Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Edit: @Quicko

 

Takk for en konstruktiv tilbakemelding.

 

Jeg har enda masse å lære om paladin klassen og setter pris på tilbakemeldinger som gir mening.

Skal ta en titt på talent treet når jeg kommer hjem fra jobb i dag.

 

Prøvde en dyp tank build på level 61, men følte at tapet fra holy treet ble for stort. Brukte da kun 5 poeng der, 10 i retribution og resterende i protection. Hadde improved holy shield og avengers shield.

Samtidig hadde jeg på 3 tidligere Ramparts runs ikke hatt aggro problemer på tross av at det var pugs, så jeg valgte å specce tilbake.

Poengene du ser jeg har brukt på improved concentration aura er brukt fordi jeg ikke har holy shield. Siste poenget på improved righteous fury kommer på 64.

 

Derfor ser builden min ut slik akkurat nå.

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo en utfordring for å si det slik.

Mye dreier seg vel om du rett og slett gidder å fullføre det.

Etter som det står i guiden er det en del arbeid.

 

Har du alt du trenger i wow fra før, som tar masse tid å grinde kan man jo sikkert gjøre det. Derimot har man ikke det er det sikker mye annet fornuftig å bruke tiden på. :)

Lenke til kommentar
Han er hybrid.

Merkelig talent build for jeg si.

 

Poengene i Holy er lagt der fordi jeg vil være fleksibel, og kunne heale om det trengs. Protection treet får flere talent points etterhvert som jeg går opp i level.

 

kan du utdype hva du finner merkelig?

Jeg ville gått for dette buildet

http://www.wowhead.com/?talent=sVxhZVhtIh0zt0oZVbh

 

Trenger ikke Imp. BoM og BoW, folk blir happy med BoK.

Man behøver heller ikke imp. concen aura

Trenger heller ikke så mye mer i holy treet en det jeg har satt opp.

 

Med dette buildet for du også holy shield, +3 hit chance, mindre mana kost på seals og judge.

 

Hva jeg ville tatt i hvert fall

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
Om du er villig til å høre, Ashvan, kan jeg gi deg noen pekepinner når det kommer til paladin.

 

Er alltid villig til å ta i mot tilbakemeldinger, og råd fra mere erfarene spillere.

Men det må være konstruktivt, ikke bare for eks svar som noen har gitt: "speccen din er merkelig" eller "builden din suger" uten noen videre forklaring.

Slike tilbakemeldinger og svar får meg bare til å se på det som argumeter uten mening.

 

Vi diskuterte tidligere hybridbuilder i paladintråden hvor Bear og meg selv kjørte en delt holy \ protection build. Den gangen var jeg level 49, og nå er jeg 63.

Fortsatt har jeg en delt build og har tilgode å få tilbakemeldinger fra grupper på at healingen, eller tankingen har vært dårlig. Faktisk har det tvert i mot bare vært positive tilbakemeldinger på både tanking, og eller healing.

Jeg har også følt at improved blessings har gitt mye til gruppene som jeg har vært med på, samt at dem helhetlig har vært fornøyd med det jeg har utført.

Jada, en slik build er nok fortsatt i ordets rette forstand slett ikke optimal, men ønsket mitt var å ikke fastlåse meg selv til kun en oppgave. Ønsket var å være fleksibel noe jeg mener denne builden gir meg mulighet til.

 

Kan også legge til at for meg betyr det ikke noe om en mob dør 5 sek raskere, og at jeg bruker 1 eller flere dager ekstra på vei til 70.

Det som betyr noe for meg er å gjøre oppgaven jeg blir satt til etter beste evne og ha en tilfreds gruppe som overlever instancet.

Om det går tregere solo får så være.

Lenke til kommentar
Merkelig at dere sier det, har 80% wins med ally i AB og 20% wins med horde, begge i misery.

 

Har ally på grim batol og horde på tarren mill.

 

 

LIES!!!!!

 

Neida, men seriøst er det spesielle tidspunkt du spiller da eller? Sliter maks med WSG, EoTS og Ab på Misery som ally :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...