Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig needer jeg på utstyr i den rollen jeg fyller (spiller shadow priest, men tar ofte på meg healing-utstyret og hopper inn som healer til tider) og spør pent om det er greit for resten at jeg needer på utstyr til en eventuell sekundær rolle.

Det er akkurat det jeg mener. Jeg spør pent og tar off-rolle-utstyr, men passer om noen dedikerte trenger mer enn jeg gjør.

 

Med mindre det er Skippi, naturligvis, da needer jeg uansett. :)

Lenke til kommentar

Spør når jeg needer på offspecc gear jeg også, men blir helvetes sur på stygge grådige folk som needer på f.eks healing gear og er shadowspriest/elemetal shaman OL. når jeg har healet hele instancen til siste bossen og droppen som jeg har runnet så mange ganger for dropper, så kommer en stygg dps specca fyr å needer.

Ivertfall når den fyren er en RL venn av meg :p

Endret av samebob
Lenke til kommentar

Jeg har en paladin alt som jeg tar karazhan med. Jeg needer på alt av healing plate som jeg trenger. Er det healing mail/leather/cloth som dropper, men som jeg kunne trengt, så spør jeg resto shaman/resto druid/holy priest om det er greit om jeg needer.

 

Tanking gear og DPS gear bryr jeg meg fint lite om, siden paladinen kun er en alt så grinder jeg aldri med den, og PVP spiller jeg absolutt aldri uansett karakter. Men dropper det og noen sier "pala?", så bare tar jeg det.

Lenke til kommentar

Jeg har en lvl70 feral druid og tanker som oftest i instancer med den.

Hvis det dropper leather healing gear så needer jeg hvis det ikke er en Druid som healer.

Hvis det dropper rings/trinkets/neck/cloak for healers så greeder jeg vanlighvis. Unntaket er hvis healeren sier han ikke trenger det.

Cloth healing gear needer jeg aldri på.

Når det gjelder dps gear for cat form så needer jeg hvis det er en upgrade, men ikke på Assassins settet til rogue hvis vi har en rogue med.

Lenke til kommentar

han trengte ikke utsyret mer enn oss andre, da han bare skulle ha cash, noe han sa. Jeg snakka med han i dag og d sa han at han skulle trene enchanting, så jeg er ikke irritert over det lenger, bortsett fra at han vant usannsynlig mye på greed :p

 

Han needa på en ting jeg trengte, men sendte den til meg i dag, så han var faktisk ikke så ille alikevell.. :blush:

Endret av AlbariaAnders
Lenke til kommentar
Høres ut som hvilken som helst guild.

 

Alle guilder har sin egne interne humor, i min guild herser vi med de fleste medlemmene hvertfall og elitisme/arroganse er det flust av (begrunnet dog, vi er jo best ;) )

 

Best? Dave er pro kanskje, men tviler på resten >.>

Endret av Thetank
Lenke til kommentar
Eneste kjipe med en liten, tight guild er om noen plutselig bestemmer seg for å slutte og man er på en "mindre begavet" server. Vanskelig å finne de som er dedikert nok og god nok til å henge med, spesielt da de gjerne ikke er t6 attuned og alle i guilden hater SSC/TK :no:

 

:hmm:

 

Edit: Dobbelpost, merkelig system for folk med IQ under 46 dette her -_-

Endret av Thetank
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...