storken Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Okei, lager meg en ny night elf druid nå, female. Har noen navneforslag her: Everliving (passer jo godt siden den skal være resto i 70) Twostroke (jeg er en mopedfreak) Purrball (furball med en ny vri) Martalouise (veit ikke om jeg skal bruke rar "a" eller ikke, ikke min fav) Manbeartree (southpark ftw) Hvilket skal jeg ta?! Lenke til kommentar
Xint Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Okei, lager meg en ny night elf druid nå, female. Har noen navneforslag her: Everliving (passer jo godt siden den skal være resto i 70) Twostroke (jeg er en mopedfreak) Purrball (furball med en ny vri) Martalouise (veit ikke om jeg skal bruke rar "a" eller ikke, ikke min fav) Manbeartree (southpark ftw) Hvilket skal jeg ta?! Du kan få stjele navnet til min dudu, Cuddlecat<3<3 Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Likte Twostroke best Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Sukk... Fikk igjen huntern, men han er uten gear ja.... Så da blir det nakenrun i sm xP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Boosta meg selv i 4 timer i Wailing Caverns... Enda ikke fått itemet mitt. Jeg HATER Wailing Caverns. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Okei, lager meg en ny night elf druid nå, female. Har noen navneforslag her: Everliving (passer jo godt siden den skal være resto i 70) Twostroke (jeg er en mopedfreak) Purrball (furball med en ny vri) Martalouise (veit ikke om jeg skal bruke rar "a" eller ikke, ikke min fav) Manbeartree (southpark ftw) Hvilket skal jeg ta?! Purrball absolutt, på en female druid hadde det vært så sukkersøt at jeg hadde ikke klart å drepe det! Lenke til kommentar
Hermanz Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei! er det noen som vet mye om Glider, har et stort problem med det. PM meg gjerne. Behøver ikke svare på denne posten vis du ikke har noe fornuftig å si. vil ikke høre at glider er idiotisk etc. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Vel, nå er jeg litt frustrert. tok curator i natt, og han droppa pally token. jeg var den eneste som needa og jeg fikk den. Til min forskrekkelse da jeg gikk for å kjøpe den sto det noe med missing reagent. da hadde jeg tydeligvis MISTA den. sannsyneligvis hadde jeg full inventory. sendt inn en ticket og får den sannsyneligvis igjen Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Mest sannsynlig vil du få den igjen ja, men pass på å skriv ned raid ID for det kan hende det går over onsdagen og da blir det lettere for GM's å hjelpe deg Lenke til kommentar
privinius Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jepp, fikk akkurat svar om at de investigater det nå Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 mulig å swappe engineering? Har sjekka wowhead skillsa, eneste som står er om noe prebc. Ikke sjekka ingame enda men Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvis du mener å skifte mellom gnomish og goblin, så går ikke det. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Om jeg prøver med gm ticket noen sjangse da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Om jeg prøver med gm ticket noen sjangse da? Nei. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva fader mener han med swappe engineering? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva fader mener han med swappe engineering? Goblin <---> Gnomish Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva er forskjellen på de to? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Så vidt jeg vet er goblin eksplosjoner, mens gnom er gadgets. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Haha Da var jeg tilbake i sirkuset populært kaldt World of Warcraft igjen. begynte Dwarf Hunteren Spacelord på Burning blade på fredags morgenen, og dinga akkurat level 30. Hunter virker gøy egentlig, og ikkeminst ideelt og farme med og dugbar steady dps i lvl 70. Blir kos og komme i gang igjen. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå