Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Er så mange unger som spiller alliance om dagen som betyr:

 

-Ingen taktikk

-Kan ikke lese eller skrive på chatten, hvor enkelte skriver tacs eller kommer ut med info.

-Løper rundt etter hordes som idioter?

 

Er flere punkter men orker ikke å peke på alle, kanskje noen føler seg truffet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Av de 15-20 gangene jeg har spillt AV, har Alliance aldri vunnet... Når det gjelder AB er det nokså likt, men vil tro vi vinner mest der.

WSG gjør jeg veldig sjeldent, men også der har Horde overtaket.

 

Back in the days, før serverne ble linka sammen med battlegrounds, da var det tider for alliance på servern min da. Spilte meg helt til exalted i AV, og vant bare en gang. Da var vi 5-10 folk fra A-team som dro inn, og vant på 1 time. Tror det var alliance sin seier nr 4 på serveren, og det var ganske lenge etter AV først kom :nei:

Lenke til kommentar
Han er hybrid.

Merkelig talent build for jeg si.

 

Poengene i Holy er lagt der fordi jeg vil være fleksibel, og kunne heale om det trengs. Protection treet får flere talent points etterhvert som jeg går opp i level.

 

kan du utdype hva du finner merkelig?

 

Hybrid er fy-fy. Seek out Silvano, lvl 70 Human Paladin.

Lenke til kommentar
Merkelig at dere sier det, har 80% wins med ally i AB og 20% wins med horde, begge i misery.

 

Har ally på grim batol og horde på tarren mill.

 

 

LIES!!!!!

 

Neida, men seriøst er det spesielle tidspunkt du spiller da eller? Sliter maks med WSG, EoTS og Ab på Misery som ally :(

 

Spiller horde på Misery, og jeg synes det er ganske fifty-fifty win/loss i BG (når man ikke spiller premade). MEN, det hender at det er lange streaks med ally wins og horde wins, så det kan nok ha mye med både tid på døgnet og hvilken dag i uken, osv.

Lenke til kommentar
du er nå offisielt på min hatliste :D

 

:love:

 

Håper du ninja puller Illidan så hele raidet dør, og du må betale repairs. Og du blir kicket ut av guilden

 

Nei da, jeg gratulerer så mye, og lykke til ^^.

 

Hihi, takk :>

Merka det fra min forrige guild, da. Ninjapull = instawipe. Med denne guilden pullet vi halve rommet før Teron Gorefiend (uhell) og bare et par døde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...