øl_i_tastaturet Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Noen som vet hvordan jeg skrur av "60fps" grensen? Hva heter den kommandoen i skjermkortprogrammet? Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Vertical Sync du tenker på? Merker ikke forskjell uansett imo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Vertical Sync du tenker på? Merker ikke forskjell uansett imo. Du har jo den så du ikke skal få så mye tearing. (funker sånn halvveis til meg) Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Vertical Sync du tenker på? Merker ikke forskjell uansett imo. Du har jo den så du ikke skal få så mye tearing. (funker sånn halvveis til meg) Du sier jo noe der. Merka ikke forskjellen uansett så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Det er vel noe som lettest forekommer på litt større skjermen når du har mer fps enn HZ på skjermen. Eksempel: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a...age_Tearing.jpg Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Er det mulig å få vite hva CD keyen din er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Er det mulig å få vite hva CD keyen din er? Tror ikke det nei. Kanskje hvis du sender inn masse info (bilde av visa/pass) til Blizzard. Ellers står den bare inni cd-coveret. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Greit med ekstremt mye lagg på DeathWing. Gjerne så mye at man blir disconecta og ikke kommer inn igjen Eller man conjurer food/water og får det ikke. :-/ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Shade of Aran og Terestian Illhoof nede. Loot: Rapscallion Boots Tirisfal Wand of Ascendacy Loot: Breastplate of the Lightbinder Cincture of Will Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Hoi, det går jo som en "Drøm" for dere i karazhan Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Karazhan er "easy", synes enkelte heroics er mye verre enn Karazhan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 *migrerer til sylvanas for å raide som en 'drøm'* hoho vi er i skikkelig ordspill(eforum) humør! hoho! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Karazhan er "easy", synes enkelte heroics er mye verre enn Karazhan. Første raid noen sinne for 7/10. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Karazhan krever bare taktikk mot bossene, thats all. Regner med at dere har en som kan de så da er det ikke noe problem. Var også i Kara igår natt, uheldigvis pulled vi Curator før vi hadde drept alle mobs men klarte det lætt, shade of aran med 9 mann pga healeren måtte leave så, lett spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Alt er lett bare man forbereder seg. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Karazhan krever bare taktikk mot bossene, thats all. Regner med at dere har en som kan de så da er det ikke noe problem. Var også i Kara igår natt, uheldigvis pulled vi Curator før vi hadde drept alle mobs men klarte det lætt, shade of aran med 9 mann pga healeren måtte leave så, lett spør du meg. Alt er lett bare man kan det, men som sagt hadde 7 av 10 aldri satt foten innenfor Kara før i går. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Kara er mye taktikk ja Takk og lov for at de har adda badges, guilden begynte denne uka med kara på nytt (vi driver i ssc/tk) og vi clearer nå kara med 2 grps i uka igjen Det betyr masse healing og enhancement gear på ele shamanen min Endret 20. januar 2008 av daruu Lenke til kommentar
4MB Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Yay! Da endte jeg opp med 17k honor i dag *veldig lei AV* Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 OK dag i Karazhan, fikk 6 badges, men en 1% wipe på Prince spolerte det fra å være perfekt. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Får man ikke 22 badges fra karazhan? Hvilke bosser gjorde du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå