Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Så dritlei jeg er archimonde nå, selvom vi drepte archimonde også forrige CD, er han så utrolig random. Heldigvis datt hora på siste try idag, før vi hadde planer om raidoff. En hunter, ja en hunter, som greide å dra agro på 90% og -dø- redda det likevel inn (:

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gud bedre...

 

Begynt å spille på Sylvanas, etter å ha være på Defias en god lang stund. Gått fra Horde til Alliance, og fy feite som alliance suger når det kommer til PvP. WSG, EotS og AB har vi vel en cirka 10% sjanse til å vinne..

 

AV derimot går det greit i. Men er jo noe møkk når du trenger shit i fra de andre tre.

Lenke til kommentar

Fyrer bare løs her, hva kan det være galt? galt og galt men har FPS-sperre i WOW, i enkelte steder så går det faen meg ikke over 30.0 FPS og 60.0 i enkelte steder.

 

Ja, har prøvd å justere vertical sync, noe som brukte å hjelpe i CS.

 

PS!

Gidd å spør hvorfor, er ikke det jeg spør om nå, så bare svar om du har svar.

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Kanskje ett lite offtopic spørsmål men, noen som vet om FPS synker veldig når man kjører dualscreen?

 

Har en 22" og en 19" koblet til, og kjører 22" på WoW, og 19" til internett osv. Får bare 40 fps ca. Hadde 60 før da jeg bare hadde den ene skjermen koblet til.

 

Grunnen til at du har mistet FPS er sannsynligvis at du kjører flere applikasjoner samtidig, og at de er "oppe" og ikke minimert.

Lenke til kommentar
Fyrer bare løs her, hva kan det være galt? galt og galt men har FPS-sperre i WOW, i enkelte steder så går det faen meg ikke over 30.0 FPS og 60.0 i enkelte steder.

 

Ja, har prøvd å justere vertical sync, noe som brukte å hjelpe i CS.

 

PS!

Gidd å spør hvorfor, er ikke det jeg spør om nå, så bare svar om du har svar.

 

Jeg har tatt av Vsync nå nylig. Gikk godt over 60 fps. Kan det være skjermkortet ditt som er satt opp med Vsync og dermed overstyrer WoW?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...