Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Droppen jeg var ute etter i MC droppa i går, men fikk den ikke :/ Kjøpte denne rett før, så da hadde jeg minus når denne droppa, men jeg trudde den andre druiden hadde cenarion skuldra og ikke ville ha den, skjønner ikke hvorfor han kaster bort dkp på de skuldra når han har 6/8 deler ^^.

 

 

Edit: eter faktisk ^^

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Droppen jeg var ute eter i MC droppa i går, men fikk den ikke :/ Kjøpte denne rett før, så da hadde jeg minus når denne droppa, men jeg trudde den andre druiden hadde cenarion skuldra og ikke ville ha den, skjønner ikke hvorfor han kaster bort dkp på de skuldra når han har 6/8 deler ^^.

5430804[/snapback]

 

Fordi de er bedre? Jeg synes i hvert fall det... har både cenarion spaulders og wildgrowth og bruker bare wildgrowth spaulders. Men så går jeg for maks +healing gear også (har +399 healing nå :D), uansett så synes jeg både 5-set og 8-set bonusen til cenarion er skikkelig dårlig, selv om den ble buffet litt etter patchen.

 

edit: og hvis noen prøver å telle +healing etter profilen min, så har jeg fått Cauterizing Band og Royal Seal of Eldre'Thalas etter den ble oppdaterit :p

Endret av SBS
Lenke til kommentar
96 spirit på lvl 19, er det mye? :) .

Tenkte å specce for healing for prest siden jeg har spilt warlock, men lønner holy eller disc seg først?

5433391[/snapback]

 

Shadow. Du gimper deg noe helt voldsomt ved å velge holy i begynnelsen, og forskjellen mellom holy-healing og "shadow-healing" er minimal, iallefall på lvl19.

5433443[/snapback]

ja, jeg er fullt klar over det og har spilt shadowprest til lvl 40 +/-. Men hvis jeg skal levle i instancer og det er det så er ikke shadow lønnsomt fordi jeg bare healer. Meninga er ikke at jeg skal være lvl 60 i morra, men skal ha det morro, og jeg synes healing er morro og derfor vil jeg være best mulig healer og ;) .

Lenke til kommentar
Shadow er det ultimate, ja.

 

I level 40 slår jeg jo warriros 6 levler over meg! (han hadde t.o.m epic øks).

5433462[/snapback]

Ikke at low-lvl epics generelt er no særlig bra :p

 

og gear har forsåvidt ikke så mye å si - eide en warlock i duel tidligere i dag - han hadde kun blues + omtrent 4 pieces felheart - jeg har kun blues, og noen få greens (se link i sig ;) )

 

Skills > Gear ;)

Lenke til kommentar
Shadow er det ultimate, ja.

 

I level 40 slår jeg jo warriros 6 levler over meg! (han hadde t.o.m epic øks).

5433462[/snapback]

Ikke at low-lvl epics generelt er no særlig bra :p

 

og gear har forsåvidt ikke så mye å si - eide en warlock i duel tidligere i dag - han hadde kun blues + omtrent 4 pieces felheart - jeg har kun blues, og noen få greens (se link i sig ;) )

 

Skills > Gear ;)

5434717[/snapback]

 

Gear har utrolig mye å si når det gjelde meele, og nesten ingenting å si når det gjelder casters :) (utenom +dmg gear)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...