Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

a) Jeg er trønder

b) Jeg er trønder

c) Jeg er trønder

d) PSV er i dårlig humør (Kunne ha gjentatt denne et par tusen ganger, men det er ikke nødvendig.)

e) imastard kjeder seg

f) Mokasinene er borte

g) Noen har klipt barten min mens jeg sov

h) Jeg er trønder

Og det er spesielt fordi? Trym slacker 24/7 og ja han får høre det. Jeg kommer med spydige kommentarer og vips /Gkick. Profusion, gearet ditt suger noe jævlig, og det er din feil vi whiper i heroix. Og Skippi, vel.......
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kombiner dårlig humør med random personangrep og uendelig babbling du. (PÅ TRØNDERSK MAY I ADD...)

 

Uansett, case closed fra min side:

Tror jeg kan telle på under en hånd hvor mange som kommer til å savne deg.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Kan dere ikke ta denne interne guild-kranglinga i WOW istedet for i denne tråden, da?

Ingen har interesse av å lese det, egentlig.

Og der satte Bytex siste spiker i kista. Ta slik drama i WoW eller over PM.

 

Fikk forresten endelig t6 gloves i dag etter en lang tørke på paladin, priest, warlock token. :D

Lenke til kommentar

Siste til Frohman: Vi, jeg, drøm har aldri hatt noe spesifikt imot deg. Alle var nøytrale for alle idet PRD1 startet. Fra den dagen var den alltid slenging av vennskapelige kommentarer til hverandre. Alt på bakgrunn av fordommer som dialekt, måte og snakke på og skill. Poenget er at vi var en gjeng med folk som akkurat hadde blitt venner, og ingen tok noe seriøst - Ingen tar noe seriøst den dag i dag. De fleste i Drøm er like mye venner, uanvhengig av hvor mye drit vi slenger til hverandre; Det er slik en vennegjeng fungerer. Det er også slik Drøm fungerer. Hadde du vært tolmodig, høflig og ikke så jævlig krevende, hadde du hatt det brillefint.

 

Og hvem var det som sa "screw you" og startet "iwannabedrøm"-guild? Det var deg. Bar vi noe nag for det? Neh. Tok vi noe av driten du slang til oss seriøst? Neh. Hope you see my point.

Endret av MrRexor
Lenke til kommentar

PvP-healing: Druid eller Priest.

PvE-healing: Priest

 

Begrunnelse: Begge er sterke i alle typer av Arena (Druiden er ikke ekstrem i 5v5, men tar det igjen i 2v2/3v3), og har unike spillestiler.

 

I PvE har priest flest typer healingspells, noe som gjør at man ikke føler at man spammer en knapp i det uendelige. Druids har jeg ikke med her, da det spesielt er kite/CC-aspektet som gjør dem morsomme i PvP.

 

Join Drøm som Horde, gi meg nick hvis alliance.

 

Har en alliance-alt jeg leker meg med en god del for tida. Bedwyr, 68 priest. Da jeg ikke er fan av leeching, kommer jeg nok ikke til å ha særlig bra PvP gear på leeenge, men det er bare å komme og ganke meg, jeg liker det!

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Bortsett fra at når man leveler Priest fra 10-60 bruker man helst Shadow-treet, som gir mest mulig DPS med minst mulig mana. Og da er man egentlig ikke en ren healer, siden man hopper over alle healing-talents i Holy-treet. Det er laaaaaaaaaangsomt å levele med Holy-spec fordi du får så lite damage output og må drikke veldig ofte.

 

Så de fleste kjører vel Shadow frem til 60 også respeccer hvis de vil switche til å heale i PVP eller instances.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det samme kan man si om Holy Paladin, Resto Shaman, og Resto Druid. Poenget ditt er?

 

EDIT: Men ja, er i prinsippet enig i at man ikke får det man vil ha når man levler healer. Om man bare skal instance fra 60-70 tar det evigheter da også, pga. all tiden det tar med å finne group, spille med folk som ikke er så flinke osv. Nå er det bare 2 levler igjen, så kan jeg si farvel til Shadow-treet. Gleder meg!

 

EDIT2: Healing går fint som offspecs i alle 5 mans. Andrebossen i Slave Pens var faktisk litt slitsom da jeg gjorde den på level 62 eller noe, men en elemental shaman hjalp til med et par offheals, så det hele gikk fint. Treg DPS merkes fort når man healer som offspec, da man blir OOM langt fortere.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Downloading new patch... :whistle:

 

"Ambush: The damage multiplier on this ability has been increased from 250% to 275%."

"Shadowstep now adds a 3 second, 70% movement speed increase. "

 

 

Får jo nesten lyst å teste roguen igjen :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...