Lurvefranzen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Haha Da var jeg tilbake i sirkuset populært kaldt World of Warcraft igjen. begynte Dwarf Hunteren Spacelord på Burning blade på fredags morgenen, og dinga akkurat level 30. Hunter virker gøy egentlig, og ikkeminst ideelt og farme med og dugbar steady dps i lvl 70. Blir kos og komme i gang igjen. ^^ Gratulerer. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Noen andre som begynner å bli frustrert av queuene på Grim Batol? Må vente 20 min for å logge inn nå. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Mulig jeg starter å spille igjen om en uke eller to. Er det noen spesielle classes som det er manko på generelt for tiden? Lenke til kommentar
Bergenemelk Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Noen andre som begynner å bli frustrert av queuene på Grim Batol? Må vente 20 min for å logge inn nå. Sitter og irriterer meg om nettop det nå. 540 i kø da jeg logga på nå. Sikkert ikke så ille som andre servere, men har da ikke vært så mye på grim batol på leeenge. Hva kan det være av? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Så det samme på Sylvanas her om dagen, har aldri sett det før. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Sitter i kø nå. Kan ikke noen retards være så snill å migrere bort, så vi kommer rett inn? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvis du mener å skifte mellom gnomish og goblin, så går ikke det. Det er mulig, men du må levle engineering på nytt. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Sitter i kø nå. Kan ikke noen retards være så snill å migrere bort, så vi kommer rett inn? spillte paladinen til en i guilden for å attune han til hyjal\bt, så logga han på mens vi drev på vashj og da logger jo jeg på presten min i stedenfor.. 530kø -,- Endret 6. januar 2008 av Sink Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Kø på Sylvanas. Splendid! Har akkurat regnet ut alle Scryerquestene vil gi meg ca. 10090 rep. Da har jeg ikke telt med Losing Gracefully, for den har jeg fullført. Jeg regner med første gangen på repeatable questene. Endret 6. januar 2008 av Frohman Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Mulig jeg starter å spille igjen om en uke eller to. Er det noen spesielle classes som det er manko på generelt for tiden? Start alliance resto shaman, da får du guild med en gang. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Mulig jeg starter å spille igjen om en uke eller to. Er det noen spesielle classes som det er manko på generelt for tiden? 3 ord: Tank på Magtheridon! Lenke til kommentar
amarios Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Yay Illidari Council pwnd, nå blir det Illidan wiping \o/ Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Vet ikke om denne er blitt postet tidligere, men fant et bra lite tips for å redusere ping. Før jeg brukte dette så lå jeg på rundt 100-200 i ping, men nå er jeg nede på 60 konstant. Reduce your latency by half - Arena Junkies Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Reliquary of LOL død på 4 forsøk :--DDD Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 hørt at de kan være litt vriene ja:) hvor lang tid har du på deg før auraen tar knekken på deg? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Serveren krasja og jeg, som drev å levla leatherworking, mista 3 skillpoints. Sendte in ticket, men GM sa at de ikke visste hva som skjedde derfor kunne jeg ikke få verken skillpoints, mats eller gold tilbake. Var jo mats for godt over 300g. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 hørt at de kan være litt vriene ja:) hvor lang tid har du på deg før auraen tar knekken på deg? Aner ikke, bare å nuke i p3 = win jeg døde på 18% og en restodruid fikk killing blow med rundt 2 stk i livet på slutten ^^ Vi hadde faktisk flere problemer med p1 enn interrupting av spells i p2, jeg skjønner enda ikke hvordan p1 fungerer :< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Irriterende.Skulle kverke Gutripper, men fuglen er bugga og evader. Dette er andre gang i løpet av få dager, mens gruppa jeg skulle kverke henne med, hadde kverka henne tidligere på kvelden, mens hver gang jeg prøver, er hu visst bugga. Så jeg ticketa en GM om det og fikk svar at hu evade-bugga 9/10 ganger og at jeg fikk prøve igjen senere =/ Ha ha, skulle inn å prøve igjen i sted, og den evadebugger enda >< Banna fugl! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Endelig har jeg funnet en bra guild =D Gladiators Salvation kjøpes om 15 minutter og enchant settes på med engang. Har dritt mye badges og skal kara på onsdag. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Endelig har jeg funnet en bra guild =D Gladiators Salvation kjøpes om 15 minutter og enchant settes på med engang. Har dritt mye badges og skal kara på onsdag. Grats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå