Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skal bare corpserunne forbi porten.

Nei, jeg skal inn i Viewing Room, som jeg må drepe Rattlegore for å få tak i nøkkelen til, eller få en rogue med lockpicking 300+ til åpne døra og cleare foran den, så jeg kan hoppe ned, løpe gjennom viewing room, ned i hallen, inn i laben, sende på void på den ene siden av rommet og sende den til den andre siden, løpe bort til bordet, slippe ut imp, sacrifice void og HS'e til shat.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Du skal bare corpserunne forbi porten.

Nei, jeg skal inn i Viewing Room, som jeg må drepe Rattlegore for å få tak i nøkkelen til, eller få en rogue med lockpicking 300+ til åpne døra og cleare foran den, så jeg kan hoppe ned, løpe gjennom viewing room, ned i hallen, inn i laben, sende på void på den ene siden av rommet og sende den til den andre siden, løpe bort til bordet, slippe ut imp, sacrifice void og HS'e til shat.

 

Folk gjorde det der på 60. Tar bare litt ferdigheter.

Lenke til kommentar
Du skal bare corpserunne forbi porten.

Nei, jeg skal inn i Viewing Room, som jeg må drepe Rattlegore for å få tak i nøkkelen til, eller få en rogue med lockpicking 300+ til åpne døra og cleare foran den, så jeg kan hoppe ned, løpe gjennom viewing room, ned i hallen, inn i laben, sende på void på den ene siden av rommet og sende den til den andre siden, løpe bort til bordet, slippe ut imp, sacrifice void og HS'e til shat.

 

Du bruker hellfire utenfor døra, corpserunner inn døra, resser rett innenfor døra, løper inn i instancet.

Lenke til kommentar
Folk gjorde det der på 60. Tar bare litt ferdigheter.

Jeg kan sikkert klare jeg og, men det kommer til å ta et par timer, og cleare hele veien i rundt, i tillegg et par soulstones, og voidwalkers kommer til å gå med. Hopper jeg ned fra brua, selv i et hjørne, ender jeg opp med å pulle hele rommet, og derifra er det også en lang vei ned til Rattlegore.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...