Scatch Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Teit at det ikke finnes noen bra healing gems fra honor. Noen som vet om Blizzard har kommet med en uttalelse ang. dette eller noen annen info? Melee gemsene er jo ganske mye bedre enn vanlig blå gems. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 fuckings A'lar! ARGH! Veit ikke helt hva som går gærnt, men det som er gærnt er at vi ikke klarer å få han ned i Phase 2 Hadde en pally tank som holdt på alle addsa mens vi nuka A'lar. Funket ikke, fordi @ ca 20% dæva han fordi det ikke var lenger mulig å heale han, og vi tok A'lar ned til 15% før vi døde. Noen tips til hvordan han kan gå ned mer kontrollert og glatt i phase 2? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Da skal jeg nok en gang prøve å begynne å spille wow igjen. Kommer til å gå mye PvP på den gamle locken min. En kamerat av meg skal også hjelpe meg å booste en yngre char. Får håpe jeg får tilbake den gamle spillegleden. Server og level er locken på da? 70 gnome på Sylvanas. Edit: Jeg har glemt hvor mye epic flying mount koster + riding skill. Kan noen fortelle meg det? Endret 13. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da skal jeg nok en gang prøve å begynne å spille wow igjen. Kommer til å gå mye PvP på den gamle locken min. En kamerat av meg skal også hjelpe meg å booste en yngre char. Får håpe jeg får tilbake den gamle spillegleden. Server og level er locken på da? 70 gnome på Sylvanas. Edit: Jeg har glemt hvor mye epic flying mount koster + riding skill. Kan noen fortelle meg det? 5200g totalt. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da skal jeg nok en gang prøve å begynne å spille wow igjen. Kommer til å gå mye PvP på den gamle locken min. En kamerat av meg skal også hjelpe meg å booste en yngre char. Får håpe jeg får tilbake den gamle spillegleden. Server og level er locken på da? 70 gnome på Sylvanas. Edit: Jeg har glemt hvor mye epic flying mount koster + riding skill. Kan noen fortelle meg det? Ikke si navn, for all del ikke si navn. Drøm lever, jeg migrerer til deg så skal vi ta knekken på de ^^. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) :O Gief navn. Ingen rakk å se det Jeg vil ikke bli hovedmobbeofferet til Drøm. Endret 13. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noen tips til hvordan han kan gå ned mer kontrollert og glatt i phase 2? Sett ranged dps til å drepe adds etterhvert som de kommer? Du vet at hver gang dere dreper en add så mister Al'ar like mye hp som adden dere dreper har? Vi drepte vanligvis adds til Al'ar var på typ 30-40% tror jeg, så off tanka vi resten. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noen tips til hvordan han kan gå ned mer kontrollert og glatt i phase 2? Sett ranged dps til å drepe adds etterhvert som de kommer? Du vet at hver gang dere dreper en add så mister Al'ar like mye hp som adden dere dreper har? Vi drepte vanligvis adds til Al'ar var på typ 30-40% tror jeg, så off tanka vi resten. vi var 3-4 melee dps + 1 pally tank på addsa i phase 1. Får vel gi beskjeden videre til raidleadern og se om han blir enig (faen meg best for'n). Takker for tipset! Det hørtes faktisk fornuftig ut. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) En add død = Al`ar mister 5% hp Om jeg husker riktig^^ Endret 13. januar 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Jeg bare legger inn en rask annonse. <Pretty Maids> trenger en feral druid. Vi har lett over hele vår egen server uten nytte og søker nå etter noen som er villig til å transfere til Ravencrest EU for å spille med oss. Du må være veldig aktiv, ha greit gear og ha BT key. Vi er et seriøst pve guild på horde siden, som har farmet Illidan i rundt 2 måneder nå. Ta en tur innom www.prettymaids.eu om det virker interresant. Endret 13. januar 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jeg kan joine med min 70 tauren druid som har fult blått gear:) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vashj down. T5 helm på meg, yay. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Oh, gratulerer. Siste bossen i en instance er alltid like gøy. Spesielt Vashj, som er en skikkelig prøv-og-feil encounter. Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Søren og... skulle ønske jeg starta wow tidligere... Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 fullt blått gear !== great gear og BT key. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Whoooooooo, Illidan pwnd! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noen tips til hvordan han kan gå ned mer kontrollert og glatt i phase 2? to tanks på al'ar og to tanks på adds som tanker en hver, gjerne dpswarrior ellerno på den ene om dere bruker det, dreper ranged dps(hunters, mages og warlocks) addsa mens resten(melee + shadowpriests(kaster to dots på addsa når dem spawner)) fokuserer på al'ar under hele p2 Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ding.. Da var min 6 lvl 70 i boks, bare 3 igjen nå Gratulerer, ikke noe boting skjønner jeg? Nope.. Har jobbet for hver eneste xp, ikke latt noe bot gjøre jobben... Men det hjalp nok sikkert at jeg har ca 30% av played tiden på kontoen din da Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Whoooooooo, Illidan pwnd! Gratulerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå