Olum Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Transfer/delete/ny konto. Det er mulig jeg kjøper en ny konto. Jeg trenger bare et nytt spill med CD-key da? Skal bare lvl. opp en til lock først (22 atm) sammen med en kamerat på Bladefist. Hva er kravene for å få være med i Drøm og hvilke class trenger dere? Endret 18. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) I win. Spiller du lock? Endret 18. januar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Ingen krav. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Bare at jeg er medlem på forumet her? Edit: Er det noen class dere virkelig trenger? Endret 18. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Ingen krav. Har ikke noe med forumet å gjøre. Nei, ikke spesielt med classes heller. Har ingen aktive high-level mages, om det er noe du vil spille. For å være ærlig interesserer det meg heller lite, sosialt guild uansett. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 I win. Spiller du lock? Hva er det med folk og det å si at warlocks er overpowered? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hva er det med folk og det å si at warlocks er overpowered? Ignorante til tusen og mangler totalt forståelse av andre klasser enn sin egen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hva er det med folk og det å si at warlocks er overpowered? Ignorante til tusen og mangler totalt forståelse av andre klasser enn sin egen. Nå er vel kanskje lock den classen som man trenger mest forståelse for å skjønne selv. Om jeg skal kjøpe ny konto, trenger jeg både nytt WoW og TBC da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 I win. Spiller du lock? Nei, men jeg fikk innlegg nr. 24000. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Om jeg skal kjøpe ny konto, trenger jeg både nytt WoW og TBC da? Ja. TBC-key kjøpes fint på nett, gjør basic og. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hvor mye koster det da? 2-300? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 I win. Spiller du lock? Nei, men jeg fikk innlegg nr. 24000. ahaa, gz man! PS. Det med lock var en spøk, vanskelig og få fram ironi skriftlig. Men nå vet dere det Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Nå er vel kanskje lock den classen som man trenger mest forståelse for å skjønne selv. Om jeg skal kjøpe ny konto, trenger jeg både nytt WoW og TBC da? Det har da vitterlig ingenting med saken å gjøre. Hjelper ikke å syte over at locks er overpowered eller ikke når man møter en som har litt mellom øra. Nå skal det sies at jeg ikke har spilt siden Oktober, men de var da ikke uslåelige da. Greit at de hadde en liten glansperiode, men hvem har ikke hatt det? Warriors har hatt, paladins har hatt, mages, priests, druids, hunters, shamans. Så tidsbestemt syting er litt lame. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 ahaa, gz man! PS. Det med lock var en spøk, vanskelig og få fram ironi skriftlig. Men nå vet dere det Finnes en tag. [ironi][/ironi] l2p Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Nå er vel kanskje lock den classen som man trenger mest forståelse for å skjønne selv. Om jeg skal kjøpe ny konto, trenger jeg både nytt WoW og TBC da? Det har da vitterlig ingenting med saken å gjøre. Hjelper ikke å syte over at locks er overpowered eller ikke når man møter en som har litt mellom øra. Nå skal det sies at jeg ikke har spilt siden Oktober, men de var da ikke uslåelige da. Greit at de hadde en liten glansperiode, men hvem har ikke hatt det? Warriors har hatt, paladins har hatt, mages, priests, druids, hunters, shamans. Så tidsbestemt syting er litt lame. Hvem har ikke gjort det? Alle har vel en eller annen gang klaget over overpowered classes? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hvor mye koster det da? 2-300? Noe sånt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Det skal jeg da ha råd til om det funker å betale med mitt Visa Electron (er bare 16). Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hvem har ikke gjort det? Alle har vel en eller annen gang klaget over overpowered classes? Antyder du at warlock har en ''glans'' periode? Druid (Resto) er latterlig mer glansende for øyeblikket. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Joda, resto druids gjer det flott i 2vs2 og til ein viss grad flott i 3vs3. Men kva er no ein resto druid i 2vs2 uten enn god lock/warrior/rogue? Vil nok bestå at locks har det ganske fint. Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Ohh Meridoc fikk nettopp smake på Avenger's Shield'et mitt inne hos Galvanger Grats som lvl 70 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå