N* Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 trodde jeg skulle bli exalted med stormpike etter honored jeg. hadde liksom gledet meg til The Unstoppable Force lenge nå. nedtur Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 ehm... Hvor er tyrs hand? For den lvl 60en er ikke min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Tyr's Hand ligger vel helt øst i Eastern Plaguelands... Gjør det ikke? Syns å huske et vagt minne om en lvl 34 NE druid som forvilla seg opp gjennom WPL og inn i EPL... Vel, har i det minste kommet 9 lvl's høyere og fått meg mount nå, men går ca kun i exploring og instances ennå... Searing Gorge var et stygt sted, Blasted Lands også... Mangler kun Silithius og Winterspring, samt midten av Felwood fra å få et hittil 100% explored map Og når jeg bare får orka å innstallere Irfanview på denne PC'en, skal dere jaggu få bilder også, både dere som vil ha bevis, og dere som finner det interessant. Selvsagt også til dere som finner det uinteressant og unyttig, kan ikke glemme dere ^^ Lenke til kommentar
Nordahl89 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 jeg er en lvl20 nigthelf warrior lurer på hvilke talents jeg bør velge for å bli "optimal" har bare valgt sån helt uten videre.. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 jeg er en lvl20 nigthelf warrior lurer på hvilke talents jeg bør velge for å bli "optimal" har bare valgt sån helt uten videre.. Jeg går for denne: Class: WarriorLevel: 60 Arms Talents (31 points) Deflection - 5/5 points Increases your Parry chance by 5%. Improved Rend - 3/3 points Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%. Tactical Mastery - 5/5 points You retain up to 25 of your rage points when you change stances. Deep Wounds - 3/3 points Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds. Anger Management - 1/1 point Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%. Impale - 2/2 points Increases the critical strike damage bonus of your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 20%. Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points Increases the damage you deal with two-handed weapons melee weapons by 5%. Axe Specialization - 5/5 points Increases your chance to get a critical strike with Axes by 5%. Sweeping Strikes - 1/1 point You next 5 melee weapon swings strike an additional nearby opponent. Mortal Strike - 1/1 point A vicious strike that deals weapon damage plus 85 and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 seconds. Level 48: Damage plus 110 Level 54: Damage plus 135 Level 60: Damage plus 160 Fury Talents (20 points) Cruelty - 5/5 points Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%. Unbridled Wrath - 5/5 points Gives you a 40% chance to generate an additional Rage point when you deal melee damage with a weapon. Improved Battle Shout - 5/5 points Increases the Attack Power bonus of your Battle Shout by 25%. Enrage - 5/5 points Gives you a 40% melee damage bonus for 12 seconds up to a maximum of 12 swings after being the victim of a critical strike. Protection Talents (0 points) None Lenke til kommentar
likferd Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) /cry Uten improved overpower blir du eid av roguer Edit: og Two-Handed Weapon Specialization er ikke verdt tiden det tar å trykke inn talent poengene. Endret 17. august 2005 av likferd Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sitter nå i MC ...er ikke mye å finne på mellom buffrundene. Noen tips ? det jeg gjør i buffrundene er å spille: Bumperball det er fett:D Tøft spill Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sitter nå i MC ...er ikke mye å finne på mellom buffrundene. Noen tips ? det jeg gjør i buffrundene er å spille: Bumperball det er fett:D Tøft spill indeed råeste spillet ever Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Krise! overnattingstur med idrett imorgen :S De kunne ikke valgt verre tidspunkt Jeg må lvle som bare faen i dag på Haumarush :S Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Søren og! Satt og spillte på Haumarush før middag, logga meg ut, var flink gutt ved å spise opp maten min, og skal til å spille WoW igjen etter middagen. Men, når jeg skal spille, kommer denne feilmeldinge opp: Your prepaid time is over, purchase more elns. Synes det er ganske rart, siden jeg betalte igår, og spillte idag. Mener jeg har sett mange som har hatt samme problemet! Noen som har løsningen? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) /cry Uten improved overpower blir du eid av roguer Edit: og Two-Handed Weapon Specialization er ikke verdt tiden det tar å trykke inn talent poengene. Enig der. Jeg skal heller gå for 8% mer armor og improved overpower. Warrior Talents Minimum Required Level: 60 Required Talent Points: 51 Arms Talents - 31 points # Improved Heroic Strike - rank 3/3 # Deflection - rank 3/5 # Improved Rend - rank 3/3 # Improved Charge - rank 2/2 # Tactical Mastery - rank 5/5 # Improved Overpower - rank 2/2 # Anger Management - rank 1/1 # Deep Wounds - rank 3/3 # Impale - rank 2/2 # Sweeping Strikes - rank 1/1 # Polearm Specialization - rank 5/5 # Mortal Strike - rank 1/1 Fury Talents - 11 points # Cruelty - rank 5/5 # Unbridled Wrath - rank 5/5 # Piercing Howl - rank 1/1 Protection Talents - 9 points # Anticipation - rank 5/5 # Toughness - rank 4/5 Endret 17. august 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Noen som har peiling på ventrilo her? Det kommer ikke lyd ut av mikrofonen min når jeg snakker...svar fort Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sjekk nederst om du ikke har muta deg selv Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Forresten... Aktiv tråd dette. Er sticky et fint forslag? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ingen som har svar på spørsmålet mitt litt tidligere i tråden? Har lyst å spille jeg. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ingen som har svar på spørsmålet mitt litt tidligere i tråden? Har lyst å spille jeg. Jeg foreslår at du snakker med Blizzard om det. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Snakket med en om problemet mitt med en på #wow.no, og han sa at kanskje ikke kontoen ikke var blitt belastet. Han hadde riktig. Så nå ska jeg prøve med nytt visakort. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Slutter Sunder armor å generere agro etter du har tatt 5 / 5 sunder armors på en boss ? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sjekk nederst om du ikke har muta deg selv Nope. Jeg trykker inne hot-keyknappen men jeg hører ikke meg selv. Faen, irriterende. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Slutter Sunder armor å generere agro etter du har tatt 5 / 5 sunder armors på en boss ? Nei, den gjør heldigvis ikke det. Det er ikke noe poeng i å sunderspamme til det enorme da. shieldblock+revenge, eller heroic strike lager mye aggro, og du gjør faktisk pittelitt skade for ragen i tillegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå