Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Holder på å få opp leatherworking... 365 nå... er så lei clefthoofs at jeg kan spy!!!!! :wallbash:

 

Føler med deg.

Har 375 selv, og hata clefthoof som fy på slutten.

Eneste positive var at jeg fakttisk fikk levla opp til 375 ved å bare lage boots frem til 371, så 4stk chest items til 375.

 

Edit: skrivefeil

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor gidder dere farme Clefthoofs? Farm heller Primals, selg de og kjøp Clefthoof Leather. Eventuelt, ikke gidd farm Primals heller.

 

Shamanen min også levla jeg Leatherworking på engang i tiden, tror jeg stoppet på 369, fordi jeg er gjerrig som faen og skulle absolutt grinde exalted recipes med The Sha'tar og Caverns of Time.

 

Har dog ikke bruk for gearet lengre, så jeg kan vel si at jeg tjente penger på det, og har klart Nethers og hele pakka om jeg eventuelt noen gang skulle finne på å forberede meg til Wrath of the Leech King.

 

Har allerede arena points klar for MH/OH Vengeful, men tror det er alt jeg trenger. Kan kjøpe det jeg vil også av nye saker i WoTLK på grunn av denne gjerrigheten.

________

 

Tror jeg brukte 15-20 timer i ManaTombs på Lycan sin rogue for å få de 1300 gullene som jeg brukte på Enchanting. Hadde jeg skulle farmet instancene ville det tatt meg ett år.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Noen som har vært borti denne guiden før? http://www.teamidemise.com/?hop=wowpower

 

Skal visstnok være MYE bedre enn til og med Joana og Brian Kopps sine guider.

Vis det er akkurat som de skriver, må denne guiden knuse alle de andre.

 

*Håpe på noen kjøper den og uploader på piratebay.org :D*

 

EDIT: Ligger vist mange kopier på youtorrents.com :)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
Holder på å få opp leatherworking... 365 nå... er så lei clefthoofs at jeg kan spy!!!!! :wallbash:

 

Føler med deg.

Har 375 selv, og hata clefthoof som fy på slutten.

Eneste positive var at jeg fakttisk fikk levla opp til 375 ved å bare lage boots frem til 371, så 4stk chest items til 375.

 

Edit: skrivefeil

 

Jeg har tenkt til å prøve å lage Drums of Battle frem til 375... men starter gul så er vel kanskje ikke ideellt, men mats er ikke så dyrt....

 

Hadde egentlig mining (375)/JC (340) på min enh. shaman.. men kastet det til fordel for skinning/LW... syns ikke JC gikk noen vei.. var ikke noe veldig sexy BoP for meg syns jeg... og så fikk jeg lyst på Ebon Netherscale-settet... håper det vil være verdt det.. :)

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Noen som har vært borti denne guiden før? http://www.teamidemise.com/?hop=wowpower

 

Skal visstnok være MYE bedre enn til og med Joana og Brian Kopps sine guider.

Vis det er akkurat som de skriver, må denne guiden knuse alle de andre.

 

*Håpe på noen kjøper den og uploader på piratebay.org :D*

 

EDIT: Ligger vist mange kopier på youtorrents.com :)

Var det jeg tenkte også. Vurderer absolutt å ta en titt på denne. 35 dollar er ikke store utgiften nå til dags, i hvertfall ikke hvis den funker meget bra. Men så klart, hadde ikke vært dumt å fått en link til den via en torrentfil eller no. :p

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt til å prøve å lage Drums of Battle frem til 375... men starter gul så er vel kanskje ikke ideellt, men mats er ikke så dyrt....

 

Hadde egentlig mining (375)/JC (340) på min enh. shaman.. men kastet det til fordel for skinning/LW... syns ikke JC gikk noen vei.. var ikke noe veldig sexy BoP for meg syns jeg... og så fikk jeg lyst på Ebon Netherscale-settet... håper det vil være verdt det.. :)

 

Jeg tror faktisk ikke det går.

Måtte gi opp på bootsa på 371 fordi jeg ikke fikk skill etter 3 par på rappen. Selv om chesten fortsatt var gul fungerte det på hvert poeng opp til 375. PR i dag er egentlig ikke LW verdt en dritt. Det er så mye bra instance drops i forhold til hva du får igjen. Ser man på materialpriser, og sammenlikner med itemkvaliteten på det du kan lage med tailoring er det til å bli kvalm av.

Jeg levlet det til 375 kun fordi jeg skal ha alle professions og gathering yrker på maks skill. :)

 

@PSV: Jeg farmet 75% av clefthoof selv grunnet AH prisen. Det lå på 25gull for 5stk leather en stund. Jeg gir ikke 100gull for et stack på AH.

Dessuten er det bedre å farme Clefthoof enn primals. Jeg fikk tak i masse knothide leather fra Clefthoof farmingen, som man faktisk også trenger til det man må lage for å få opp skillen..

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk ikke det går.

Måtte gi opp på bootsa på 371 fordi jeg ikke fikk skill etter 3 par på rappen. Selv om chesten fortsatt var gul fungerte det på hvert poeng opp til 375. PR i dag er egentlig ikke LW verdt en dritt. Det er så mye bra instance drops i forhold til hva du får igjen. Ser man på materialpriser, og sammenlikner med itemkvaliteten på det du kan lage med tailoring er det til å bli kvalm av.

Jeg levlet det til 375 kun fordi jeg skal ha alle professions og gathering yrker på maks skill. :)

 

Mulig du har rett der.... på 370 må det vel bli Drums of Panic...

 

Uansett...Ebon Belt og Bracers er vel fremdeles rimelig bra...? Kan vel leve med det en stund? Men som du sier...stort sett mesteparten av det jeg kan lage BoE selges for mindre enn materialprisene... :(

Lenke til kommentar

Helt ærlig om jeg var i din situasjon hadde jeg spart gullet til epic mount, om du ikke har det enda.

Beltene du kan få fra pvp er langt i fra dårlige, kanskje til og med bedre.

Det dropper også et belte fra Ilhoof i Karazhan som du sikkert får tatt deg en tur til. Når det kommer til bracers så er vel pvp bracers noe av det beste man nesten kan få.

 

Tror ikke du greier å levle opp fra 370 til 375 på drums of panic heller.

Det er også en 350 skill oppskrift.:(

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar
Noen som har vært borti denne guiden før? http://www.teamidemise.com/?hop=wowpower

 

Skal visstnok være MYE bedre enn til og med Joana og Brian Kopps sine guider.

Vis det er akkurat som de skriver, må denne guiden knuse alle de andre.

 

*Håpe på noen kjøper den og uploader på piratebay.org :D*

 

EDIT: Ligger vist mange kopier på youtorrents.com :)

Var det jeg tenkte også. Vurderer absolutt å ta en titt på denne. 35 dollar er ikke store utgiften nå til dags, i hvertfall ikke hvis den funker meget bra. Men så klart, hadde ikke vært dumt å fått en link til den via en torrentfil eller no. :p

 

har du prøvd og skaffet en?

 

og hvordan funker det da?

Lenke til kommentar

Hmmm, sitter her og lurer på hva jeg skal levle etter at warrioren dinger 70 på fredag, sitter her med en 27 shammy, 10 pala, 16 rogue og 9 druid

 

Har egentlig lyst å levle alle, men tror jeg skal gå for shamanen eller paladinen.

 

Men litt mer til saken, skal ha litt enchants og slikt på gearet og lurte på hva jeg burde ta, husk at dette blir pretbc enchants...

Forslag?

Lenke til kommentar
Hmmm, sitter her og lurer på hva jeg skal levle etter at warrioren dinger 70 på fredag, sitter her med en 27 shammy, 10 pala, 16 rogue og 9 druid

 

Har egentlig lyst å levle alle, men tror jeg skal gå for shamanen eller paladinen.

 

Men litt mer til saken, skal ha litt enchants og slikt på gearet og lurte på hva jeg burde ta, husk at dette blir pretbc enchants...

Forslag?

Pre TBC enchants på warrioren eller altsene?

Lenke til kommentar

Tja, guiden er sikkert fin fin den, men for en spiller med level 70 karakter fra før, tror jeg strengt tatt man ikke har behov for den.

(Personlig mening burde egentlig ingen førstegangs levler bruke en guide)

 

PR i dag med bruk av Lightheaded og Cartographer har man waypoint systemet, og quest notes fra wowhead ingame likevel. Ser ut til fra bildene at dem har tatt mye fra dem to addona, som kan lastes ned gratis fra nette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Seff, horde fails <3

Guiden feiler :nei:

 

Tja, guiden er sikkert fin fin den, men for en spiller med level 70 karakter fra før, tror jeg strengt tatt man ikke har behov for den.

(Personlig mening burde egentlig ingen førstegangs levler bruke en guide)

Hvem skal bruke guiden da? :p

 

Men hadde bare litt lyst å prøve en guide for en gangs skyld da jeg syns det er rimelig kjedelig med wow for tiden. Står bare i Orgrimmar i 5 min når jeg logger på for å spille, så slår jeg av igjen.

Lenke til kommentar
Helt ærlig om jeg var i din situasjon hadde jeg spart gullet til epic mount, om du ikke har det enda.

Prøver å spare.. primært ved quests/dailies.. 3.4k foreløpig...

 

Beltene du kan få fra pvp er langt i fra dårlige, kanskje til og med bedre.

Ja.. det er mye snasent pvp-utstyr.. men foreløpig har jeg bare orket å grinde en pummeler.. (MH er felsteel battleaxe). Vet ikke helt hva neste honor skal gå til.. men hadde vel kanskje vært nok en pummeler... Hum.

Tror ikke du greier å levle opp fra 370 til 375 på drums of panic heller.

Det er også en 350 skill oppskrift.:(

 

Nei men svarte da.... må vel være jeg som leser feil på thott.. trodde de ble gule på 370... :(

Lenke til kommentar
Vært koselig å levle sammen i helgen, jeg kan jo ta paladinen som er lvl, men gecapital og prd vet vi jo hvordan går, men er drømrelatert så det ar vi et annet sted, men joda, meg, deg og barrenschat i helgen? Evt. Ghostlands.

Dersom både du, jeg, Mmkek og Valere er med fortsatt, og villige, mangler vi én. Og vi har gitt lite innsats for å finne en. :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...