Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mange som spiller ally på sylvanas her? vurderer å migrere.

 

annet spørsmål, noen som vet om noen bra hunters drop noen plass? uten om kara, tenker mest på ring, back, neck trinkets.

 

f.eks grinde med en factions, eller heroic instanse?

 

Tror de fleste som spiller på Sylvanas her er Horde, siden Drøm er der.

Lenke til kommentar
Hey, jeg er ny på denne siden:P

jeg ville bare spørre til dere som er shamaner, har dere problemer med generelt totems?

 

Har aldri opplevd noe slikt.

Feiler en grouding totem har jeg satt den opp for sent.

Tremor totem funger kun hvert 5 sek, så den kan kanskje oppleves som at den "feiler"?

Ikke hatt noen problem med den heller egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
er sylvanas en server dere annbefaler?

er så drit lei av den serveren jeg er på. aldri folk der :(

Er vel en del på Sylvanas ja. Mange på Kazzak også, stappfult i Orgrimmar. :thumbup:

 

(Sylvanas er PvP?)

Lenke til kommentar

Har aldri opplevd noe slikt.

Feiler en grouding totem har jeg satt den opp for sent.

Tremor totem funger kun hvert 5 sek, så den kan kanskje oppleves som at den "feiler"?

Ikke hatt noen problem med den heller egentlig.

 

Ok, men jeg skulle hatt den filmen, eller evt lage en ny hehe, tar ut grounding totem, fighter et par centimeter fra den men ingen spells blir ført til den.. :/ er kjipt hehe.

det med tremor vet jeg at "ticker" (ellr hva folk sier) hvert 5 sec, har addon som viser det. noen ganger fjerner den fear, men som oftest aldri på meg. group members klager på at jeg ikke har tatt ut tremor men blir lang i maska når jeg peiker på den. Det kan jo kanskje skylles litt lagg og? urettferdig å være fearet helt til du dør i arena :p

Lenke til kommentar

Hei. Var på Spaceworld i dag, skulle kjøpe Wow :)

 

Det var utsolgt, som jeg synes var litt rart. Har alltid vært der.

Spurte mannen i kassen om de snart fikk det inn, han sa nei det kan nok ta noen måneder.

Er ikke Wow norges mest populære online spill? Burde da ikke en butikk så populær som Spaceworld ha WoW inne?

 

Eller var det bare mannen i kassen som ikke har peil?

 

 

Kjører til et stort kjøpe senter snart, å kjøper. Men jeg er ny, hvilken server er det mange folk på? En ganske ny en, så ikke alle jeg møter er lvl 70..

 

Åååååå joda, enda en ting til. Må man kjøpe WoW, Wow TBC og gamecard seperat? Har de ikke en pakkeløsning?

 

Blaxtro :)

Lenke til kommentar
Hei. Var på Spaceworld i dag, skulle kjøpe Wow :)

 

Det var utsolgt, som jeg synes var litt rart. Har alltid vært der.

Spurte mannen i kassen om de snart fikk det inn, han sa nei det kan nok ta noen måneder.

Er ikke Wow norges mest populære online spill? Burde da ikke en butikk så populær som Spaceworld ha WoW inne?

 

Eller var det bare mannen i kassen som ikke har peil?

 

 

Kjører til et stort kjøpe senter snart, å kjøper. Men jeg er ny, hvilken server er det mange folk på? En ganske ny en, så ikke alle jeg møter er lvl 70..

 

Åååååå joda, enda en ting til. Må man kjøpe WoW, Wow TBC og gamecard seperat? Har de ikke en pakkeløsning?

 

Blaxtro :)

 

Battlechest, annbefaler spiderman i munkegata i trondheim, dem har den til 299 akkurat nå :p

 

Men du må kjøpe gamecard utenom, og du må ha ett gamecard tilgjengelig når du skal lage account ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...