Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen ganger blir jeg så sur på arena..

 

Vi starter på 1805 rating, vinner de 2 første for +4 og +5 rating. Så møter vi et 2k+ team 4 ganger på rad. Mister tilsammen 43 rating mot de.. Så vinner vi igjen, og får +3 rating, vinner igjen og får +2 rating. Så møter vi et dritbra team som vi blir eid av og mister 20 rating..

 

Sånn fortsetter det, altså hva faen skjer med at blizzard ikke kan putte teams som er like mot hverandre.

Lenke til kommentar
Tja, guiden er sikkert fin fin den, men for en spiller med level 70 karakter fra før, tror jeg strengt tatt man ikke har behov for den.

(Personlig mening burde egentlig ingen førstegangs levler bruke en guide)

Hvem skal bruke guiden da? :p

 

Men hadde bare litt lyst å prøve en guide for en gangs skyld da jeg syns det er rimelig kjedelig med wow for tiden. Står bare i Orgrimmar i 5 min når jeg logger på for å spille, så slår jeg av igjen.

 

Som jeg sa strengt tatt ikke behov for en level 70.:)

Poenget mitt er at om man har levlet sin karakter fra scratsh så husker man mye fra det. Samtidig er som jeg nevnte cartographer og Lightheaded to addon man kan få lastet ned gratis.

 

Ved bruk av disse legger det seg informasjon i questlogen på lokasjoner, og generel info vedr questen. 99% av informasjonen inneholder kordinater som man kan klikke på.

Man får da et waypoint på kartet med hvor man skal gå. Det er til og med en pil som viser deg veien. Etter du har fullført questen kan du bare klikke på npc navnet, så viser addonet deg veien tilbake.

 

Med det man har fra hukommelsen fra tidligere levling, og nevnte addon forstår jeg ikke behovet for en guide. Selv om 35 dollar nesten ikke er nevneverdig som en utgift med dagens kurs, er det etter min mening bortkastede penger.

 

Til slutt.

Skal man få noe ut av wow bør man aldri bruke en guide eller disse addons å sin første karakter. Man mister mye spilleglede, og en god del av hele wow opplevelsen sin på den måten. Av erfaring fra min siste karakter på vei til 70 vil jeg si at det var utrolig monotont, samt kjedelig å levle opp ved bruk av disse addons. (Brukte det også på to andre fra 60 til 70)

Men av nytteverdi for quester du står fast på, og ikke huser hva du skal gjøre finnes det ikke noe bedre verktøy.

 

Det står mere her for dem som er interessert i addona:

Lightheaded

Cartographer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...