Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står i kø nå, måtte sjekke AH først. :)

 

Har tjent rundt 150-175g på rugged leather fra de yetiene i Winterspring. Vanlig overpris er 2.5g per stack (pga Al-qaida-war-effort), la dem opp til 3.5g og de solgte etter to-tre minutter. Har riktignok brukt en god del timer på det stedet, men likevel.. kjekt å få lønn for strevet. :)

 

Nå er det bare Lionheart som mangler..

Lenke til kommentar
Du skal begynne igjen. Og ikke nok med det! Du skal starte some Horde på Dragonmaw! Jeg føler meg ensom der, siden halve guilden flytta til et 58+ guild :-\

5435546[/snapback]

 

Pøh, ALLIANSEN FOR ALLTID! (Greit, jeg har en viss forkjærlighet for trolla, da)

Endret av cun
Lenke til kommentar

Tja, hvis du sikter høyt, bør du ikke slappe av for mye. Men når du først har oppnådd ranken, og kjøpt de tingene du var ute etter, er det ikke noe problem å hvile på laurbærene.

 

Edit: neida, bare ha questen som går ut på å vinne AV en gang (du får den utenfor), vinne, og cashe den inn. Da får du plukke en reward etterpå, men de står ikke listet opp i quest-infoen (så vidt jeg vet).

 

Edit2: og da har jeg fått meg Lionheart. Ah, endelig.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Ah. Syns jeg har hørt folk si at man må holde ranken oppe hele tiden.

 

EDIT: Må man ver exalted i AV for å få Ice Barbed Spear? :scared:

5435910[/snapback]

 

exalted får du tilgang til både The Ünstoppable force , samt Don Julios Band.

 

Don julio`s band er vel i enda større grad endgame, men for de fleste folk med et liv utenom er vel TUF blandt det værste som treffer.

 

Ms crits med den :dribble:

 

 

edit: Der var den ekle crusadern fjernet fra my precciouzzz Quel`Serrar, og Agility 15 slengt på. Tanking enchant ftw :)

 

edit2: 4k rep med Zandalar tribe til revered, da ligger Epic chest mats og venter i banken, og 4k til Exalted med Av, da blir det ny ring og mace, samt tank trinket og kanskje et skjold for trash mobs og. livet er fint for tiden :)

Endret av GRendal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...