Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Oppløsning på 3200x1200 er digg!

Ser alt rundt meg. Slenger med et bilde fra IF.

Spiller på Turalyon Alliance ser jeg. :p Kjenner igjen The Last Watch folk. Spilte med dem i 5 år i Dark Age of Camelot. Pve for life ;)

Har hørt litt om TLW og DAOC :p Har selv spilt på Turalyon alliance siden jeg begynte med WoW. Spiller ikke på Turalyon duda? Trur de fleste gamle TLW spillerne har begynt å gi seg så smått med WoW. Er uansett greie folk :)

Jess, TLW ble ganske kjente i daoc :) Huff.. hadde jeg startet med WoW med en gang det kom istedenfor å fortsatt med daoc så kunne jeg sikkert hatt en hel server full med 70's. Har jo godt over 20 max levels i daoc (lvl 50) og med meget godt og sjeldent utstyr.

Tror mange har begynt å gi seg ja. De gidder ikke mer når det ikke er nye utfordringer. Tipper at de kommer tilbake når sunwell, lich king osv kommer.

Jeg spiller et par alts på Turalyon, men ikke noen nevneverdige karakterer. Jeg har i grunn surret litt rundt overalt. Men har vel satt meg godt til rette på Sylvanas forsåvidt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:) Det er fint.

------

Skal maintanke Karazhan i dag (Paladin, Destination for gear), og lurer på hvilke pots jeg bør bruke, i tillegg til hauger med manapots. Tips?

Tror jeg ville gått for major fort pot, men jeg er warrior da er kanskje en eller annen spelldamage pot som eigne rseg bedr efor paladins.

Lenke til kommentar
Allright, Drøm goes Karazhan. Attumen 6-man oneshot (uheldig priest-død i starten, Profusion)

6 stykker som aldri har vært i Karazhan. :)

5lau6o.jpg

Worgen Claw Necklace - til slacker rogue

Steelhawk Crossbow - også til slacker rogue.

Vi har noe dårlig oppmøte (en transfer, en i hæren, en Perja som ikke møter opp og en som kommer senere. Hurra).

Var vel tanken som ikke plukka opp attumen? :p Pga en liten misforståelse

Lenke til kommentar
Allright, Drøm goes Karazhan. Attumen 6-man oneshot (uheldig priest-død i starten, Profusion)

6 stykker som aldri har vært i Karazhan. :)

http://i27.tinypic.com/5lau6o.jpg

Worgen Claw Necklace - til slacker rogue

Steelhawk Crossbow - også til slacker rogue.

Vi har noe dårlig oppmøte (en transfer, en i hæren, en Perja som ikke møter opp og en som kommer senere. Hurra).

Var vel tanken som ikke plukka opp attumen? :p Pga en liten misforståelse

Kom dere ikke lengre ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...