Frohman Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har da alle ingrediensene jeg. Det hadde du ikke da jeg spurte deg. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har rogue med 300 lockpicking Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Vel, så vidt jeg vet er lightningwolf, PSV og jeg med i Drøm på sylvanas... Edit: Warlocks kommer gjennom den døra uten lockpicking eller nøkkel BTW... Endret 8. januar 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Gleder meg til warrioren blir level 70, da blir det hardcore alt-arena med guildies EDIT til kuldesjokk: Warlock kommer seg gjennom alt så lenge de har skillcoil og drain life. Endret 8. januar 2008 av Ajac0 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vel, så vidt jeg vet er lightningwolf, PSV og jeg med i Drøm på sylvanas... Edit: Warlocks kommer gjennom den døra uten lockpicking eller nøkkel BTW... Tell me how... Please. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hellfire. Endret 8. januar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gleder meg til warrioren blir level 70, da blir det hardcore alt-arena med guildies EDIT til kuldesjokk: Warlock kommer seg gjennom alt så lenge de har skillcoil og drain life. Skillcoil er tåpelig og drainlife blir WTFPWND av min store feite nusselige ku! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vel, så vidt jeg vet er lightningwolf, PSV og jeg med i Drøm på sylvanas... Edit: Warlocks kommer gjennom den døra uten lockpicking eller nøkkel BTW... Tell me how... Please. .... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Edit posten din Lycan, han burde ha lært seg dette selv Min lock lærte seg det før rundede 40... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Si meg, siden når klarte warlocks og corpserunne inne i instancer? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du skal bare corpserunne forbi porten. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Du skal bare corpserunne forbi porten. Nei, jeg skal inn i Viewing Room, som jeg må drepe Rattlegore for å få tak i nøkkelen til, eller få en rogue med lockpicking 300+ til åpne døra og cleare foran den, så jeg kan hoppe ned, løpe gjennom viewing room, ned i hallen, inn i laben, sende på void på den ene siden av rommet og sende den til den andre siden, løpe bort til bordet, slippe ut imp, sacrifice void og HS'e til shat. Endret 8. januar 2008 av Frohman Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hvorfor i svarte faens helvete skaffer du deg ikke en gruppe? Edit: Som sagt, jeg har/hadde rogue med 300 lockpicking samtidig som jeg kunne spilt min warrior... Endret 8. januar 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvorfor i svarte faens helvete skaffer du deg ikke en gruppe? Fordi Scholo er forbigått content og ingen runner det lenger? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du skal bare corpserunne forbi porten. Nei, jeg skal inn i Viewing Room, som jeg må drepe Rattlegore for å få tak i nøkkelen til, eller få en rogue med lockpicking 300+ til åpne døra og cleare foran den, så jeg kan hoppe ned, løpe gjennom viewing room, ned i hallen, inn i laben, sende på void på den ene siden av rommet og sende den til den andre siden, løpe bort til bordet, slippe ut imp, sacrifice void og HS'e til shat. Folk gjorde det der på 60. Tar bare litt ferdigheter. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du skal bare corpserunne forbi porten. Nei, jeg skal inn i Viewing Room, som jeg må drepe Rattlegore for å få tak i nøkkelen til, eller få en rogue med lockpicking 300+ til åpne døra og cleare foran den, så jeg kan hoppe ned, løpe gjennom viewing room, ned i hallen, inn i laben, sende på void på den ene siden av rommet og sende den til den andre siden, løpe bort til bordet, slippe ut imp, sacrifice void og HS'e til shat. Du bruker hellfire utenfor døra, corpserunner inn døra, resser rett innenfor døra, løper inn i instancet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ah, du prater om Scholomance? Lockpicking funket ikke på den døra sist jeg prøvde, men lurer på om det var @ 60. Da trenger du nok hjelp. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du bruker hellfire utenfor døra, corpserunner inn døra, resser rett innenfor døra, løper inn i instancet. Misforstått litt? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Folk gjorde det der på 60. Tar bare litt ferdigheter. Jeg kan sikkert klare jeg og, men det kommer til å ta et par timer, og cleare hele veien i rundt, i tillegg et par soulstones, og voidwalkers kommer til å gå med. Hopper jeg ned fra brua, selv i et hjørne, ender jeg opp med å pulle hele rommet, og derifra er det også en lang vei ned til Rattlegore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå