chokke Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 aha ^^ . Men sinnsykt som prisene har steget på haomarush . Solgte akkurat 6 dream dust til 1,75 G stykket . Noen folk er dumme . Bruker pengene til å kjøpe runecloth som sendes til warlocken, som lager runecloth belt som sendes tilbake og disenchantes . Masse smilier er flott. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hehe, du vil vel ikke tjene så mye på det siden runecloth også har blitt dyrere?^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 neinei, men gjør det mest for skills i tailoring (enda).... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hvor mye ligger prisene for en crusader enhant på om dagen ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Rundt en hundrings. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Sånn ca hvor mye er destiny verdt? Er det bra sverd for warrior? bød 70 G for det. Tenkte å ha crusader hvis jeg vinner, er det smart? andre ench's som er å anbefale? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 For tregt for warriors, men for paladins er det er kurrant sverd. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 For tregt for warriors, men for paladins er det er kurrant sverd. 5440172[/snapback] um.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 men (min dam)-(max dam) er jo relativt høy og skills som MS osv regnes jo ut ifra 3.3 speed. Og proccen er ganske nice og. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Er nermest paralysert av og se hvor mye peng på så kort tid du klarer og tjene opp psilocybe. Men Destiny har jo en speed på 2.6 så jeg vil ikke si den er egnet for en MS warrior. På min server har ejg sett den ahr gått oppimot 200g. Men i det siste har prisen sunker ganske så kraftig(under 100g). Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Fikk min første epic i dag! Hurricane Så nå slipper jeg å farme for å få Hide of the Wild Lenke til kommentar
argomara Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Fikk min første epic i dag! Hurricane Så nå slipper jeg å farme for å få Hide of the Wild 5440769[/snapback] Hvor var det du plukket opp denne lille raske buen da? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Fikk min første epic i dag! Hurricane Så nå slipper jeg å farme for å få Hide of the Wild 5440769[/snapback] Hvor var det du plukket opp denne lille raske buen da? 5440790[/snapback] Jeg fant den i hulen nord for Irontree Woods i Felwood. Fikk også 3 Living Essence og 4-5 grønne items. Jeg var der i ca 2 timer Lenke til kommentar
argomara Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ok... En fin liten bue det vettu.. Kan få litt for den på AH. Har den selv på lvl 50 hunter'n min, bruker litt mye piler men. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ugg Da har jeg begynt å spille igjen, ja Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 For tregt for warriors, men for paladins er det er kurrant sverd. 5440172[/snapback] Det er for raskt for MS-warriors, ikke for tregt. MS handler om trege våpen med høy min-max. Det kunne vel vært aktuelt for en fury-warrior, 400AP når sverdet proccer blir 180 ekstra skade på Bloodthirst. Proccen skal visstnok gå av en del, og stacker med Crusader. Menmen, da har jeg handlet inn mats til Stronghold gauntlets. Da har jeg Reaper, Lionheart og Stronghold som er laget av allyer. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Er vi ikke så forferdelige allikevel. Tror jeg må levle litt med priesten min nå. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Nå er warriorn min på lvl 18. Fått: Thorbia's Gauntlets Chausses of Westfall Smite's Mighty Hammer Vanlige critts på rundt 200. Skal teste ut mere nå, bare traine mer Dessuten venter Cape of The Brotherhood på meg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) For tregt for warriors, men for paladins er det er kurrant sverd. 5440172[/snapback] Det er for raskt for MS-warriors, ikke for tregt. MS handler om trege våpen med høy min-max. Det kunne vel vært aktuelt for en fury-warrior, 400AP når sverdet proccer blir 180 ekstra skade på Bloodthirst. Proccen skal visstnok gå av en del, og stacker med Crusader. Menmen, da har jeg handlet inn mats til Stronghold gauntlets. Da har jeg Reaper, Lionheart og Stronghold som er laget av allyer. 5441240[/snapback] Selvfølgelig, bare litt trøtt Og chokke: selv om man regner ut attack power fra en statisk våpen speed-sum nå, så vil man fortsatt skade mer på instant attacks med et tregt våpen. Min./Max.-damage er for lav til at det er noen vits for MS-warriors. Til og med Lord Alexander's Battle Axe har høyere skade, og det er en superior-gjenstand med lavere req. level.. Greit at sverdet har en heftig cruader-like proc, men man kan ikke basere all skaden sin på en proc. Endret 15. januar 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Men, altså, det skal være sagt at 70g for Destiny er temmelig bra. Det er ikke et dårlig sverd, det finnes bare bedre (og dyrere/mer tidkrevende) alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå