Kuldesjokk Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Vel, vet ærlig talt ikke hvordan vår barrenschat er engang, hvertfall et halvt år siden sist jeg var der. Men har vel egentlig blitt et begrep med tiden tror jeg Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Morsomt med Drøm uansett. Spiller litt på warlocken min nå (51, Cabiri). Herregud så hardt felguard slår de første levlene. Felguard suger i "low lvl"(50-58) har jo nesten ingen spells! Du tar litt hardt i. Nei, den har ikke Frenzy, og jeg får ikke intercept før om en level (går fort). Avoidance merker jeg ikke når jeg sologrinder uansett. Han slår fortsatt grisehardt, har hittil ikke tatt skade og holder aggro helt greit (selv om jeg bevisst ikke nuker som jeg gjorde med affliction). Det er derfor jeg har han nå, samt for å få litt variasjon. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Oppløsning på 3200x1200 er digg! Ser alt rundt meg. Slenger med et bilde fra IF. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Kjører det selv på widescreenen, det er konge Lenke til kommentar
mfb Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 hvor kan jeg se fete pvp filmer av elemental shamans? Husker at jeg så en link for et par dager siden i en eller annen tråd på forumet, men finner det ikke, der det var linket en side med masse filmer om shamans. Lenke til kommentar
Bad Apple Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 hvor kan jeg se fete pvp filmer av elemental shamans? Husker at jeg så en link for et par dager siden i en eller annen tråd på forumet, men finner det ikke, der det var linket en side med masse filmer om shamans. Prøv www.warcraftmovies.com Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Et søk på Shaman PVP WOW e.l. i youtube.com burde også gi resultater. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Et søk på Shaman PVP WOW e.l. i youtube.com burde også gi resultater. Det er svært få PvP'ere i høye brackets som legger ut filmer på Youtube lengre. De fleste bruker Filefront eller Stage 6. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 hm, raida med en guildie sin hunter i tempest keep i går.. Har jo aldri spillt en hunter noen gang tidligere, men spillte charren hans på al'ar for å hjelpe til med BT-questet, trodde ikke hunter skulle være så hardt jeg, men å time de autoshotsa var jo et helvete.. På de fuglene som drainer mana greide jeg hele 800dps, mens den andre huntern i guildet hadde 1330, han hadde typ 7 autoshots\steadyshots mer enn meg på samme mobben -,- Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 hvor kan jeg se fete pvp filmer av elemental shamans? Husker at jeg så en link for et par dager siden i en eller annen tråd på forumet, men finner det ikke, der det var linket en side med masse filmer om shamans. Dremlock :---D Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Oppløsning på 3200x1200 er digg!Ser alt rundt meg. Slenger med et bilde fra IF. Spiller på Turalyon Alliance ser jeg. Kjenner igjen The Last Watch folk. Spilte med dem i 5 år i Dark Age of Camelot. Pve for life Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Oppløsning på 3200x1200 er digg!Ser alt rundt meg. Slenger med et bilde fra IF. Spiller på Turalyon Alliance ser jeg. Kjenner igjen The Last Watch folk. Spilte med dem i 5 år i Dark Age of Camelot. Pve for life Har hørt litt om TLW og DAOC Har selv spilt på Turalyon alliance siden jeg begynte med WoW. Spiller ikke på Turalyon duda? Trur de fleste gamle TLW spillerne har begynt å gi seg så smått med WoW. Er uansett greie folk Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Kom meg endelig til LW 375... Hva ville dere puttet i sockets på en Ebon Netherscale Breastplate for enh. shaman? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 hvor kan jeg se fete pvp filmer av elemental shamans? Husker at jeg så en link for et par dager siden i en eller annen tråd på forumet, men finner det ikke, der det var linket en side med masse filmer om shamans. Dremlock :---D dremlock? hva/hvem er det? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Snakk om mye gull. Her er det en tysker som har funnet ut hvor mye man kan ha før det er stopp.. 214748 Gold 36 Silver and 46 Copper MMO Champion - Kilde Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Stilig! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Der har vi målet for Perja :!: Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Øyh! Tell glods meg vs. Perja. Føler meg skammelig forbigått. (Og da dropper vi Zagina, mkay?) Jeg er lat. :| Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Neinei, Zagina dropper vi da ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå