, men også i byer, og ikke konsekvent heller men på helt tilfeldige tidspunkt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hvilken fil skal jeg kopiere over hvis jeg skal ha keybindings til min character fra en pc til en annen? Med Bartender3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...