Gnurk Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 fuckings A'lar! ARGH! Veit ikke helt hva som går gærnt, men det som er gærnt er at vi ikke klarer å få han ned i Phase 2 Hadde en pally tank som holdt på alle addsa mens vi nuka A'lar. Funket ikke, fordi @ ca 20% dæva han fordi det ikke var lenger mulig å heale han, og vi tok A'lar ned til 15% før vi døde. Noen tips til hvordan han kan gå ned mer kontrollert og glatt i phase 2? Vi "sparer" alltid adds fra fase 1 til fase 2, for å korte ned fase 2, også verdt et forsøk det. Krever litt ekstra fokus på add-tank da man setter i gang AoE på adds i phase 2 (paladin for vår del), men vips så er Al'ar nede på <80 % med en gang i fase 2. Melee hjelper med å ta adds ned til 20-30 % i fase 1, innimellom DPS på Al'ar (blir mye løping fram og tilbake ) Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men det hjalp nok sikkert at jeg har ca 30% av played tiden på kontoen din da Hadde du sagt ca 3% så hadde æ kanskje vært enig med deg Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jess... fikk nettop ban av GM's, har vært på jobb, og i mellomtiden har det vært en eller annen nørd som har scamma noen med accounten min.. er ikke noen som vet passordet mitt engang! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jess... fikk nettop ban av GM's, har vært på jobb, og i mellomtiden har det vært en eller annen nørd som har scamma noen med accounten min.. er ikke noen som vet passordet mitt engang! Looks like you need a /hug. Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ja! =( men det ordner seg vel... tror jeg har fått litt dårlig reputation, fikk høre av guildmembers før jeg ble disconnecta at det var mange som hadde blitt whispera om de kjente meg :\ Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Vashj down. T5 helm på meg, yay. uuh! grattis!, jeg gleder meg noe fælt til vi kommer til henne, ikke lenge til! Blir morro Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Forrige mandag: Første forsøk på Nightbane, one-shot. I går: Første besøk til Gruul. Gruul's Lair cleared etter 2,5 time. Flott å være i et reroll-guild! (Eventuelt; helvete som Blizzard nerfer content) Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 HVor får jeg tak i addonen som viser hvilke klasser og spillere man er opp i mot i Arena, altså med en gang kampen starter. Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 hmm, jeg har den men får det ikke for det. Må de aktiveres på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) HVor får jeg tak i addonen som viser hvilke klasser og spillere man er opp i mot i Arena, altså med en gang kampen starter. Noter deg det at du må dra musen over dem før de kommer opp i Proximo vinduet. EDIT: Den kommer ikke før du er inne i arena, for å flytte den holder du alt inne og drar. Lykke til. Endret 14. januar 2008 av Ajac0 Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 HVor får jeg tak i addonen som viser hvilke klasser og spillere man er opp i mot i Arena, altså med en gang kampen starter. Noter deg det at du må dra musen over dem før de kommer opp i Proximo vinduet. EDIT: Den kommer ikke før du er inne i arena, for å flytte den holder du alt inne og drar. Lykke til. thanks Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 HVor får jeg tak i addonen som viser hvilke klasser og spillere man er opp i mot i Arena, altså med en gang kampen starter. Noter deg det at du må dra musen over dem før de kommer opp i Proximo vinduet. EDIT: Den kommer ikke før du er inne i arena, for å flytte den holder du alt inne og drar. Lykke til. thanks Ikke for å kverulere eller noe men du trenger strengt tatt ikke muse over dem. Skal komme automatisk med engang de er synlige for øyet. I hvertfall min erfaring med proximo Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) HVor får jeg tak i addonen som viser hvilke klasser og spillere man er opp i mot i Arena, altså med en gang kampen starter. Noter deg det at du må dra musen over dem før de kommer opp i Proximo vinduet. EDIT: Den kommer ikke før du er inne i arena, for å flytte den holder du alt inne og drar. Lykke til. thanks Ikke for å kverulere eller noe men du trenger strengt tatt ikke muse over dem. Skal komme automatisk med engang de er synlige for øyet. I hvertfall min erfaring med proximo Da er din erfaring feil. Ofte ser jeg folk gjemme seg bak stopler i nagrand uten at jeg å mouseover dem. De kommer heller ikke på proximo da. Men hvis team members mouseover de, så får du de i ditt panel også. Endret 14. januar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fungerer LFG-chatten for dere? Jeg kommer inn på listen over hvilke instancer jeg leter etter gruppe til, men får hverken lese eller skrive i chatten... Litt dumt nå som jeg må til DM West med Paladin-questen. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noen ganger slår det meg et det banale utrykket "det enkle er ofte det beste" egentlig har noe til seg... http://www.gameriot.com/blogs/Gamers-Edge/...d-Intelligence/ Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hater folk som alltid vinner på greed. Gikk instance med en femmer gruppe, og han med best gear vant minst 40% av alt på greed, mens jeg sjeldent vinner noe. Hater det, og i tillegg tar han need en god del ganger og på masse gear andre trenger som han ikke har bruk for. omg!! Lenke til kommentar
alinor Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noen som kjenner til en addon som teller for eksempel antall iron ore samlet? Litt som en personlig quest lager. er litt lat så lurer på om det er noen her som kanskje vet om noe eller bruker noe som kan fungere. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hater folk som alltid vinner på greed. Gikk instance med en femmer gruppe, og han med best gear vant minst 40% av alt på greed, mens jeg sjeldent vinner noe. Hater det, og i tillegg tar han need en god del ganger og på masse gear andre trenger som han ikke har bruk for. omg!! Hvorfor trenger han items dere greeder på noe mindre en de andre i gruppa? Så lenge ingen trenger gearet til å ha på er det vel okei? Og hva var det han needet på? Jeg tviler på at han needet på noe han ikke trenger. Mulig han trengte det for en annen specc også? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 hallo? er du helt rar eller? når alle greeder er det fordi ingen trenger det til annet enn cash, så en random får det, og er det need så er det gear man bruker. Forstår ikke hvorfor du skal nerdrage om tilfeldige elementer, og langt mindre at du skal sammenligne det med need gear. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå