IkkjeOleJørgen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Protpala aoe grinder selv Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg puller 5 stykker, shaman healer meg og tar ned en og en? Da skulle du sett holy pala og warlock. Palaen puller 50 lvl 70 og 1-2 eliter (oppe på BT templet) Så aoe locken . Funker fett , kan pulle mer men man blir knockbacka en del. Uten kings buff. fått 4 epic på den måten Endret 4. januar 2008 av War Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Imponerende. Men han jeg spiller med har allerede en sham. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kan godt transfere den istedet hvis du vil? Eller begge :S Btw: har du fått transfera nå? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 hmm.. usikker på om jeg skal starte warlock eller priest. noen som har noen innspill å komme med? priesten blir shadow by the way Lenke til kommentar
saimon Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 hmm.. usikker på om jeg skal starte warlock eller priest. noen som har noen innspill å komme med? priesten blir shadow by the way Lock, nice dps, pet. Og du slipper, ZOMG SPECC HOLY LOL kommentarer Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Fættåå. Grinda ~13500 honor idag, og hadde (ca) 11000 (skulle ha gladiators salvation), men så fikk jeg for lite, så nå har jeg 23315 honor Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Haehae! Her om dagen hadde jeg beregnet sånn at jeg hadde akkurat med honor, og tenkte jeg skulle stoppe der. Men etter en liten tanke, tenkte jeg at jeg skulle ta litt mer for å være sikker så jeg farma 500 til. Glad for det, for etter jeg hadde kjøpt hadde jeg bare 71 honor igjen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Haehae! Her om dagen hadde jeg beregnet sånn at jeg hadde akkurat med honor, og tenkte jeg skulle stoppe der. Men etter en liten tanke, tenkte jeg at jeg skulle ta litt mer for å være sikker så jeg farma 500 til. Glad for det, for etter jeg hadde kjøpt hadde jeg bare 71 honor igjen Er ikke uvanlig at man mister 10-25%. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kommer HELT ann på om man gjør daily pvp quest eller ikke, jeg får som regel mer. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det har jo med å gjøre at "estimated honor" ikke tar hensyn til at du får mindre honor jo fler ganger du dreper folk Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kan godt transfere den istedet hvis du vil? Eller begge :S Btw: har du fått transfera nå? Hva babler du om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Levler hunter twinken min i The Barrens og jeg loota 2x [Recipe: Savory Deviate Delight] Nicer dicer. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 drittBG, alliance klarer jo ikke å vinne en liten AV for meg, vil ha IBS! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Når de restorer en char, hvor lang tid pleier det å ta? edit: før du får den igjen Endret 5. januar 2008 av daruu Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Yar vel bare ett par minutter, men du får bare igjen det gearet som var på char rett før den ble sletta.. Mao hvis den ble strippa for alt av utstyr og epics får du det sannsyneligvis ikke igjen. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 hmm rart at jeg ikke har fått den tilbake enda da... Var ett par timer siden den ble restora Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 De driver vel å etterforsker saken Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 hmmrart at jeg ikke har fått den tilbake enda da... Var ett par timer siden den ble restora Tok et par dager før den kom opp på char-lista når jeg restora shamanen for noen uker siden. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Lagde ticket, å fikk som svar att jeg skulle lage en random char for så å delete den Det funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå