LowBalls Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) LvL 47 på mage'n Kommer seg nå, gleder meg sykt til 70 Endret 17. januar 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Gled deg til 50 og water elemental. Forutsatt at du er frost. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Gled deg til 50 og water elemental. Forutsatt at du er frost. Fire all the way Frost på 70 tho. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. Chatting og snikksnakkeri kan dere ta i Den nye Forumkaféen. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Ble litt små nervøs når jeg så tråden var stengt Btw, åssen går det med Drøm og Kara? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Ble litt små nervøs når jeg så tråden var stengt Btw, åssen går det med Drøm og Kara? Blir vel kara i morgen tipper jeg. Med vindicator bracers og verdant gloves i boks blir jeg en ypperlig offtank. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Ble litt små nervøs når jeg så tråden var stengt Btw, åssen går det med Drøm og Kara? Blir vel kara i morgen tipper jeg. Med vindicator bracers og verdant gloves i boks blir jeg en ypperlig offtank. Husk å ta noen bilder da vist dere downer noen bosser. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Kim: Var du med bitch / whore-skjorta? OnT: Wipa på Illhoof flere ganger nå Klarte Shade of Aran på første forsøk :S Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Kim: Var du med bitch / whore-skjorta? OnT: Wipa på Illhoof flere ganger nå Klarte Shade of Aran på første forsøk :S Snakker du om Drøm nå ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Da har jeg komt til det punktet da jeg har lyst å spille horde. Startet en BE paladin i dag, den er lvl 10 nå men er redd for at jeg kommer til å få problemer i lvl 70 med å queste/farme for meg selv som holy ? Noen som vet noe om det ? Har også tenkt på rogue / hunter, hvilke rase som er kulest til hunter / rogue ? Kanskje alliance, men dwarf hunter er best. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 OnT: Wipa på Illhoof flere ganger nå Klarte Shade of Aran på første forsøk :S Snakker du om Drøm nå ? Nei. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Husk å ta noen bilder da vist dere downer noen bosser. Både pix, loot og uthenging av slackers vil skje på forumet vårt. Destination tanks all. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Husk å ta noen bilder da vist dere downer noen bosser. Både pix, loot og uthenging av slackers vil skje på forumet vårt. Destination tanks all. Nå angrer jeg nesten litt på at jeg ikke levla "Palalove" (palaen jeg hadde i Drøm") til 70 så jeg kunne blitt med dere. Alltid morsomt de første gangene med ny guild i Kara. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Morsomt med Drøm uansett. Spiller litt på warlocken min nå (51, Cabiri). Herregud så hardt felguard slår de første levlene. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Morsomt med Drøm uansett. Spiller litt på warlocken min nå (51, Cabiri). Herregud så hardt felguard slår de første levlene. Joda, vet var ganske fett å sitte på skype og snakke med dere. ^^ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Merkelig kveld imo. Begynner med et elendig UB run. Bruker flere timer på ting som er zz. Gruppa brytes pga. en tank som legger seg. Ny gruppe, virker lovende helt til vi ikke finner en siste DPS. Hva skjer? Joda, vi 4manner den. Warrior, priest, feral drood og meg (warlock). Jeg dinger 64 og honored med sporeggar. Life is gooood. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Morsomt med Drøm uansett. Spiller litt på warlocken min nå (51, Cabiri). Herregud så hardt felguard slår de første levlene. Felguard suger i "low lvl"(50-58) har jo nesten ingen spells! Lenke til kommentar
4MB Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Sitter å vurderer sterkt om jeg skal starte opp med WoW igjen Har en slik 10-days trial som kjører nå, så jeg har sitti å spilt PvP i hele dag med mainen min. Gøy! Hmm... Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Hos meg er alt mulig..... Men back to the case, barrenschat i helgen? Er Barrenschat like horribelt "raunchy" på alle servere? Kveldens store prestasjon: Raid i SSC, ca. 0,3 liter Pepsi Max + keyboard = moro. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Vel, vet ærlig talt ikke hvordan vår barrenschat er engang, hvertfall et halvt år siden sist jeg var der. Men har vel egentlig blitt et begrep med tiden tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå