wwwerner Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke egentlig, du må bare stole på ham. Derfor bruker mange folk innad i guildet sitt til å gjøre slikt i stedet for random folk som svarer i Orgrimmar-chatten. Ok. Har et par i guildet som kan, men jeg trenger Arcanite Bar, og da er det 1. døgns cooldown. Eneste tingen jeg mangler for å fortsette med Paladin-questen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Yay, en level igjen til 70 Kan jeg klare det med konstant spilling frem til tirsdag (samt litt søvn og pause lørdag kveld)? Har du ikke vært mye i shadowmoon/netherstorm ennå, tar 69-70 ikke lang tid nei. Hadde tenkt å spare så mange quester som mulig til 70 for penger Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg ville ikke bare gitt en helt random fyr masse mats jeg hadde brukt dagesvis på å få tak i. Endret 10. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg forstår så lite av EotS... Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tja, camp en base du bare da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja, gjorde det. Enda kjedeligere at det bare er en oppe om gangen nå. Å få 39 marks kan ta tid =/ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har forstått det slik at hos oss er det litt raskere å komme seg inn @ 70 enn rett før, hvis dette var denne alten som ikke var 70... Hos oss er BTW, sylvanas, rampage gruppen er vel det. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Eots. Begynn med å ta dine 2 nærmaste baser, send ei gruppe på 5+ personer inn og angrip ein av dei horde styrte basane. 1-2 på forsvar i kver base, og resten tar flagg. Lett Når alt går fint tar du over den siste horde basen, og vinner spelet på 10min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kuldesjokk, ah. Ja, denne alten er 640k xp unna 70 Rampage ja, Frostwhisper er vel i Rampage afaik. Jeg syns ikke jeg ser mer enn 1-2 oppe om gangen, i motsetning til AV hvor det så vidt er kø TheOneAsk, takk for info Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Alliance du er? Isåfall, ikke rart du syter, de gangene jeg har kjørt Eots (har vel rundt 40 marks) så har jeg opplevd et tap Og nei, jeg eide ikke alt og alle. Horde har hatt et godt samarbeid. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Zomg! Vunnet 3 EotS bare i dag. Og jeg er Alliance, det sier sitt. Endret 10. januar 2008 av Inxs Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Merkelig. Alle gangene jeg har spilt EOTS har alliance-folkene bare virret rundt som hodeløse høns, mens horde har tatt alle punktene og vunnet ganske kjapt. Det virker som Alli ikke har begrep om hvordan EOTS funker. Dere skal holde de 4 tårnene, og hente flagget i midten og levere det på en av tårnene for å få poeng. Veldig enkelt egentlig. Endret 10. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Alliancemetoden virker ut til å være alle på flagg også går alle i en flokk opp til et random tårn vi vil levere på, betyr at horde alltid har minst 3 tårn og kjører ezmode, til og med flagget får horde tak i enda de er overtall deluks, 60-69 er disse erfaringene fra da... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 70 erfaringene går mye på det samme. Trust me. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Heisann, jeg og noen kompiser i klassen har fått et norskprosjekt om å lage en film med en liten handling 1-3 min. Vi tenkte å lage noe ingame men mangler en handling.. Noen forslag? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Heisann, jeg og noen kompiser i klassen har fått et norskprosjekt om å lage en film med en liten handling 1-3 min.Vi tenkte å lage noe ingame men mangler en handling.. Noen forslag? Pvp film? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Heisann, jeg og noen kompiser i klassen har fått et norskprosjekt om å lage en film med en liten handling 1-3 min.Vi tenkte å lage noe ingame men mangler en handling.. Noen forslag? Pvp film? Nei må ha litt handling som "ikke wow'ere" forstår Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Heisann, jeg og noen kompiser i klassen har fått et norskprosjekt om å lage en film med en liten handling 1-3 min.Vi tenkte å lage noe ingame men mangler en handling.. Noen forslag? Pvp film? Nei må ha litt handling som "ikke wow'ere" forstår Ok, lag en kjærlighets film da. Der dama til han karen dør. Også tar han livet av seg selv. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 sånt skvip i en elektroklasse tror ikke jeg slår ann^^ men care, læreren er dame så vi får prøve Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 sånt skvip i en elektroklasse tror ikke jeg slår ann^^ men care, læreren er dame så vi får prøve Legg den ut på youtube også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå