Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

fuckings A'lar! ARGH!

 

Veit ikke helt hva som går gærnt, men det som er gærnt er at vi ikke klarer å få han ned i Phase 2 :p

 

Hadde en pally tank som holdt på alle addsa mens vi nuka A'lar. Funket ikke, fordi @ ca 20% dæva han fordi det ikke var lenger mulig å heale han, og vi tok A'lar ned til 15% før vi døde.

 

Noen tips til hvordan han kan gå ned mer kontrollert og glatt i phase 2?

 

Vi "sparer" alltid adds fra fase 1 til fase 2, for å korte ned fase 2, også verdt et forsøk det. Krever litt ekstra fokus på add-tank da man setter i gang AoE på adds i phase 2 (paladin for vår del), men vips så er Al'ar nede på <80 % med en gang i fase 2.

 

Melee hjelper med å ta adds ned til 20-30 % i fase 1, innimellom DPS på Al'ar (blir mye løping fram og tilbake ;) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HVor får jeg tak i addonen som viser hvilke klasser og spillere man er opp i mot i Arena, altså med en gang kampen starter.

Noter deg det at du må dra musen over dem før de kommer opp i Proximo vinduet.

 

EDIT: Den kommer ikke før du er inne i arena, for å flytte den holder du alt inne og drar. Lykke til.

Endret av Ajac0
Lenke til kommentar
HVor får jeg tak i addonen som viser hvilke klasser og spillere man er opp i mot i Arena, altså med en gang kampen starter.

Noter deg det at du må dra musen over dem før de kommer opp i Proximo vinduet.

 

EDIT: Den kommer ikke før du er inne i arena, for å flytte den holder du alt inne og drar. Lykke til.

 

thanks :)

Lenke til kommentar
HVor får jeg tak i addonen som viser hvilke klasser og spillere man er opp i mot i Arena, altså med en gang kampen starter.

Noter deg det at du må dra musen over dem før de kommer opp i Proximo vinduet.

 

EDIT: Den kommer ikke før du er inne i arena, for å flytte den holder du alt inne og drar. Lykke til.

 

thanks :)

Ikke for å kverulere eller noe men du trenger strengt tatt ikke muse over dem.

Skal komme automatisk med engang de er synlige for øyet.

 

I hvertfall min erfaring med proximo

Lenke til kommentar
HVor får jeg tak i addonen som viser hvilke klasser og spillere man er opp i mot i Arena, altså med en gang kampen starter.

Noter deg det at du må dra musen over dem før de kommer opp i Proximo vinduet.

 

EDIT: Den kommer ikke før du er inne i arena, for å flytte den holder du alt inne og drar. Lykke til.

 

thanks :)

Ikke for å kverulere eller noe men du trenger strengt tatt ikke muse over dem.

Skal komme automatisk med engang de er synlige for øyet.

 

I hvertfall min erfaring med proximo

Da er din erfaring feil. Ofte ser jeg folk gjemme seg bak stopler i nagrand uten at jeg å mouseover dem. De kommer heller ikke på proximo da.

 

Men hvis team members mouseover de, så får du de i ditt panel også.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Hater folk som alltid vinner på greed. Gikk instance med en femmer gruppe, og han med best gear vant minst 40% av alt på greed, mens jeg sjeldent vinner noe. Hater det, og i tillegg tar han need en god del ganger og på masse gear andre trenger som han ikke har bruk for. omg!!

Hvorfor trenger han items dere greeder på noe mindre en de andre i gruppa? Så lenge ingen trenger gearet til å ha på er det vel okei?

 

Og hva var det han needet på? Jeg tviler på at han needet på noe han ikke trenger. Mulig han trengte det for en annen specc også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...