Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Og det er spesielt fordi? Trym slacker 24/7 og ja han får høre det. Jeg kommer med spydige kommentarer og vips /Gkick. Profusion, gearet ditt suger noe jævlig, og det er din feil vi whiper i heroix. Og Skippi, vel.......

 

Vi blei jo enige om at jeg rolla feil race, jeg er jo imba god!

Ergo alt dette grunner ut i dine rasistiske utsagn om races ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Næsj, Drøm er jo en forholdsvis skilla gjeng, da. Tror ikke de får noe problemer i kara når de kommer til det stykket. For min del synes jeg det er et elendig guildmiljø, noe som gjorde at jeg forlot serveren til fordel for IRL-venner.

 

Du om det, liker miljøet i guilden ekstremt godt.

 

Er av det samme inntrykket selv. Masse barnslig internhumor, råtten behandling av andre medlemmer og ubegrunnet elitisme.

 

Masse intern humor er det ja, Men å si att guildmembers blir råttent behandlet blir overdriving.

 

De fleste blir boosta, men mange blir irriterte når noen spammer om boost i 5-6 timer samme dag, sjølv om han har fått svart att det ikkje vart den dagen. Når ein da fortsetter med boostemasing gidder ikkje eg hjelpe han.

 

Og mange av argumenta til Frohman er slike ting som ingen andre reagerer på. Td. kvar i landet han er ifra, vennlig terging mellom dei fleste på denne saken, PSV er sunnmøring og får høyra da, han tar det slik det er meint som ein vennligspøk, mens Frohman tok det personlig og går til personangrep.

Fleire sider av saken Loeve og du har tynn basis til å dømme guilden vil eg sei

Lenke til kommentar

Det er forskjell på å herje med internhumor innad i guilden og det å forpeste et diskusjonsforum med det.

 

imastard: Dere er ikke noe mer seriøse enn deres bilde utad, og det har jeg mer enn nok erfaring med til å uttale meg på grunnlag av.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Det er forskjell på å herje med internhumor innad i guilden og det å forpeste et diskusjonsforum med det.

 

imastard: Dere er ikke noe mer seriøse enn deres bilde utad, og det har jeg mer enn nok erfaring med til å uttale meg på grunnlag av.

 

Den godeste imastard har aldri sagt att Drøm er eit seriøst guild heller. Er eit sosial guild.

 

og om eg tør spørra, korleis erfaring har du med drøm?

 

 

 

OnTopic: 44 med hunteren nå, noen plass som annbefalast for vidare lvling (horde)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Joda, har jo hørt littavhvert fra Drøm. Har en kompis som skal banke en fra Drømrekka elns :p

 

Edit: på TG.

Bør ikke være noe problem. Noen av de gutta gjør seriøst ikke annet enn å spille.

 

PSV er sunnmøring og får høyra da, han tar det slik det er meint som ein vennligspøk, mens Frohman tok det personlig og går til personangrep.

 

Har aldri sett på det som noe alvorlig fra deres side (du, valere, heart osv), men akkurat PSV er jo ekstrem. Altså, er det så rart at vi føler oss litt mere truffet av hans konstante erting og drittkasting?

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...