Xint Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er ikke jeg trivelig? Hvem faen er du? Du er ikke trivelig Og jeg har nettopp begynt å spille i Drøm Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Etter patchen så vil ikke grafikk loade seg helt, npc's og meg selv etc. Er et stort problem da jeg vil ha gjort mine quests etc. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Icy Veins og ny Mana Gem. <3 Nydelig patch for mages. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Ja, testet den lille magen min istad. Håper det nye watershieldet gir meg mere uptime i 4minutter ++ bossfights ;p er lei av manapots. Endret 9. januar 2008 av Ole J Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 var og gjorde quest i The Hinterlands i dag, i det store tempelt som nå ikkje er elite lengre. og der droppa Kand The Decapitator av en mob Lenke til kommentar
Xint Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 var og gjorde quest i The Hinterlands i dag, i det store tempelt som nå ikkje er elite lengre.og der droppa Kand The Decapitator av en mob Grats med 400g ;p Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har mine tvil om at den kommer til og selge for 400g Lenke til kommentar
Xint Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har sett den selge for mer, på opptil flere servere. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Forundrer meg ikke om han får rundt 350g for den. Endret 9. januar 2008 av Inxs Lenke til kommentar
storken Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Herregud, Drøm overtar her nå ass. Her er min mening (om noen bryr seg om den): Jeg bryr meg ikke, kanskje frohman ble mobba og ikke tar en spøk like lett som andre, kanskje PSV er i dårlig humør avogtil, kanskje skippi har sugent gear osv. Men, hva så? Learn to adapt heter det. Og hvem utenom Drøm bryr seg? Iaff, hvem av dere i drøm er det som fornærma en 70 warlock?, han(kammisen min) tok seg nær av det og etter mer drittslenging var vel avtalen og "møte han på Drøm rekka på TG" ja, jeg har lite å gjøre mens jeg venter på at grandiosaen min blir ferdig Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 8 netherwing eggs mens jeg gjorde ferdig dailys, ikke værst Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Herregud, Drøm overtar her nå ass.Her er min mening (om noen bryr seg om den): Jeg bryr meg ikke, kanskje frohman ble mobba og ikke tar en spøk like lett som andre, kanskje PSV er i dårlig humør avogtil, kanskje skippi har sugent gear osv. Men, hva så? Learn to adapt heter det. Og hvem utenom Drøm bryr seg? Iaff, hvem av dere i drøm er det som fornærma en 70 warlock?, han(kammisen min) tok seg nær av det og etter mer drittslenging var vel avtalen og "møte han på Drøm rekka på TG" ja, jeg har lite å gjøre mens jeg venter på at grandiosaen min blir ferdig Takk. Må også få påpeke at de som er i Drøm som "spammer" her nå snakker for seg selv og ikke hele guilden, så syns det blir feil å ta alle over en kam. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Les mine lepper! Denne har blitt rene chatte- og OTtråd så permanent stenging vurderes nå. Da holder vi oss til topicen, ikke sant? Mvh ps. diskusjon om Drøm har vel egen tråd? Endret 10. januar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
drood Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 få litt liv i denne tråden igjen.. OT: noen som veit om noen som tilbyr helt enkle og greie guild forum/hjemmesider? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 www.guildportal.com har i alle fall noe, funker helt greit Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vet ikke om dette er OT, men har noen sett Tales of the past 3? Viss ikke så anbefaler jeg alle og se den, NÅ. Den kan forøvrig streamest her: http://joox.net/cat/2/id/1998537 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har sett den selge for mer, på opptil flere servere. Jeg kjøpte Kang for 80g da jeg levlet min paladin. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Kang The Decapiator Jeg betalte 450gull for den til min shaman. Den pleier å ligge på alt fra 300 til 600gull. Betalte 320gull for samme våpen til warrioren min. Prisen er nok inviduell fra server til server, samt etterspørsel fra markedet. Server: Moonglade EU Alliance Endret 10. januar 2008 av Ashvan Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Den fikke eg i går av en mob men når eg skulle selge den så klikka jo alle i traden om at dem var lei av den Endret 10. januar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Fint å se at tråden ble åpnet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå