Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk gjorde det der på 60. Tar bare litt ferdigheter.

Jeg kan sikkert klare jeg og, men det kommer til å ta et par timer, og cleare hele veien i rundt, i tillegg et par soulstones, og voidwalkers kommer til å gå med. Hopper jeg ned fra brua, selv i et hjørne, ender jeg opp med å pulle hele rommet, og derifra er det også en lang vei ned til Rattlegore.

Been there done that. Spec felguard og alle dine bekymringer er forbi, og jeg syns ikke det er riktig og si at "ingen ville hjelpe deg" Du skulle jo bort anyways.
Lenke til kommentar
Hvilken del av posten din er du vil gjenta?

Betal noen 70's for å være med. Betal for vennen din sin gametime. Går ann å tenke litt sånn også ...

 

Folk gjorde det der på 60. Tar bare litt ferdigheter.

Jeg kan sikkert klare jeg og, men det kommer til å ta et par timer, og cleare hele veien i rundt, i tillegg et par soulstones, og voidwalkers kommer til å gå med. Hopper jeg ned fra brua, selv i et hjørne, ender jeg opp med å pulle hele rommet, og derifra er det også en lang vei ned til Rattlegore.

Been there done that. Spec felguard og alle dine bekymringer er forbi, og jeg syns ikke det er riktig og si at "ingen ville hjelpe deg" Du skulle jo bort anyways.

 

Det var grunnen til at jeg ikke hjalp.

Lenke til kommentar

Her i livet så gir man og tar man, i ditt tilfelle er det snakk om å kun ta, ergo så gidder i alle fall ikke jeg hjelpe til. Vi får absolutt ingenting av å hjelpe deg med mount questen. Jeg booster gladlig folk som skal spille med oss. Men i folk som skal leave uansett, ser jeg ingenting.

Lenke til kommentar

Ja, da raidet mitt guild for første gang 25man.

Vi hadde akuratt 25 folk online, selvfølgelig kom ikke alle som igrunn skulle være der.

Men det stoppet oss ikke, vi drepte Maulgar og Gruul på 2 timer, etter det dro vi til SSC for morro skyld og for å lære medlemmene litt om trashet der. Vi endte opp med 22 medlemmer da vi kom der. Prøvde Lurker 4 ganger, og helt overaskende drepte vi han med. Så god start for min guild :)

Lenke til kommentar
Her i livet så gir man og tar man, i ditt tilfelle er det snakk om å kun ta, ergo så gidder i alle fall ikke jeg hjelpe til. Vi får absolutt ingenting av å hjelpe deg med mount questen. Jeg booster gladlig folk som skal spille med oss. Men i folk som skal leave uansett, ser jeg ingenting.

Ikke skal spille med dere, du liksom. Jeg fikk vel... skal vi se... 2 boosts da jeg levla. Ene boosta jeg meg selv med Valere, den andre fikk jeg bli med på, da Hearth skulle booste noen andre i SM. Før jeg hadde nevnt noe som helst om migrering, som kom etter deres bedritne oppførsel. Bare fordi jeg befinner meg til venstre på det politiske kompass og bor midt i landet, er det liksom greit å plage meg, og om jeg gjør motstand /gkick. Og, ja, dere sier at såpass må man tåle om man er medlem Drøm, så gjelder den reglen for dere også. Jeg siterer:

 

Disadvantage: Faen i helvete, hvorfor har Fel Orc Necroene så fordømt høy aggrorange?

Valere: Sikkert fordi du er trønder.

Hearthvader: Sikkert mokasinene.

Disadvantage: Rart dere østlandsosser ikke aggroer de. Demonisk korrupte orker blir lett sinte når de ser menn kledd i rosa.

Valere: Jeg har ikke noe rosa plagg.

Disadvantage: JEG HAR FOR FAEN IKKE SKINNVEST! ELLER MOKASINER!

Disadvantage has been kicked out of the guild by *en eller annen tulling med alt for my makt og fordommer mot trøndere*.

 

Jaja, håper dere uansett lærer å se lengre enn deres egen nesetipp, selv om jeg er 90% sikker på at mesteparten av det som står her ender opp i macroer som dere kan sitte og skratte av i guildchat.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Her i livet så gir man og tar man, i ditt tilfelle er det snakk om å kun ta, ergo så gidder i alle fall ikke jeg hjelpe til. Vi får absolutt ingenting av å hjelpe deg med mount questen. Jeg booster gladlig folk som skal spille med oss. Men i folk som skal leave uansett, ser jeg ingenting.

Ikke skal spille med dere, du liksom. Jeg fikk vel... skal vi se... 2 boosts da jeg levla. Ene boosta jeg meg selv med Valere, den andre fikk jeg bli med på, da Hearth skulle booste noen andre i SM. Før jeg hadde nevnt noe som helst om migrering, som kom etter deres bedritne oppførsel. Bare fordi jeg befinner meg til venstre på det politiske kompass og bor midt i landet, er det liksom greit å plage meg, og om jeg gjør motstand /gkick. Og, ja, dere sier at såpass må man tåle om man er medlem Drøm, så gjelder den reglen for dere også. Jeg siterer:

 

Disadvantage: Faen i helvete, hvorfor har Fel Orc Necroene så fordømt høy aggrorange?

Valere: Sikkert fordi du er trønder.

Hearthvader: Sikkert mokasinene.

Disadvantage: Rart dere østlandsosser ikke aggroer de. Demonisk korrupte orker blir lett sinte når de ser menn kledd i rosa.

Valere: Jeg har ikke noe rosa plagg.

Disadvantage: JEG HAR FOR FAEN IKKE SKINNVEST! ELLER MOKASINER!

Disadvantage has been kicked out of the guild by *en eller annen tulling med alt for my makt og fordommer mot trøndere*.

 

Jaja, håper dere uansett lærer å se lengre enn deres egen nesetipp, selv om jeg er 90% sikker på at mesteparten av det som står her ender opp i macroer som dere kan sitte og skratte av i guildchat.

Um jeg har da blitt Gkicka flere ganger enn jeg kan telle. Og jeg befinner meg til høyre på det politiske kompass og bor i sørnorge og har unik dialekt. Det er drøm etter som jeg har forstått. Ikke hat mot deg.
Lenke til kommentar
Um jeg har da blitt Gkicka flere ganger enn jeg kan telle. Og jeg befinner meg til høyre på det politiske kompass og bor i sørnorge og har unik dialekt. Det er drøm etter som jeg har forstått. Ikke hat mot deg.

Gkicka flere ganger enn du kan telle? Har de demota deg/promota Perja?

Lenke til kommentar
Um jeg har da blitt Gkicka flere ganger enn jeg kan telle. Og jeg befinner meg til høyre på det politiske kompass og bor i sørnorge og har unik dialekt. Det er drøm etter som jeg har forstått. Ikke hat mot deg.

Gkicka flere ganger enn du kan telle? Har de demota deg/promota Perja?

Nei, jørgen og valere og bjørn koser jo vettet av seg. Men det gjør jeg og. Man får jo alltid inv igjen. Og det er ingen som blir spesielt uthengt med den tanke og mobbe de mer enn de tåler. Ikke fra min side værtfall.
Lenke til kommentar
Tøffingen. Gief popcorn.

 

Skal jeg QQ litt? Har fått treningstider (fotball) på onsdag. Altså jeg kan ikke raide den kvelden, når vi downer alle kose bosser som dropper free- loot.

 

:shrug:

/trade

 

Fotball er kjipt. :(

 

Jeg er tøffere enn toget.

 

Fotball prioriteres dessverre over WoW for min del. Er viktig å holde seg i form, skal man farme epics, vet du!

Lenke til kommentar
Og det er ingen som blir spesielt uthengt med den tanke og mobbe de mer enn de tåler. Ikke fra min side værtfall.

HAHA. Går noe galt er det fordi:

a) Jeg er trønder

b) Jeg er trønder

c) Jeg er trønder

d) PSV er i dårlig humør (Kunne ha gjentatt denne et par tusen ganger, men det er ikke nødvendig.)

e) imastard kjeder seg

f) Mokasinene er borte

g) Noen har klipt barten min mens jeg sov

h) Jeg er trønder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...