Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Og mange av argumenta til Frohman er slike ting som ingen andre reagerer på. Td. kvar i landet han er ifra, vennlig terging mellom dei fleste på denne saken, PSV er sunnmøring og får høyra da, han tar det slik det er meint som ein vennligspøk, mens Frohman tok det personlig og går til personangrep.

Fleire sider av saken Loeve og du har tynn basis til å dømme guilden vil eg sei

Jeg brukte og ha ganske god selvironi, mtp. at jeg var trønder. I starten var det morsomt, men så tok det helt av dage. At jeg var trønder var forklaringen på hvorfor jeg ble ganka, eller hvorfor gruppa mi wipa.

Jeg har det fortsatt til gode å se at noen forklarer f.eks. Valere at han ikke kan ta warrs fordi han kommer fra østlandet, og han tar det med godt humør. Den dagen migrerer jeg gjerne tilbake til Sylvanas, med et fornøyd smil.

OnTopic: 44 med hunteren nå, noen plass som annbefalast for vidare lvling (horde)

Prøvd SoS? Har hørt at det er flust av nye quests der. Om ikke er det også usannsynlig mye XP på å fullføre alle questene i ZF.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har pint meg gjennom all BS-en dere har utsatt dette forumet for, om det var svaret du var på utkikk etter?

Var nyskjerrig på korleis erfaring du hadde med Drøm, og har fått svaret mitt ja.

Vell, vil sei folk som PSV og Lycan er nyttige for forumet, kan sin theorycrafting og hjelper mange.

Men det er min meining,

Lenke til kommentar

Herregud, for noe tull. Kan dere holde dere til topicen i tråden? Dette forbanna idiotiet dere driver med kan dere sende på mail eller pm eller lignende. Jeg sitter igjen med ett inntrykk: oppmerksomhet, oppmerksomhet, oppmerksomhet. Jeg er lei, rapportert samtlige utskeilser, og håper dere kan holde dere til tråden.

OT: 2.3.2 er en herlig patch, elsker å ha ca 1/3 av ping'en jeg hadde før patchen ;)

Lenke til kommentar
Lycan og PSV er geniale når det kommer til å svare på spørsmål o.l.

Det blir værre med resten av "heapen".

De nattlige koselige samtalene vi hadde var da ikke så ille. :(

Joda, har jo hørt littavhvert fra Drøm. Har en kompis som skal banke en fra Drømrekka elns :p

Edit: på TG.

Bør ikke være noe problem. Noen av de gutta gjør seriøst ikke annet.

gjør ikke hva?

Annet enn å spille wow.

Lenke til kommentar
Jeg har pint meg gjennom all BS-en dere har utsatt dette forumet for, om det var svaret du var på utkikk etter?

Var nyskjerrig på korleis erfaring du hadde med Drøm, og har fått svaret mitt ja.

Vell, vil sei folk som PSV og Lycan er nyttige for forumet, kan sin theorycrafting og hjelper mange.

Men det er min meining,

nå er det ikke enkeltpersoner han snakker om. Det at de svarer bra på spørsmål rundt WoW er greit nok, men monging på forumet som en enhet (det vil si de fra Drøm) er bare latterlig.

Jeg gir da vel faen i om en i guildet deres har stor tiss.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Alle i Drøm virker som noen faens idioter, utenom Lycantrophe...

.. valere og datsyl er ganske trivelige også :) Men så har vi kvisa på rumpa *host* *hark*

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne vite hvorfor du syns jeg er en faens idiot.

.. valere og datsyl er ganske trivelige også :) Men så har vi kvisa på rumpa *host* *hark*

Takk, hvertfall en som syns det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...