Litraphy Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Oppløsning på 3200x1200 er digg!Ser alt rundt meg. Slenger med et bilde fra IF. Spiller på Turalyon Alliance ser jeg. Kjenner igjen The Last Watch folk. Spilte med dem i 5 år i Dark Age of Camelot. Pve for life Har hørt litt om TLW og DAOC Har selv spilt på Turalyon alliance siden jeg begynte med WoW. Spiller ikke på Turalyon duda? Trur de fleste gamle TLW spillerne har begynt å gi seg så smått med WoW. Er uansett greie folk Jess, TLW ble ganske kjente i daoc Huff.. hadde jeg startet med WoW med en gang det kom istedenfor å fortsatt med daoc så kunne jeg sikkert hatt en hel server full med 70's. Har jo godt over 20 max levels i daoc (lvl 50) og med meget godt og sjeldent utstyr. Tror mange har begynt å gi seg ja. De gidder ikke mer når det ikke er nye utfordringer. Tipper at de kommer tilbake når sunwell, lich king osv kommer. Jeg spiller et par alts på Turalyon, men ikke noen nevneverdige karakterer. Jeg har i grunn surret litt rundt overalt. Men har vel satt meg godt til rette på Sylvanas forsåvidt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det er fint. ------ Skal maintanke Karazhan i dag (Paladin, Destination for gear), og lurer på hvilke pots jeg bør bruke, i tillegg til hauger med manapots. Tips? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det er fint. ------ Skal maintanke Karazhan i dag (Paladin, Destination for gear), og lurer på hvilke pots jeg bør bruke, i tillegg til hauger med manapots. Tips? Tror jeg ville gått for major fort pot, men jeg er warrior da er kanskje en eller annen spelldamage pot som eigne rseg bedr efor paladins. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Spelldamage har jeg nok av. Tenker defensivt. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva med Elixir of Mastery? Brukte den på druiden fordi den stacker med andre buffs. Da får man jo litt til alle stats. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvor mange badges er det i Karazhan? Har farmet stedet i evigheter før det ble badges der, men er visst mer enn 1 badge fra noen o.l. Guilden gjør IKKE animal-bosser om det har noe å si. :> Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tror det er 22 badges, uten å sjekke. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tror det er 22 badges, uten å sjekke. Så sant det ikke er mindre enn 22, er jeg førnøyd! Nyn'jah's Tabi Boots incomming! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Syns badges er bare waste uansett. Cloth geared du får fra vendor har bare spell haste og ikke spell hit Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Den beste pvp cloaken kjøper man for badges. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Den beste pvp cloaken kjøper man for badges. Bortsett fra den. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Syns badges er bare waste uansett. Cloth geared du får fra vendor har bare spell haste og ikke spell hit trinkets? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er du på kara/ssc level er det ivertfall mye snæx der. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Allright, Drøm goes Karazhan. Attumen 6-man oneshot (uheldig priest-død i starten, Profusion) 6 stykker som aldri har vært i Karazhan. Worgen Claw Necklace - til slacker rogue Steelhawk Crossbow - også til slacker rogue. Vi har noe dårlig oppmøte (en transfer, en i hæren, en Perja som ikke møter opp og en som kommer senere. Hurra). Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Gratulerer, ikke verst! Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Syns ikke det var så ille. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Allright, Drøm goes Karazhan. Attumen 6-man oneshot (uheldig priest-død i starten, Profusion) 6 stykker som aldri har vært i Karazhan. Worgen Claw Necklace - til slacker rogue Steelhawk Crossbow - også til slacker rogue. Vi har noe dårlig oppmøte (en transfer, en i hæren, en Perja som ikke møter opp og en som kommer senere. Hurra). Var vel tanken som ikke plukka opp attumen? Pga en liten misforståelse Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Vi klarte det, nuff said Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Allright, Drøm goes Karazhan. Attumen 6-man oneshot (uheldig priest-død i starten, Profusion) 6 stykker som aldri har vært i Karazhan. http://i27.tinypic.com/5lau6o.jpg Worgen Claw Necklace - til slacker rogue Steelhawk Crossbow - også til slacker rogue. Vi har noe dårlig oppmøte (en transfer, en i hæren, en Perja som ikke møter opp og en som kommer senere. Hurra). Var vel tanken som ikke plukka opp attumen? Pga en liten misforståelse Kom dere ikke lengre ? Lenke til kommentar
Macord Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Vi er ikke ferdig enda Vi har en liten spise/vente på nye members pause Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå