Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

JA, så hvis jeg kjøper Battlechest, og et gamecard til 250,- har jeg alt jeg trenger, sant?

Sier ifra her når jeg har kjøpt :)

Hvis jeg får tid da :tease:

Bruk VISA, så slipper du å tenke på at gamecard går ut, samt at du sparer penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JA, så hvis jeg kjøper Battlechest, og et gamecard til 250,- har jeg alt jeg trenger, sant?

Sier ifra her når jeg har kjøpt :)

Hvis jeg får tid da :tease:

Bruk VISA, så slipper du å tenke på at gamecard går ut, samt at du sparer penger.

Du sparer ikke penger, det blir vell akkurat like mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

125 kroner per måned med gamecard.

100 kroner for en måned med Visa og 85 kroner hvis du betaler for 6 måneder.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Ok, men jeg skulle hatt den filmen, eller evt lage en ny hehe, tar ut grounding totem, fighter et par centimeter fra den men ingen spells blir ført til den.. :/ er kjipt hehe.

det med tremor vet jeg at "ticker" (ellr hva folk sier) hvert 5 sec, har addon som viser det. noen ganger fjerner den fear, men som oftest aldri på meg. group members klager på at jeg ikke har tatt ut tremor men blir lang i maska når jeg peiker på den. Det kan jo kanskje skylles litt lagg og? urettferdig å være fearet helt til du dør i arena :p

Eller rett og slett at man er ute av range?

Synes egentlig tremor totem er dårlig sikkring mot fear generelt.

Har den alltid ute mot shadow priester og warlocks, men som regel da det blir kasta fear kommer man utenfor rangen til totemet. Da er det lite hjelp i den. Opplever du det med grounding totemet enda?

Lenke til kommentar

Helt utrolig hvor kjapt en raiding guild kan bryte sammen.

Guildet mitt gikk fra ca 80 unique accounts til 20 på noen dager.

Fra 6 dagers raiding til casual 5 man grps.

Ser guilds bryte sammen i øst og vest på serveren, og problemet er ofte det samme:

For hardt for mange guilds å klare siste bossen i tk og ssc

Lurer på når blizzard skal lette litt på de kravene og jeg, det må jo uroe dem at comunity biten

er så skjør og at store guilds bryter sammen par dager.

Så nært Mh og BT, likevel så fjernt

pug på kul tiras anyone? :p

Endret av b@rgen
Lenke til kommentar

Siste bossen i SSC er da ikke hard?

Skal ikke uttale meg om Sunstrider, siden jeg ikke har hatt noen seriøse tryes på den.

Men Vashj var overhode ikke hard.

Det å skylde på at raid content er for hardt slik at guilden bryter sammen er vel litt overdrevet?

Lenke til kommentar

Altså, de siste bossene er ikke så harde, men kreves sammarbeid. Dette menes, guilder som har høy sosial standard og spiller mye sammen dreper også fortere. Rett og slett fordi det vet hvordan man spiller sammen og derfor har det morsomt mens de raider. I mitt guild nå er det mange som bare logger inn for raid og ut etter raid.

Jeg syns personlig at det er tullete av dem å bare komme for raids. Det sier bare at disse personene driter i guilden, men er der for å raide og epics. Guilder bryter sammen på grunn av egoister og intet mer. Egoistene putter ikke inn så mye tid i guilden som de burde, eller som de andre gjør. På den måten går ikke guilden fram og de som føler at de gjør så mye mer stikker til andre guilder som har medlemmer so faktisk ville vært takknemmelige for dems tid i guilden.

Også er det mange guilder som sliter med å holde 25man oppe, spessielt på servere med masse progressjon. Egoistene drar til andre guild når dems eget starter å ha problemer med nye bosser. Min guild på Silvermoon satt selv fast på Morogrim for en måned, selv om vi hadde fått han til 7% en gang. Egoistene syns det ble vanskelig og stakk til andre guilder.

Hvis du vil ha en sterk raiding guild, så bør du fjerne medlemmer som ikke bruker forum, ikke spiller med andre og de som bare logger in og ut ved raid tider. Disse personene gir faen i din guild.

Lenke til kommentar

kjenner igjen flerw av argumentene, og er enig. Egoister er et problem.

på en måte ser vi nå hvem som egentlig er villig til å fortsette, selv om vi

ikke en gang klarer å gå en 10 man gående. Egoister er en ting GM med RL issues

en annen. Progress stop, awol GM, whiining, emo og egoister ødela guilden.

kontinuitet, aggressiv rekrutering fra andre guilds, og den evige "not enough heals" eller

"no meat shields" er også noen av grunnene til at det gikk som det gikk

Gir meg ikke jeg tho, er kronisk optimist og tror at vi skal bygge opp igjen hehe.

Utrolig enig med en ting, folk som ikke bruker forum, burde kanskje kickes.

Har faktisk praktisert det til en viss grad.

Lenke til kommentar
Eller rett og slett at man er ute av range?

Synes egentlig tremor totem er dårlig sikkring mot fear generelt.

Har den alltid ute mot shadow priester og warlocks, men som regel da det blir kasta fear kommer man utenfor rangen til totemet. Da er det lite hjelp i den. Opplever du det med grounding totemet enda?

Njaa.. er jo ganske nærme den når den aktiveres, springer nesten i en ring rundt den hehe :p tremor totem er bare greit å ha sånn i tilfelle den fungerer og når insignia of the horde/alliance har CD.

det med grounding totemet fungerer litt bedre har jeg merket. har ikke fått testet så mye i de siste 3 dagene i pvp, leker meg i klynger av rogues som stunner ^^

Lenke til kommentar

Det er ikke så veeeldig mye å gjøre utenom raidene da. Med unntak av litt Arena og eventuelle alts så vet jeg ikke om noe i det hele tatt. Er de egoistiske fordi de ikke gidder å gjøre de valgfrie Kara-/ZA instancene?

Hva gjør en god guildie i et BT-guild utenom raidtider da Shiktu?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...