Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som begynner å bli frustrert av queuene på Grim Batol? Må vente 20 min for å logge inn nå.

 

Sitter og irriterer meg om nettop det nå. 540 i kø da jeg logga på nå. Sikkert ikke så ille som andre servere, men har da ikke vært så mye på grim batol på leeenge. Hva kan det være av?

Lenke til kommentar
Sitter i kø nå. Kan ikke noen retards være så snill å migrere bort, så vi kommer rett inn? :(

spillte paladinen til en i guilden for å attune han til hyjal\bt, så logga han på mens vi drev på vashj og da logger jo jeg på presten min i stedenfor.. 530kø -,-

Endret av Sink
Lenke til kommentar
hørt at de kan være litt vriene ja:) hvor lang tid har du på deg før auraen tar knekken på deg?

 

Aner ikke, bare å nuke i p3 = win :) jeg døde på 18% og en restodruid fikk killing blow med rundt 2 stk i livet på slutten ^^

 

Vi hadde faktisk flere problemer med p1 enn interrupting av spells i p2, jeg skjønner enda ikke hvordan p1 fungerer :<

Lenke til kommentar
Irriterende.

Skulle kverke Gutripper, men fuglen er bugga og evader.

Dette er andre gang i løpet av få dager, mens gruppa jeg skulle kverke henne med, hadde kverka henne tidligere på kvelden, mens hver gang jeg prøver, er hu visst bugga.

Så jeg ticketa en GM om det og fikk svar at hu evade-bugga 9/10 ganger og at jeg fikk prøve igjen senere =/

Ha ha, skulle inn å prøve igjen i sted, og den evadebugger enda ><

Banna fugl!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Endelig har jeg funnet en bra guild =D

 

Gladiators Salvation kjøpes om 15 minutter og enchant settes på med engang. Har dritt mye badges og skal kara på onsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...