LowBalls Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Han er hybrid. http://eu.wowarmory.com/character-talents....de&n=Ashvan DET vil si: ingen ninja, men needet fordi han trengte. End of discussion. Merkelig talent build for jeg si. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kanskje det burde stått ''Lootwhore'' istedenfor ''Hybrid'' der? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skal lage meg en 19 twink, for å spille med når warlocken står og samler rested. Tenkte at dette kunne være et fint build for en lvl 19 healing priest twink. http://www.wowhead.com/?talent=bx0hZb Har det mest grunnleggende gearet liggende, men kan noen linke opp noen viktige items. Har Staff of the Friar. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Speccen syns jeg virka litt merklig, Unbreakable will hjelper nesten ingenting på lvl 19 siden det er bare warlocks som har fear og rogues har ikke stun. Mages har fått silence(correct me if im wrong) Jeg synes også at improved renew er ett must som twink, du gidder sjeldent å stå le-e-e-e-e-enge får å få en holy light. Du kaster MYE heller på en renew å løper etter FC eller til Flag room. På denne lvlen har også wands veldig god dmg så du viss du ikke bare vil stå å se på mens en av kammeratene dine løper rundt og dreper, men faktisk vill drepe litt selv så ville jeg gått for Wand Specc Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 *snip* Flott ninja av deg. Du kan sikkert bruke de nye shouldersene, for all del. Men det å stjele den fra en tank når du selv healer er ninja regardless om warrioren er level 70 eller ikke. Ikke alle har tid til å kjøre instancer. Hvis du ser lengre nede hva han har, så kan det kalles ren ninjaing, noe som overhodet ikke er stolt av, og som for din del ikke burde bringes til et forum hvor alle kan se det. Spesielt med tanke på at du ikke engang spør om lov. Helt latterlig. Gratulerer. Han som ble ''ninja'd'' er dog Fury specced med gladiator gear. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er det fortsatt mulig at en annen warlock har matsa du trenegr for Dreadsteed questen fortsatt eller må du ljøpe ting som Xorothian stardust selv nå? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Niks. Har hjulpet flere i guildet med Dreadsteed-questen. Så lenge de har questen så kan en annen lock ha materialene. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 *snip* Flott ninja av deg. Du kan sikkert bruke de nye shouldersene, for all del. Men det å stjele den fra en tank når du selv healer er ninja regardless om warrioren er level 70 eller ikke. Ikke alle har tid til å kjøre instancer. Hvis du ser lengre nede hva han har, så kan det kalles ren ninjaing, noe som overhodet ikke er stolt av, og som for din del ikke burde bringes til et forum hvor alle kan se det. Spesielt med tanke på at du ikke engang spør om lov. Helt latterlig. Gratulerer. Han som ble ''ninja'd'' er dog Fury specced med gladiator gear. Men det var fremdeles han som tanket. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 *snip* Flott ninja av deg. Du kan sikkert bruke de nye shouldersene, for all del. Men det å stjele den fra en tank når du selv healer er ninja regardless om warrioren er level 70 eller ikke. Ikke alle har tid til å kjøre instancer. Hvis du ser lengre nede hva han har, så kan det kalles ren ninjaing, noe som overhodet ikke er stolt av, og som for din del ikke burde bringes til et forum hvor alle kan se det. Spesielt med tanke på at du ikke engang spør om lov. Helt latterlig. Gratulerer. Han som ble ''ninja'd'' er dog Fury specced med gladiator gear. Men det var fremdeles han som tanket. Eneste grunnen til at han tanket var at han var høyest level. Paladinen var specca til tanking det var ikke warrioren så vidt jeg skjønner det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Du blir ikke tankingspeccet av poeng i Righteous fury alene. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) *snip* Flott ninja av deg. Du kan sikkert bruke de nye shouldersene, for all del. Men det å stjele den fra en tank når du selv healer er ninja regardless om warrioren er level 70 eller ikke. Ikke alle har tid til å kjøre instancer. Hvis du ser lengre nede hva han har, så kan det kalles ren ninjaing, noe som overhodet ikke er stolt av, og som for din del ikke burde bringes til et forum hvor alle kan se det. Spesielt med tanke på at du ikke engang spør om lov. Helt latterlig. Gratulerer. Han kom inn i gruppa for å hjelpe to guild kamerater pga den forrige tanken stakk. Fra starten av sa han at han var der for å hjelpe til og ikke trengte noe. Den andre paladinen og jeg har spilt flere runs tidligere i BF sammen, og var fulstendig klar over at jeg gikk healing der pga vi ikke fikk tak i healer. Han spurte meg fra starten av om jeg var villig til å gå healing. Vi diskuterte også om loot og ble enige om å rolle need på det vi trengte i runnet. Det at han ikke hadde tid til instancer er vel sterkt overdrevet. Han løp rundt med Greathelm of the Unbreakable, og kan da vel glatt ta seg et run i Crypt eller SL for den saks skyld. Løpet av dem tre årene jeg har spilt wow har jeg passa på masse gear til andre spillere, og aldri ninjaet et eneste item. Edit: Og det at han er fury speca med gladiator gear gjør vel egentlig ikke saken noe bedre for hans del. Jeg kan også nevne at hadde han vært med fra starten av gruppa og faktiks sakt at han gikk instance for dem skuldra, så hadde jeg glatt passa for han. Problemet er det at han kom kun for å hjelpe guilden sin fra starten av. Endret 23. januar 2008 av Ashvan Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvis jeg hadde joina ei gruppe på en lav lvl instance med min druid som er 70 så hadde jeg kommet til å sagt ifra med en gang hvis det var noe som jeg var ute etter fra en boss der. Normalt sett så trenger man jo ikke noe. I går så gjorde jeg RFC med min lvl21 Paladin, dette fordi jeg fikk en paladin quest der jeg trengte en ting fra RFC, SFK og BFD. De andre i gruppa syntes hvis det var mistenkelig at jeg på lvl21 gjorde RFC så jeg måtte forklare hvorfor. Merkelig at de lager en quest som gjør at man trenger å gå i en instance som er lavere level. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Level 10 rogue twinks ftw! 76% dodge med hjelp av defense og agility Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Han er hybrid. Merkelig talent build for jeg si. Poengene i Holy er lagt der fordi jeg vil være fleksibel, og kunne heale om det trengs. Protection treet får flere talent points etterhvert som jeg går opp i level. kan du utdype hva du finner merkelig? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Vet ikke helt hva jeg skal tro om enkelte i wow lenger..Jeg har levelt min paladin som holy protection og vi er i en pug som går i UB. Vi er tre paladins, en mage og rogue. En paladin er dps, jeg healer den siste tank. På andre bossen gjøres det en feil og dps paladinen og tanken begynner å krangle siden vi wiper. Etter mye om og men leaver tanken, og jeg tilbyr å tanke resten om det er lettere å skaffe healer. Det viser seg at den andre paladinen har en 70 warrior i guilden som kjedet seg og han kommer for å hjelpe til. Boss nr 3 går ned uten noe problem og det dropper et par fine plate leggings som jeg needer på, ingen andre trenger. Warrioren kødder med at han skal neede og. DPS paladinen stikker afk for middag, noe jeg personlig hater i et instance, og etter en stund blir warrioren irritert og sier at vi tar bossen med 4 stykker. Det går utmerket og det dropper et par fin fine skuldre for en tankadin eller warrior. Tanken sier at vi ikke skal neede fordi han trenger dem, jeg tar dette selvsagt som kødd i og med han er level 70 og kan fint få seg bedre skuldre fra SL som et eksempel. Etter jeg vinner rollen skjer dette. Hva mener dere om slikt? ( se bilde av chatten ) Edit: typo Slik oppførsel finner jeg totalt irriterende. Greit at han kanskje trengte dem og men om du og trengte dem er det jo bare for han og å trykke need så får systemet rolle for dere. Om begge trenger dem er det jo ikke noe problem, er det noe enkelte burde lære er at det kan finnes andre i gruppen som og trenger dem. Derimot hater jeg f.eks locks som needer på BoP items og sier "oh this are going right on AH". Når man da forsøker å forklare at det er BoP, ikke BoE, får man flåsete svar tilbake. Derfor forsøker jeg å holde meg til kun guild members når jeg er i instanser. En annen ting som irriterer meg når jeg tar rollen som healer er når tanken ikke har noe kontroll over aggro og springer rett inn i et hav av monster for deretter å selvfølgelig finne ut at ingen har mulighet til å ta unna hans rot og da får healeren skylden. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Så noen som healer offspecc har ikke lov til å neede på noe man har bruk for til speccen sin? Forstod det slik at ashvan var speccet prot. Jeg kan også specce 20/20/20, men ville det da være rimelig om jeg tok noen healer-saker over healere som healet, tanke-saker over tankere som tanket, eller dps'ere som dps'et. Isåfall skal jeg rolle tilbake til Paladinen og prøve det. Var warrioren inneforstått med at du kom til å rolle på items som var tank-orienterte? Viser til denne posten for svar på det spørsmålet. Kan også fortelle at jeg aldri roller need på healingear om jeg tanker i et instance. Selvsagt lar jeg healeren i gruppa få det om han eller hun trenger det. Er det ingen som trenger spør jeg om jeg kan neede. Jeg referer også til min første post her at warrioren sa i party at han kom for å hjelpe to guild kammerater. Han sa også at han ikke trengte noe derfra. Utifra fra hva den andre paladinen og jeg hadde diskutert tidligere burde warrioren være fullstendig klar over at jeg kom til å rolle. Dem spiller jo i samme guild, hvor paladinen er hans GM. Til slutt vennligst slutt å påstå at jeg både er en ninja og en lootwhore, det er så langt fra fakta som det er mulig. Edit: skrivefeil Endret 23. januar 2008 av Ashvan Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg fikk aldri spurt han om hvorfor han ville ha 63 loot, han putta meg på ignore og kicka meg fra gruppa etter det siste utsagnet i bilde 2. Pauldrons of brute force er faktisk meget bra selv for en lvl 70 warrior. Har selv brukt dem langt inn i Kara. Ja det finnes bedre pre-raid shoulders, men disse er meget enkle å få tak i siden UB er såpass low level. Men siden dere var to som ønsket dem til tanking skal begge neede, det burde ikke være noe problem her. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er akkurat det jeg og mener, om begge trenger dem og begger needer så trenger ikke den som taper å gå rablende mongo apekatt av den grunn. Jeg kunne skjønt warrioren om det var en lock eller mage som needet men når det er en pala så ser jeg ikke helt problemet. Men det er vel bare typisk WoW oppførsel man ser fra warrioren Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Poengene i Holy er lagt der fordi jeg vil være fleksibel, og kunne heale om det trengs. Protection treet får flere talent points etterhvert som jeg går opp i level. kan du utdype hva du finner merkelig? Siden du spør; Hvor skal jeg begynne? Du har talents i BoK, imp blessing of might, og imp blessing of wisdom. Greit at du vil blidgjøre folk, men det er lov å være litt egoistisk når man levler også. Holy: 5/5 Divine Intellect, og 5/5 Spiritual Focus, så healer du lett alle instancene mens du levler. 3/3 Healing Light om du sliter, men det bør ikke være nødvendig. Har du en god tank de gangene du healer trenger du ikke Spiritual Focus engang. Prot: 2/3 Imp. Righteous Fury? Du tjener mer på det siste poenget enn Anticipation/Toughness. Improved concentration aura? Trengs ikke mens du levler. Jeg ville slengt poeng ned til Crusader Strike i Ret-treet, og legge inn nok poeng i Holy til at du er trygg på healinga. Tankingen blir ikke helt det samme uten Holy Shield. Dersom du absolutt vil ha nok poeng til å tanke ville jeg fortsatt gått deep Ret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå