Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hva jeg skal tro om enkelte i wow lenger..

Jeg har levelt min paladin som holy protection og vi er i en pug som går i UB.

Vi er tre paladins, en mage og rogue. En paladin er dps, jeg healer den siste tank.

På andre bossen gjøres det en feil og dps paladinen og tanken begynner å krangle siden vi wiper.

Etter mye om og men leaver tanken, og jeg tilbyr å tanke resten om det er lettere å skaffe healer.

Det viser seg at den andre paladinen har en 70 warrior i guilden som kjedet seg og han kommer for å hjelpe til.

 

Boss nr 3 går ned uten noe problem og det dropper et par fine plate leggings som jeg needer på, ingen andre trenger. Warrioren kødder med at han skal neede og.

DPS paladinen stikker afk for middag, noe jeg personlig hater i et instance, og etter en stund blir warrioren irritert og sier at vi tar bossen med 4 stykker. Det går utmerket og det dropper et par fin fine skuldre for en tankadin eller warrior.

Tanken sier at vi ikke skal neede fordi han trenger dem, jeg tar dette selvsagt som kødd i og med han er level 70 og kan fint få seg bedre skuldre fra SL som et eksempel. Etter jeg vinner rollen skjer dette.

 

post-85621-1201031600_thumb.jpg

post-85621-1201032441_thumb.jpg

 

Hva mener dere om slikt? ( se bilde av chatten )

 

Edit: typo

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva jeg skal tro om enkelte i wow lenger..

Jeg har levelt min paladin som holy protection og vi er i en pug som går i UB.

Vi er tre paladins, en mage og rogue. En paladin er dps, jeg healer den siste tank.

På andre bossen gjøres det en feil og dps paladinen og tanken begynner å krangle siden vi wiper.

Etter mye om og men leaver tanken, og jeg tilbyr å tanke resten om det er lettere å skaffe healer.

Det viser seg at den andre paladinen har en 70 warrior i guilden som kjedet seg og han kommer for å hjelpe til.

 

Boss nr 3 går ned uten noe problem og det dropper et par fine plate leggings som jeg needer på, ingen andre trenger. Warrioren kødder med at han skal neede og.

DPS paladinen stikker afk for middag, noe jeg personlig hater i et instance, og etter en stund blir warrioren irritert og sier at vi tar bossen med 4 stykker. Det går utmerket og det dropper et par fin fine skuldre for en tankadin eller warrior.

Tanken sier at vi ikke skal neede fordi han trenger dem, jeg tar dette selvsagt som kødd i og med han er level 70 og kan fint få seg bedre skuldre fra SL som et eksempel. Etter jeg vinner rollen skjer dette.

 

post-85621-1201031600_thumb.jpg

post-85621-1201032441_thumb.jpg

 

Hva mener dere om slikt? ( se bilde av chatten )

 

Edit: typo

Er det mulig? En elvel 70 skal ha level 63 skuldre ehh?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Du skulle spurt hvorfor han ville ha de og ikke noen bedre høy-lvl. :hmm:

 

Ikke så rart han ble sint hvis han bare var der for de da, men da er han litt dum.

Lenke til kommentar
Du skulle spurt hvorfor han ville ha de og ikke noen bedre høy-lvl. :hmm:

 

Ikke så rart han ble sint hvis han bare var der for de da, men da er han litt dum.

 

Han nevnte aldri noe om drops før han joina. Han sa im only here to help my guild mates out nothing more.

Vi kunne jo ikke vite hva som droppa der inne heller. jeg var der for tank loot og xp. Gikk til og med som healer for å få gruppa til å fungere, selv om jeg ble innvitert som tank først. (Inntil han pallyen som stakk kom inn i gruppa)

 

Jeg fikk aldri spurt han om hvorfor han ville ha 63 loot, han putta meg på ignore og kicka meg fra gruppa etter det siste utsagnet i bilde 2.

 

Uansett ha en god kveld folkens, får håpe dere får mentalt stabile spillere i party hehe. :thumbup:

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva jeg skal tro om enkelte i wow lenger..

Jeg har levelt min paladin som holy protection og vi er i en pug som går i UB.

Vi er tre paladins, en mage og rogue. En paladin er dps, jeg healer den siste tank.

På andre bossen gjøres det en feil og dps paladinen og tanken begynner å krangle siden vi wiper.

Etter mye om og men leaver tanken, og jeg tilbyr å tanke resten om det er lettere å skaffe healer.

Det viser seg at den andre paladinen har en 70 warrior i guilden som kjedet seg og han kommer for å hjelpe til.

 

Boss nr 3 går ned uten noe problem og det dropper et par fine plate leggings som jeg needer på, ingen andre trenger. Warrioren kødder med at han skal neede og.

DPS paladinen stikker afk for middag, noe jeg personlig hater i et instance, og etter en stund blir warrioren irritert og sier at vi tar bossen med 4 stykker. Det går utmerket og det dropper et par fin fine skuldre for en tankadin eller warrior.

Tanken sier at vi ikke skal neede fordi han trenger dem, jeg tar dette selvsagt som kødd i og med han er level 70 og kan fint få seg bedre skuldre fra SL som et eksempel. Etter jeg vinner rollen skjer dette.

 

post-85621-1201031600_thumb.jpg

post-85621-1201032441_thumb.jpg

 

Hva mener dere om slikt? ( se bilde av chatten )

 

Edit: typo

 

Moonglade RP?

 

Edit: Ja du spiller faen meg der :p Jeg kjenner Charles typen veldig godt.

Endret av kim_a
Lenke til kommentar

Fanden, jeg klarte å claime noen healing bukser fra Solarian i TK som jeg egentlig ikke trengte fordi jeg så feil på statsen (ikke spør).Buksene som droppet, har Whitemend buksene fra før. Det var de 40dkp'ene. Pluss at jeg hadde vunnet staven hvis jeg hadde tatt den, men var sikker på at andre hadde mer dkp. Usj, jaudå vet det bare er et spill , men ganske irriterende fortsatt.

Lenke til kommentar
*snip*

 

Flott ninja av deg. Du kan sikkert bruke de nye shouldersene, for all del. Men det å stjele den fra en tank når du selv healer er ninja regardless om warrioren er level 70 eller ikke. Ikke alle har tid til å kjøre instancer. Hvis du ser lengre nede hva han har, så kan det kalles ren ninjaing, noe som overhodet ikke er stolt av, og som for din del ikke burde bringes til et forum hvor alle kan se det. Spesielt med tanke på at du ikke engang spør om lov. Helt latterlig.

 

Gratulerer.

Lenke til kommentar
Så noen som healer offspecc har ikke lov til å neede på noe man har bruk for til speccen sin? Forstod det slik at ashvan var speccet prot.

 

Jeg kan også specce 20/20/20, men ville det da være rimelig om jeg tok noen healer-saker over healere som healet, tanke-saker over tankere som tanket, eller dps'ere som dps'et. Isåfall skal jeg rolle tilbake til Paladinen og prøve det.

 

Var warrioren inneforstått med at du kom til å rolle på items som var tank-orienterte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...