Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"se lyset" ikke "se lyset i enden av tunnelen" kanskje?

 

eller så mener personen det samme som meg: lvl 54 -> 70 -> gearing -> fun er fortsatt en lang lang vei? ;)

Hjernedød grinding i AV er livet da! :D

 

 

 

 

 

De 2 første rundene..

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Warlock, Scryers eller Aldor?

 

Ser ut som aldor er greit fordi man får bra items for caster i Honored og rewered, mens i Scryer er det eneste bra en ring som er på Exalted og jeg har sannsyneligvis bedre items før jeg blir exalted uansett. Skal kanskje også ha tailoring i 70, men er ikke sikker.

 

Jeg er Aldor selv, men har ikke kjøpt noe derfra uansett. Dessuten så har Scryers en bra spell hit gem som hjelper mye på vei når du skal starte å raide.

Lenke til kommentar

Gjorde questen "The Cipher of Damnation - Grom'tor's Charge" i Shadowmoon Valley, hvor du skal drepe nagas og ta nøklene dere for å lete i kistene rundt omkring i Coilscar Point etter 1. del av The Cipher of Damnation. Jeg lette en stund til jeg kom over en kiste som sendte opp små glinsende lys, som nylig døde lik, du ikke har loota. Og ja, den droppa. Et lite tips for dem som har tenkt til å gjøre den questen i kveld. :)

Lenke til kommentar
Gjorde questen "The Cipher of Damnation - Grom'tor's Charge" i Shadowmoon Valley, hvor du skal drepe nagas og ta nøklene dere for å lete i kistene rundt omkring i Coilscar Point etter 1. del av The Cipher of Damnation. Jeg lette en stund til jeg kom over en kiste som sendte opp små glinsende lys, som nylig døde lik, du ikke har loota. Og ja, den droppa. Et lite tips for dem som har tenkt til å gjøre den questen i kveld. :)

 

Alle ting man kan loote har det, fra herbs til corpses

Lenke til kommentar

Fy faen, å nå level 10 som TAUREN DRUID er nesten like hardt som å nå level 70 med en hvilken som helst annen character..

 

Tror jeg brukte 5 timer eller noe styggt som det der.

 

Men nå ble det level 10 grønn med Iron Counterweight så nå skal det gå unna :devil:

Lenke til kommentar

For ikke å snakke om hvor kjekt det er å få gratis flightform på 68. Uten å måtte bruke 800G på riding skill.

 

Nedturen kommer når du skal ha Swift flying mount på 70 uansett. Det er IKKE gratis, pluss en enorm questline som innebærer heroic instance.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
For ikke å snakke om hvor kjekt det er å få gratis flightform på 68. Uten å måtte bruke 800G på riding skill.

 

Nedturen kommer når du skal ha Swift flying mount på 70 uansett. Det er IKKE gratis, pluss en enorm questline som innebærer heroic instance.

 

Eg hater enda kompisen min for det når vi levla opp ilag. Han druid, og eg priest...gratis flightform..og i tillegg på lvl 68 >.<

 

questline'n er ikkje så farlig om du har venner/guild og slikt då =) Dog eg tar poenget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...